Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pohlep
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 04.10.2007

Ljudje so se menda (poročanje POP TV) danes na otvoritvi Hoferjeve trgovine skoraj stepli. Gneča je bila nepopisna.

pophofer1

Pohlep je močan motivator. Prodajalci mnogokrat igramo na pohlep. Pohlepne stranke kupijo tudi tisto, kar ne potrebujejo. Pomembno je, da je ugodno. Pomembno je, da je priložnost enkratna.

Vsi, ki so danes prišli na otvoritev Hoferjeve trgovine so grešili. Pohlep je namreč na drugem mestu med smrtnimi grehi.

Pohlepne množice je težko nadzorovati. Leta 2004 so na otvoritvi Ikeine trgovine umrli 3 ljudje, 16 pa je bilo ranjenih. Ker so se borili za 50 bonov po 500 dolarjev ...

Če se ukvarjate s prodajo, se vam splača kdaj pa kdaj zaigrati na pohlep. Pripravite odlično ponudbo, nekaj enkratnega, neponovljivega in izjemno ugodnega. In poskrbite, da se ne bodo stepli. :)


pophofer2

Pa še tole ... Pohlep deluje tako na bogate kot na revne.

Komentarji:

04.10.2007 @ 22:31 Jernej
Zelo dobro, sicer mislim da ni tvoje področje, vendar me zanima kako pripraviti kaj takega na spletu ? Sicer se ne ukvarjam z prodajo ampak optimizacijo, potem pa raznimi programi, kjer prodajam za druge, ali pa dobim plačano na klik. Če že prodajam, prodajam oglasni prostor in povezave.
04.10.2007 @ 22:43 Aleš Lisac
Jernej, recimo: "Draga stranka, vidite tisto lepo, skoraj novo mazdo mx5? No, če danes podpiševa letno pogobo za oglaševanje, v vrednosti xxxx €, so ključi avta vaši!" Tole bi seveda delovalo, vprašanje, pa je, če bi se izplačalo. Saj bi bila mazdica lahko samo za nekaj mesecev ...
04.10.2007 @ 22:48 Aleš Lisac
Ali pa:

"Spletno stran vam optimiziram in dodam še xxxxx klikov. Cena primerna - 1 evro.

Če doseževa rezultate, potem na koncu plačate 25.000 evrov.

Lahko pa tudi plačate takoj 5000 evrov, pa vam na koncu ne bo potrebno plačat 25.000.

Na tak način sem prodal nekaj svetovanj. Kaj mislite, se stranke običajno odločijo za ceno 1 evro (možnost da na koncu plačajo 25.000), ali raje kar takoj plačajo 5000? :)
04.10.2007 @ 23:28 Ljubo
Kruha in iger :D Moderni gladiatorji :D
05.10.2007 @ 01:00 Sašo
Ja tele scene v hoferju so res mal mimo. Ampak res ne razumem kako lahko ljudje nasedejo takšnim foram; ampak kot si rekel dejstvo je da so ljudje res pohlepni in kupujejo stvari ki jih praktično sploh ne rabijo.
Nekateri se zaradi akcij celo pufajo pa si delajo neke zaloge aparatov(recimo mikserji, TV, radio..); dejansko pa se ne zavedajo da s tem samo denar stran mečejo, ker je itak vprašanje kdaj in kolikokrat bodo te stvari uporabili.
Ko se je začelo to z Hoferjem je na začetku tudi mene pritegnilo da bi kaj kupil vendar sem na koncu razmislil zakaj, ker itak že vse imam; oz. stvari ki jih nimam jih pač nimam ker jih ne rabim, da bi se pa prah nabiral pa nima smisla.
Seveda v končni fazi ko pogledaš še ostale ponudbe dejansko vidiš da tudi drugi ponujajo zelo ugodne stvari+omogočajo še mogoče brezobrestni kredit kar se nenazadnje skoraj bolj splača.

Drugače za oglaševanje ko si napisal Jerneju, tudi sam nekaj podobnega delam; ponudim recimo oglaševanje po dejanski ceni, potem pa ponudim dolgoročno oglaševanje in drugo dolgoročno oglaševanje, kar pomeni da lahko stranko prepričam s super ponudbo, da takoj sklene oglaševanje po zelo ugodni ceni za 6 mesecev ali več. S tem sem sebi naredil dobiček, stranka je zelo zadovoljna, pa še velika verjetnost je da bo po preteku 6 mesecev podaljšala oglaševanje :)

LP
05.10.2007 @ 21:58 ervinator
Mene pri hoferjih in podobnih fascinira še nekaj drugega: da ljudje navalijo na no-name znamke, kupijo televizor, ki ga pred nakupom niti vklopijo ne, in pred nakupom (verjetno tudi po nakupu) nimajo pojma, kakšne težave bodo imeli s servisom. Fascinantno je, da trgovinam z najslabšim blagom toliko zaupajo ...
05.10.2007 @ 21:59 ervinator
P.s.: To velja na splošno, ne samo za Slovenijo.
05.10.2007 @ 22:58 Sašo
Ervinator se strinjam s tabo, tudi mene čudi to.
na vrh