Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Slišite, vidite, vohate, čutite, okušate?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 08.10.2007

Tole je pravkar priletelo v moj e-poštni predal:

Širite vonjave po uspehu!

Aleš, upam da niste lačni ...

Vstopite v kuhinjo in zavohate slasten vonj. Ko se vonjave širijo po kuhinji vas začne ščemeti v nosu in vonj vas ponese v kuhinjo babice, iz katere so se od nekdaj širile izvrstne vonjave.

Pogledate v pečico in vidite, da se v njej pečejo slastni buhteljni. To so buhteljni, kot jih je nekoč znala peči le babica. Slastni buhteljni, ki kar kipijo od


krhkosti in hkrati polnosti voljnega testa. Na vrhu že zlato rumene barve in le še nekaj minut potrebujejo, da bodo pečeni.

Odprete vrata pečice in takrat zaslišite tudi cvrčanje testa, ko dobiva slastno zlato skorjo, ki se vam bo ob prvem grižljaju kar topila v ustih …

To so najslajši buhteljni, polnjeni z marmelado in lešnikovo kremo, kar jih boste kdaj pojedli …

Hm, žal jih ne boste …, saj niste v kuhinji, ampak sedite za računalnikom :).

Ampak to tudi sami veste, vendar ste slastne buhteljne že videli in vohali. Verjetno so se vam med branjem tudi pocedile sline. Spomnili ste se, ko ste res zagrizli v slasten buhtelj.

Ta opis bi lahko bil tudi nekoliko drugačen ...
Buhteljne bi lahko opisal preprosto, kot »slastne« ali rekel, da »dišijo izvrstno«. Namesto tega je bil moj namen, da vas popeljem v kuhinjo, kjer ste jih tudi zavohali.

Se vam bi pocedile sline, če bi bil opis takšen? Verjetno ne.

Ko pišete oglase imejte v mislih, da imajo vaše potencialne stranke pet čutov. Naj vidijo, slišijo, zavohajo in okusijo vaš proizvod ali storitev. Dobri opisi morajo dati bralcu občutek, da uporablja vaš proizvod.

Mogoče oddajate sobo na morju?

Ko se prične dan in zaslišite nežno petje ptic, ki vas prebudijo v jutro, vetrič prinese nežne vonjave borovcev v vašo sobo … Pogled vam ubeži skozi okno in v daljavi kristalno modrega morja zagledate ribiško barko …

Ali začenjate videti pomembnost opisov? Vaše potencialne stranke niso tam. Ne morejo videti, slišati, občutiti ali okusiti kar vi lahko.

Ko boste pisali opisne oglase, se odločite kateri čuti so najbolj pomembni pri opisu vašega proizvoda ali storitve. Če prodajate hrano boste seveda razmislili o vonju, tudi vid je pomemben.

Najdite prave besede in vaše potencialne stranke boste popeljali kamorkoli. Želite si jih tam, kjer bodo kupile ...


Božo Hudopisk, dipl. ekon.
Vodja trženja in prodaje
Vaš profit d.o.o.
http://www.vas-profit.si/

Ja, Božo ima prav. Morda pa se bo celo prijavil na državno prvenstvo v direktnem marketingu. :)

Komentarji:

08.10.2007 @ 15:49 Aleš Lisac
In se tiho odpeljal s po novem avtu dišečim priusom ... Ga že vidim ... :)
08.10.2007 @ 18:29 ervinator
Ob tem sem pomislil, da bi bilo fino med tekmovanjem brati, kaj si udeleženci mislijo (oziroma napišejo) o rešitvah svojih sotekmovalcev, na primer takoj po zaključku vsakega naloge. In drugo občinstvo.
11.10.2007 @ 09:50 Mojca S.
Neverjetno učinkovito - takoj sem se spomnila na neki tekst o limoni, ki je bil objavljen na tem istem blogu ;)
MMG: buhteljni ne cvrčijo, ko se pečejo ...
na vrh