Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Baby center - drugič
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 01.11.2006
No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT.
No, pa sva šla z ženo po obljubljeno igračo. Izbrala sva dve igrači, ker imava dva sinova. Da ne bo zamere. Žena pa je pokazala, da je prava lisica. Blagajničarki je pod nos pomolila vrednosti bon, ki so ji ga nekaj dni prej poslali iz Babycentra. Bon je bil v vrednosti 2.000 SIT. Cena obeh igrač skupaj je bila nekaj manj kot 2.000 SIT.

Blagajničarka pa nama je vrnila razliko v denarju!

Brez kompliciranja. Bravo! Sicer je šlo za nekaj tolarjev, ampak končno en trgovec, ki ne komplicira. Končno en trgovec, ki ni na veliko zapisal, da moraš zapraviti več kot 2.000 SIT, če želiš izkoristiti bon za 2.000 SIT. Vsi, ki so nam vrnili denar, smo si to zapomnili. In bomo še kdaj prišli.

Če pa komplicirate in stranke utrujate z drobnim tiskom, če zahtevate, da vam izdelek vrnejo neuporabljen v zaprti embalaži in z originalnim računom … tja ne boste šli več. Pametni trgovci so prijazni, pametni trgovci vedno naredijo tako, kot je za stranke bolje.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
08.11.2006 @ 19:56 Mojca
Tja, kateri Baby Center je bil to? Jaz tovrstnih pozitivnih izkušenj nimam!? Vedno sem morala kupit za toliko oz. za več kot je bila vrednost bona, zato pa še danes nosim s sabo dva bona od Baby Centra po 5.000,00, ker ju ne morem vnovčit - tistega, kar bi želela, nimajo - se jim ne ljubi preverit v skladišču oz. jim je težko stvar naročit in me obvestit, kdaj lahko pridem po želeno -> priporočam obisk trgovin Pikapolonica, so prijaznejši in bolj ustrežljivi!
09.11.2006 @ 11:45 Aleš
V BTCju.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh