Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prazna restavracija
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 01.10.2007

Prejemnikom brezplačnih elektronskih marketinških nasvetov smo pred leti zastavili naslednje vprašanje:

"Na ulici sta dve restavraciji. Ponudba in cene v obeh so podobne. Vendar je ena restavracija vedno nabito polna, druga pa večinoma prazna. Kaj bi naredili vi, če bi bili lastnik prazne restavracije?"

praznarestavracija

Na natečaj "prazna restavracija" sem se spomnil ob pogledu na že drugič zaprto restavracijo v trgovskem centru na Poljskem. Za stranke se na istem mestu bori 7 restavracij. Praktično ista lokacija. Vsi delajo kar dobo, le ena lokacija je v zadnjih 6 mesecih zamenjala že dva najemnika. Le zakaj?

Če želite lahko komentirate, odgovorite na zgornje vprašanje. Lahko pa samo pogledate, kako so na natečaj odgovarjali moji bralci pred leti (52 strani odgovorov!).


Če želite lahko komentirate, odgovorite na zgornje vprašanje. Lahko pa samo pogledate, kako so na natečaj odgovarjali moji bralci pred leti (52 strani odgovorov!).

Komentarji:

02.10.2007 @ 19:01 simon
sm vidu podobno situacijo v novem gradu. ena gostilna čist prazna, sosednja čist polna. razlika je bla sam v tem, da je mela prva veiko preveč miz. in gre vsak podzavestno, do naslednje, kjer majo manj miz in s tem zgleda bol polno-očitno mora bit tud bolš.
če pa ni problem v tem, je pa treba ponudit neki kar drugi nimajo. mogoč musko v živo za starejše. mogoče odprto kuhno, da se vid kuharje v akciji, mogoče nek tematski ambient. mogoče plac za otroke. al pa npr. sam vegetarjansko hrano, morsko, slovensko,... zastonj predjed, mogoče, pice ki bi si jih stranke same sestavle al pa jedi,...topless postrežba :) možnosti je res velik :)
02.10.2007 @ 23:49 Zvoni
Meni osebno je najpomembnejši prvi vtis, ko vstopim v nek prostor, tudi če gre za vrt. Ponavadi začutiš, če je ambient prijeten in potem se še vračaš. Aja, seveda je pomembno, da imajo vegetarijansko ponudbo in lepo stilsko postreženo hrano. Gostilne in restavracije, ki strežejo ogromne količine in porcije me sploh ne zanimajo. Všeč mi je, če strežejo minimalistično. Manj kot je na krožniku bolje je, in lažje poješ, seveda so izuzete razne plošče in podobno.:-). Najbrž se ne boste vsi strinjali, pa vendarle.
03.10.2007 @ 12:21 ervinator
Torej, če so "ponudba in cene v obeh podobne", nasveti glede "dodatne ponudbe" najbrž niso rešitev. Že zato ne, ker moramo predpostaviti, da imajo to isto dodatno ponudbo že sosedje. Moja rešitev gre v smeri Simonove: ne sicer manj miz, pač pa nekaj posebej povabljenih gostov (zastonjskih, tiho-akcijskih ali pa prijateljskih), da napravijo vtis obiskanosti. Tudi sam se redko kdaj usedem v prazno restavracijo, če je še ne poznam.
na vrh