Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oglas, ki ga niso pozabili!
Marketing
Komentarji:   8 29.10.2007

Na svojih zadnjih dveh predavanjih sem naredil zanimiv test. Najprej sem prisotne vprašal, če je med njimi kakšen naročnik na revijo Podjetnik. Vedno se jih je nekaj našlo. Potem pa sem tem naročnikom pokazal spodnji oglas in jih vprašal, če se ga spomnijo.

oglaspodjetnik

Od devetih vprašanih se oglasa ni spomnil samo eden. Pa še ta oglasa ni videl, ga je pač spregledal.

Sedaj mi pa vi povejte, kako je možno, da se mojega dvostranskega oglasa še po 4 letih spomni 88% naročnikov?

Ti isti ljudje, ki se ne spomnijo niti obcestnih plakatov mimo katerih so se vozili danes. Je to zato, ker sem marketinški guru, ali je kakšen drug razlog?


oglaspodjetnik

Sedaj mi pa vi povejte, kako je možno, da se mojega dvostranskega oglasa še po 4 letih spomni 88% naročnikov?

Ti isti ljudje, ki se ne spomnijo niti obcestnih plakatov mimo katerih so se vozili danes. Je to zato, ker sem marketinški guru, ali je kakšen drug razlog?

Komentarji:

29.10.2007 @ 15:56 Marjan Račnik
Sem mnenja, da to povzroči podatek v okvirčku. Katerega podjetnika se pa ne bi dotaknilo 34% povečanje prodaje in dvakrat višji zaslužek. Čustva ob takšnih podatkih so drugačna kot pa pri običajnih informacijah. Okvir omogoča fokusiranje na to, kar je najbolj koristno za potencialno stranko - udeleženca delavnice. Pomembno vlogo ima tudi naslov na okvirju ''Zgodba o uspehu''.
29.10.2007 @ 16:48 Aleš Lisac
Marjan, okvirček bi deloval še toliko bolje, če bi tam pisalo Marjan Račnik, mar ne?

Ja, personalizirali smo celotno naklado Podjetnika. Vsak naročnik je v oglasu nastopal sam. Namesto Aleksandra Toporišiča smo napisali ime naročnika. Svoje ime si vsak zapomni, zato so si tudi vsi zapomnili oglas. In tudi prodajal je oglas, prodajal in to dobro prodajal!
29.10.2007 @ 17:08 ervinator
Da bi delovalo za ustvarjalce v marketinških agencijah, bi morala biti še njihova fotografija zraven, najraje kar čez celo stran. ;)
29.10.2007 @ 17:08 Goran
Aleš, sam ste napisal tukaj na blogu da ni varjeti vsem številkam, da si jih pogosto zmislijo, razne statistike seveda, teh 36 % me malo spominja na to.
29.10.2007 @ 17:11 ervinator
Goran, to je tudi mene zmotilo. Ampak podatek 34 % je naveden kot primer zgodbe o uspehu. V resnici sploh ne gre za obljubo ali dejstvo. Bi pa sam raje napisal 35 % ...
29.10.2007 @ 17:14 Goran
Pardon 34%, pa še to, da se spomnijo vašega oglasa toliko nazaj. Odkar vem za vas, si zelim priti na vaša predavanja pa kar ni pa ni časa, tkao, da ko me boste vprašali če se kaj spomnem, bo velika varjetnost, da se.
29.10.2007 @ 20:49 Saša Gerčar
Jao, to je tisti oglas, kjer me je skoraj kap! Popolnoma resnična zgodba: sedim na službenem WC-ju (hmja, tam imamo vedno naložene Podjetnike :) ) in brskam po zadnjem izvodu. Kar naenkrat zagledam svoje ime in to nekajkrat zapisano, zraven pa še podatki o stanju na računu ali kaj vem kaj še ... Sploh ne vem, kako sem se pobrala iz WC-ja (najbrž sem naredila vse potrebno ;) ) in zdrvela z izvodom do moža, ki je tudi zaposlen pri nas. A že med potjo mi je kapnilo, da je Lisac namazan z vsemi mavžami ... no, vse kar sem naredila je bil mail Alešu. A oglasa se še vedno spomnim in najbrž se ga bom vedno.
29.10.2007 @ 20:56 Marjan Račnik
Aha, a v tem zajcu tiči grm. Zanimivo.
na vrh