Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nicholas Negroponte
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 08.10.2007
Pred skoraj enajstimi leti (11. novembra 1996) sem v Ljubljano pripeljal Nicholasa Negroponteja. Leto pred tem (1995) je Nicholas Negroponte napisal knjigo Being Digital. Knjiga je takoj postala uspešnica. Nicholas Negroponte je zaslovel kot velik futurist, ki je že takrat znal predvideti, kaj nam digitalna revolucija v resnici prinaša. Njegova knjiga je še vedno aktualna.

Predvsem, ko govori o razliki med atomi in biti. Enostavno povedano, svet še vedno ne razume, da smo prišli v digitalno dobo.

Še posebej tega ne razumejo cariniki. Če na primer kupim zvočno (ali navadno) knjigo in mi jo Amazon pošlje iz ZDA, bom moral plačati carino. Če isto knjigo uvozim v digitalni obliki, če si jo presnamem na svoj računalnik in nato natisnem, cariniki tega ne bodo nikoli izvedeli, pa tudi če izvedo, jim niti na misel ne bo prišlo, da bi vam takšno knjigo carinili.

Za carinike je knjiga nekaj vredna samo, če je zapečena na CD ali natisnjena na papir. Vsi pa vemo, da ni čisto tako. Jaz plačam za vsebino knjige, medij ni toliko pomemben.

Nicholas Negroponte je bil velika zvezda že leta 1996. Bil je ustanovitelj Media Lab in kultne revije Wired. Imel je zelo dobre zveze v Beli hiši. Takrat sem bil še precej zelen in sem se čudil, ko je Nicholas med večerjo poklical ameriškega zunanjega ministra (»Živjo stari … ja, v Sloveniji sem, vse ok …«).

A zakaj vam pišem o vsem tem?

Dva razloga. Prvi je marketinška lekcija, za katero sem plačal nekaj čez 50.000 dolarjev. Leta 1996 … Nicholasu Negroponteju sem za prihod v Ljubljano plačal 45.000 dolarjev, plus stroški. Ker sem verjel, da bo za seminar, ki ga vodi takšna zvezda, veliko zanimanje. Ker sem verjel, da bodo IT strokovnjaki kar drveli na seminar.

Pa sem se uštel. Moja običajna publika so podjetniki. Podjetnike poznam in jim znam prodati. IT strokovnjaki so bili in so še vedno čisto nekaj drugega. Niso navajeni plačevati za seminarje. Ali že vse vedo, ali pa mislijo, da na raznih zastonj IT konferencah izvedo vse, kar se izvedeti da. Med vodilnimi menedžerji je bil takrat Negroponte v Sloveniji še premalo znan. Da skrajšam zgodbico. Seminar se ni dobro prodajal.

Na koncu smo vseeno napolnili Cankarjev dom. Pomagal je Rudi Bric (podjetnik leta 1993, takrat direktor podjetja Hermes Softlab), ki je kupil vstopnice za študente in zmanjšal mojo izgubo pri projektu.

Leta 1996 sem se naučil, lekcija ni bila poceni, priznam, da mora človek zelo dobro razumeti stranke. Če želiš prodati, moraš poznati stranko v dno duše. Poznati moraš značaj izdelka, poznati moraš značaj stranke. Jaz sem verjel v produkt, Nicholas Negroponte je bil res zvezda.

Tik preden je prišel v Ljubljano, je predaval v Kanadi. V dvorani je bilo 1000 ljudi, vsak je za vstopnino plačal 1.000 dolarjev. Ampak nisem dovolj dobro ocenil strank. Poleg tega sem s projektom začel prepozno in zmanjkovalo mi je časa, pa ravno na dan seminarja je snežilo in približno 20 udeležencev, ki so plačali za karte, na seminar ni moglo priti (denar smo jim seveda vrnili). Da naprej sploh ne naštevam …

Če gledam na seminar s finančne strani, smo takrat naredili izgubo. Ampak smo se veliko naučili. Od takrat do danes (nekam moram potrkat) še nisem imel seminarja, ki bi nam prinesel izgubo. Lekcija Nicholas Negroponte je bila učinkovita. :)

nicholasnegroponte_smrekar

Na večerji po seminarju: od leve proti desni (november 1996): Rudi Bric, Cristina Turchet (CIMBA), Nicholas Negroponte, Aleš Lisac, Matej Žvan (CDE), Blaž Lisac.

Zakaj omenjam profesorja Negroponteja ravno sedaj? Preberite naslednji zapis, ki bo objavljen v sredo. Nujno.

Dodaj komentar


Komentarji:

08.10.2007 @ 18:35 ervinator
Hm, zadnja dva zapisa sta mi znana. ;)
08.10.2007 @ 22:09 Saša Gerčar
A ugibamo kaj bo v sredo pisalo? :)
Pa ne da Negroponte prihaja spet v Ljubljano :) ?

P.S. Pa zakaj imajo vsi tvoji govorniki vedno tako pomenljive priimke (Sladki mož, Črni most, Lisjak :) )?!
08.10.2007 @ 23:15 Aleš Lisac
Saša, kaj misliš, da bom napako ponovil?

Samo pod pogojem, če ti kupiš ene 90 vstopnic po 500 evrov. :)
08.10.2007 @ 23:16 Aleš Lisac
ervinator, pojasni, prosim :)
09.10.2007 @ 11:57 ervinator
No, zdi se mi, da sem jih že nekoč prej prebral, vključno s sliko omizja. Ali pa je samo dejà-vu ... :)
09.10.2007 @ 18:22 Aleš Lisac
ervinator, nikoli prej objavljeno :) celo včeraj sem prvič skeniral te slike. To pa je zanimivo ... :)
09.10.2007 @ 22:55 Saša Gerčar
Zakaj ponovil, Aleš? Valjda znaš sedaj tele karte "uturiti" tudi IT strokovnjakom? Žal, jaz nisem med njimi, tako da ne bo nič s poslom ;)
10.10.2007 @ 14:27 ervinator
Hm, ne bi rad zašel v okultične razlage. Recimo, da se mi je prejšnji zapis zazdel znan, ker sem nekaj podobnega bral že v neki marketinški knjigi, tale, drugi zapis pa zato, ker sem se udeležil Negropontejevega predavanja. ;)
15.10.2007 @ 14:06 Blaž
Negroponte je bil takrat in še vedno je velik vizionar. Vedno se ga splača poslušati. Škoda, da je tako drag... A je že tako, da so dobre reči velikokrat drage.
15.10.2007 @ 14:06 Blaž
Negroponte je bil takrat in še vedno je velik vizionar. Vedno se ga splača poslušati. Škoda, da je tako drag... A je že tako, da so dobre reči velikokrat drage.
na vrh