Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Naslovi so pomembni!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 10.10.2007

Verjetno ste opazili, da sta dva prejšnja zapisa enaka, zamenjal sem le naslov. Naslov prispevka je pomemben. Nekateri slovenski blogerji to zelo dobro vedo. In izbirajo takšne naslove za svoje prispevke, ki povečujejo število klikov na njihove zapise.

Za ta moj mali eksperiment se opravičujem, prepričan, pa sem, da si bomo ravno zaradi tega, ta članek še bolj zapomnili.

Sicer pa nosi drugi naslov "Plačaš dva, dobiš enega" pomembno marketinško lekcijo. Nicholas Negroponte je koncept, ki ga vidite v vsaki trgovini (plačaš enega, dobiš dva), OBRNIL. Včasih, je dovolj, da narediš ravno obratno, kot delajo vsi ostali. Dodaš še malo soli in dobiš zmagovit marketinški koncept.

Vsaka beseda je pomembna. Negroponte pravi: "Give 1 Get 1", kar je verjetno bolje, kot Plačaš 2 dobiš 1. :) Drugo državno prvenstvo v direktnem marketingu, se bo kmalu začelo. Odločale bodo malenkosti. :)


Komentarji:

10.10.2007 @ 14:05 ervinator
"Give 1 Get 1" dobro zveni samo v angleščini, saj gre za znani "Give & Get", torej "Daj-Dam", nekakšno univerzalno načelo, ki poganja ta svet in človeštvo v medsedbojno sodelovanje in sožitje. Geslo deluje zato, ker je v prvi osebi, dobesedno bi ga prevedli v "Dam-Prejmem", temu ustreznega slovenskega pa nimamo. Še najbližje mu je "Podarim-Dobim".
11.10.2007 @ 10:32 ervinator
Da ne bo pomote: Nisem želel reči, da je "Podarim-Dobim" danes boljše geslo od "Kupiš dva, dobiš enega". Že zato ne, ker je iz "Podarim-Dobim" kasneje nastalo "Podarim-Izgubim". ;)
na vrh