Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Bo Lego kock res zmanjkalo?
Marketing
Komentarji:   7 01.11.2006

Bo lego kock premalo za vsa božična darila?

»Kopenhagen - Predstavniki danskega podjetja Lego, ki z raznolikimi kockami skrbi za zabavo številnih otrok, so zaskrbljeni, ali bodo lahko izpolnili božične želje vseh svojih mladih strank, saj jim bodo po vsej verjetnosti zaradi velikega povpraševanja pošle zaloge.«
Celotna novica na Siolovih novicah: Siolova stran

Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
Če prevedemo v marketing: Kako napolniti trgovine z igračami tudi januarja?


Bo lego kock premalo za vsa božična darila?

»Kopenhagen - Predstavniki danskega podjetja Lego, ki z raznolikimi kockami skrbi za zabavo številnih otrok, so zaskrbljeni, ali bodo lahko izpolnili božične želje vseh svojih mladih strank, saj jim bodo po vsej verjetnosti zaradi velikega povpraševanja pošle zaloge.«

Celotna novica na Siolovih novicah: Siolova stran

Bo lego kock premalo za vsa božična darila?
Če prevedemo v marketing: Kako napolniti trgovine z igračami tudi januarja?

Ste vedeli, da mnogi prodajalci igrač (predvsem v ZDA) januarja prodajo skoraj toliko igrač kot v času božičnih praznikov?

Marketinški trik je preprost. Izvaja se v treh korakih:

1. narediš hudo oglasno kampanjo za določeno igračo, ki si jo zato vsi otroci zaželijo;

2. starši igračo svojemu otroku obljubijo – kaj pa jim drugega preostane … Ko pa obljubljeno igračo tik pred zdajci želijo kupiti, vidijo, da je igrače zmanjkalo. Ker tistega, kar so starši obljubili, ni, otroku pač kupijo neko drugo igračo;

3. po novem letu se starši (s praznimi denarnicami in minusom na računu …) sprehajajo po trgovskem centru in opazijo, da je igrača, ki so jo pred božičem obljubili otroku, sedaj na voljo. In jo seveda kupijo. Ker so obljubili, ker imajo otroka radi, ker ni bilo prav, da svoje obljube niso izpolnili.

Mislim, da je zadnja Legova novica samo dobro premišljena marketinška taktika. Vsemu svetu bodo sedaj najprej povedali, da jim gre dobro. Povedali bodo, da gredo njihove kocke za med. Sicer zagotavljajo, da igrače ne bo zmanjkalo, ampak nikoli se ne ve … Starši pohitite! Če bo kock vseeno zmanjkalo, pa bo prišel v poštev zgornji scenarij.

Vsaka novica je marketinška zgodba. V vsaki novici se skriva marketinški nauk. Ne pozabite. Itak vam pa o tem piše vaš guru.

Komentarji:

01.11.2006 @ 20:57 Dejan Murko
Glavno, da jim laufa! Sem se že bal, da res grozi propad legendarni igrači.
01.11.2006 @ 21:19 Tanja
Če ljudem zagroziš, da bo nečesa zmanjkalo, kupujejo kot nori. Še v času Jugoslavije, smo mi kupili 2 hladilni skrinji takrat, ko se je govorilo, da jih bo zmanjkalo. Da o tem, da smo imeli v času pomanjkanja kave doma največjo zalogo ne govorim. Lego zgodbico so si izmislili v njihovem PR oddelku. Prozorno, ampak starši se bomo spet ujeli na trik ...
02.11.2006 @ 11:35 Nana
Verjetno se grejo nekaj podobnega tudi znani modni kreatorji. Že preden na primer sploh izdelajo nek model torbice, zelo na glas povedo, kolikšna je čakalna doba ... in takoj se sproži tekma bogatašic, katero bodo prehitele v vrsti in se prerinile do torbice ... zgleda, da tudi bogate celebrities padajo na marketinške trike ...
02.11.2006 @ 15:20 Petra
Ali se ni nekaj podobnega zgodilo pred leti s tistimi kužki ki lulajo?
02.11.2006 @ 16:01 Gjera
Star marketinški trik.
Sicer pa to že od nekdaj uporabljajo prodajalci na tržnicah: "Još malo i nestalo!!! ..."
06.11.2006 @ 12:21 Saša Pelko
Zanimiv marketinški trik je tudi pri promociji filma Saw 3 (Žaga 3), kjer so v medije spravili zgodbe, da so ljudje ob gledanju filma zaprosili za zdravniško pomoč in podobno.
In potem se folk o tem na veliko pogovarja in vsi se drenjajo v kino :)
07.11.2006 @ 11:28 Tinči
Sicer se je tudi že zgodilo, da je kakšnega "ful popularnega" modela Lego kock zmanjkalo (vsaj pred leti, ko smo z mojimi tremi sinovi znali lego "knjigice" = kataloge praktično na pamet), pa je bil to morda le marketinški trik. Namreč potem smo toliko bolj zagnano iskali te modele (magari v tujini, po spletu, ...).
Bi se bilo pametno učiti od teh uspešnih "dinozavrov".
na vrh