Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Baby center - drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 01.11.2006
No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT.
No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT.

Blagajničarka pa nama je vrnila razliko v denarju!

Brez kompliciranja. Bravo! Sicer je šlo za nekaj tolarjev, ampak končno en trgovec, ki ne komplicira. Končno en trgovec, ki ni na veliko zapisal, da moraš zapraviti več kot 2.000 SIT, če želiš izkoristiti bon za 2.000 SIT. Vsi, ki so nam vrnili denar, smo si to zapomnili. In bomo še kdaj prišli.

Če pa komplicirate in stranke utrujate z drobnim tiskom, če zahtevate, da vam izdelek vrnejo neuporabljen v zaprti embalaži in z originalnim računom … tja ne boste šli več. Pametni trgovci so prijazni, pametni trgovci vedno naredijo tako, kot je za stranke bolje.

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
02.11.2006 @ 09:32 patrik
Ampak, dve igrači za manj kot 2.000 sit?! Hiter in enostaven zaslužek. Ali se splača?
02.11.2006 @ 15:16 Katja
Hmmm, v čem je pa štos? Dajo ti bon za 2000 sit in višina nakupa ni določena. Pa še denar so vam izplačali od razlike? Mi lahko poveste v čem je štos take akcije? Ali ne bi bilo vseeno (oz. odziv večji), če bi objavili reklamo, da vsak otrok dobi eno igračo zastonj?
02.11.2006 @ 15:18 Urška
Ko že ravno govorite o bonih. Kako gledate na tiste "ameriške bone", ki jih razna podjetja objavljajo v revijah in potem ljudje kupujejo s temi boni. Ker še nisem bila v ZDA me zanima, kako to deluje? Američani to res toliko uporabljajo, kot vidimo na TV. Zakaj mislite da to še ni razvito v Sloveniji?
02.11.2006 @ 15:20 Alenka
Bravo Baby center! Upam, da je to prebral še kakšen prodajalec ali poslovodja. Dober glas seže daleč, še posebno daleč pa, če se to zgodi gospodu Liscu. Enako velja za slabega.
03.11.2006 @ 11:27 nora
Če analiziramo po enostavni matematični poti:
lani sva z možem V baby centru zapravila čez 300 000 sit. In nagrada? Bon za 12.000 sit. Kar pomeni: 4% popusta za zelooo zvesto stranko. In če boste naslednje leto zopet "pridni" boste dobili 4%. Tudi če ne boste "pridni", vam bomo dali 4%. ...in si boste izbrali nekaj iz našega (oblikovno in vsebinsko "dodelanega") kataloga. Na(njihovo) srečo ni močne konkurence... Ampak enkrat ko bo...
03.11.2006 @ 12:05 petra
V resnici so večje lisice prav v Baby centru. Tam so si rekli: dali bomo iz lastnega žepa 200 - 300 sit vsaki stranki ki ne bo uporabila bona v celoti, saj artiklov ki so cenejši od 2000 sit nimamo veliko, pa še namestili jih bomo na nižje police; (namesto bona za 12 000 sit sem dobila 6x bon za 2000 sit - le zakaj?) ne bomo se prepirali s stranko, saj jo želimo obdržati zase. Pravi podjetnik ve da je potencialna stranka vredna veliko več. In so zadeli v polno... Celo g. Guruja so navdušili :)
05.11.2006 @ 04:59 kitarist
Mene pa samo zanima kje podeljujejo certifikate ali potrdila ali diplome za naziv guru? Kakšni so kriteriji, da se nekoga ali nekdo okrona za guruja?
05.11.2006 @ 15:41 Aleš Lisac
Kitarist, odlično vprašanje. Odgovor enkrat naslednji teden - poseben zapis na to temo pripravljam. Kompletna "how to" navodila za vse, ki bi radi postali guruji. :) LP
07.11.2006 @ 08:00 bab
Tudi jaz lahko rečem bravo. Najbolj me razjezi, da pridem v trgovino z boni, ki sem jih prejela npr. za rojstni dan in ki so bili vnaprej plačani, potem pa mi trgovka začne o tem, da moram kupiti za več kot je vrednost, ker mi denarja ne more vračati. Imela sem bonov za 60.000 sit in problem je bil vračilo 2000 sit. Tam me sigurno ne bodo več videli.
07.11.2006 @ 10:08 Bogdan
Med potrošniki smo pa tudi takšni, ki nam "nagrade" gredo že zelo na živce. Zavedamo se, da takšne "popuste" in pa različne "nagrade" pravzaprav vsi plačujemo z nakupom izdelka. Velikokrat te trgovec namami in kupiš znižan izdelek (nož, posodo, orodje, etc., ..), ki ga dejansko sploh ne potreebuješ; in predstavlja le dodatno navlako v hiši. Moja tašča je tipični primer, ki skoči na najrazličnejše "vabe". Recimo v omarah imamo polno plastične posode "Tuprew..", ki je ne moremo zavreči, da ne užalimo tašče, uporabljamo pa je tudi ne. Zdi se mi, da določeni prodajalci nekatere kupce znajo prav zasvojiti s svojo ponudbo. Zbiranje pik zvestobe, značk in ostale navlake za dokazovanje zvestobe pa pred blagajnami povzroča dodatno zmedo in po nepotrebnem le daljše čakanje v vrrsti.
Lep dan želim!
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh