Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Trgovska evolucija
-
MarketingKomentarji: 4 19.10.2007
Čisto mimogrede; očitno sem že kar precej star – trgovino, o kateri govorim, so že zdavnaj zaprli, viseči most čez Kolpo pa tudi (malo zato, ker je star, malo zaradi Shengena – glej sliko mostu).
No, vrnimo se v trgovino. Prijazna trgovka je šla v skladišče iskat vse, kar sem želel, vedno pa me je tudi vprašala, kako je kaj stara mama. In mi dala še en žeton za biljard avtomat. Pa Cockto sem seveda tudi popil.
Danes je vse drugače. Pametni trgovci so večino dela prenesli na kupce. Danes so trgovine skladišča, po katerih se moramo sprehajati sami. Namesto da bi nam drugi iskali blago in ga zlagali v vozičke, to delamo sami. Potem prideš na blagajno, kjer spet vse delo opraviš kar sam. S pomočjo avtomatskih blagajn.
Ali pa bencinske črpalke. Včasih si se pripeljal z avtom na bencinsko črpalko, uslužbenec ti je natočil gorivo, pobrisal šipo, vprašal, ali pregleda olje. No, priznajmo, bila so obdobja, ko si mu moral pokazati tudi, da imaš bone za gorivo, potem se je šele lotil točenja goriva. Danes vse to lahko opravi avtomat.
Avtomatsko točenje goriva pomeni nižje stroške (nič plač za zaposlene) in manjšo prodajo (zaposleni seveda prodajo več kot avtomat).
Oba koncepta sta seveda dobra. Če vse delo opravi kupec sam, so stroški prodajalca nižji in teoretično lahko vsaj del prihrankov vrne kupcu. Čim manj zaposlenih ljudi – to je dobra ideja. Ker imajo zaposleni to »čudno« navado, da vsak mesec želijo plačo, ker gredo od časa do časa na bolniško, ker bi radi regres, ker hočejo čas za malico, ker vedno najdejo kakšen razlog za pritoževanje ... Skratka, zaposlenih se je treba znebiti, ker povzročajo same probleme.
Drugi koncept pa je bolj usmerjen v kupca in v povečanje prodaje. Kupcu ponudiš čim boljšo storitev, daš mu čim več. Kupec je za dodatno storitev pripravljen odšteti nekaj več denarja. Dobro izšolani in motivirani zaposleni poskrbijo za to, da zadovoljne stranke porabijo več. O tem, koliko dobro izšolani prodajalci prispevajo v Petrolove blagajne vsak dan, sem pa itak že pisal.
Oba koncepta sta seveda dobra. Če vse delo opravi kupec sam, so stroški prodajalca nižji in teoretično lahko vsaj del prihrankov vrne kupcu. Čim manj zaposlenih ljudi – to je dobra ideja. Ker imajo zaposleni to »čudno« navado, da vsak mesec želijo plačo, ker gredo od časa do časa na bolniško, ker bi radi regres, ker hočejo čas za malico, ker vedno najdejo kakšen razlog za pritoževanje ... Skratka, zaposlenih se je treba znebiti, ker povzročajo same probleme.
Drugi koncept pa je bolj usmerjen v kupca in v povečanje prodaje. Kupcu ponudiš čim boljšo storitev, daš mu čim več. Kupec je za dodatno storitev pripravljen odšteti nekaj več denarja. Dobro izšolani in motivirani zaposleni poskrbijo za to, da zadovoljne stranke porabijo več. O tem, koliko dobro izšolani prodajalci prispevajo v Petrolove blagajne vsak dan, sem pa itak že pisal.
Sam sem bil precej presenečen, ker se je res to delalo pred časom, ampak očitno se nekateri še vedno držijo tega.
Včasih je mama med kuhanjem kosila opazila, da ji kaj manjka in "hitri Zvonkec" je bil slabih 10 minut tja in nazaj...
Bom šel v kratkem kaj kupit, samo zato, da obudim spomine...
Se pa strinjam z Zvoni.