Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ni Madeleine Mccan
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 26.09.2007

»Not Madeleine«

Gledam Sky News. In kaj je trenutno glavna novica? To, da na sliki, ki je bila posneta v Maroku, ni svetovno znana pogrešana Madeleine, pač pa deklica, ki ji je podobna.

madeleine

Mediji bodo neko zgodbo objavljali toliko časa, dokler bo za zgodbo kaj zanimanja. Ne glede na to, ali se je kaj novega zgodilo ali ne. Glavno, da so ljudje pripravljeni prisluhniti, glavno, da napnejo ušesa. Trenutno gledalci Sky News, pa še marsikateri drugi, takoj zastrižejo z ušesi, če le slišijo besedo Madeleine. In dokler bo tako, bodo mediji o poročali o zgodbi … Ne glede na dejstva.

Še pomnite tovariši medijski projekt, ki je slišal na ime »ptičja gripa«? Če vas zanima, kaj sem o ptičji gripi napisal, ko je bila ta izmišljena zgodba v središču pozornosti, kliknite tukaj.


Zakaj o vsem tem pišem? Ne zato, ker bi medijem kar koli zameril. Gre pač zato, da se vsi, ki kar koli prodajamo – in to smo prav vsi – lahko iz teh zgodb veliko naučimo. Skratka prodajajte tisto, kar gre v prodajo. Dokler gre. Naveličajte se, ko se stranke naveličajo, nikakor ne pred tem.

Sedaj, ko tole pišem zunaj dežuje. Dež pa se trenutno na naših televizijah dobro prodaja … Čeprav vsi vemo, da novih poplav ne bo. Vsaj nekaj desetletij ne.

Komentarji:

27.09.2007 @ 01:52 Zvoni
In to je prav smešno, kako neumni so ljudje in kako nasedajo. Dež pač je in bo. Vsi vedo, da se enaka katastrofa ne more ponoviti, ne tako hitro, mediji pa še kar manipulirajo in en navaden dež je zdaj v središču pozornosti.
V primeru izginule deklice, sem pa dobila občutek, da njenim staršem ta silna medijska pozornost celo godi.
27.09.2007 @ 08:00 Jože
vecer.si/marketing - ni pravi link, da bi si prebrali bob dneva....
drugače pa,... no ja mediji res naredijo svoje,... kot bi pa tudi ptičja gripa, če bi se razvila v človeško-ptičjo gripo... tega po moje pa tudi ni treba podcenjevati... kot tudi ni treba na mrtvo kupovati nekega kvazi zdravila... je pa nujno, da se stroka začne resneje baviti s preventivo in kurativo... mediji gor ali dol (mogoče pa so kaj pozitivnega prinesli v vzpodbudo stroki)
27.09.2007 @ 08:23 Biokmetovalec
Jože, na žalost je stroka, o kateri govorite, zelo pogosto v "službi" kapitala.

In od strokovnjakov, ki so "prodali svoje duše" imamo ljudje pač več škode kot koristi.
27.09.2007 @ 08:40 Mitya
...uganite komu so telefoni najbolj zvonili po objavi novih katastrofalnih poplav?

Zavarovavalniškim agentom!

Mislim, da je ni več hiše na celjskem, ki bi ne bila zavarovana vsaj tako kot pregrešno lepe noge Giselle Bundchen
27.09.2007 @ 08:42 Mitya
ps se opravičujem za napake - zgodnja faza kofeina :)
27.09.2007 @ 10:28 Simon
Mediji samo poročajo o stvareh, ki ljudi zanimajo. Ampak zakaj pa še vedno pri poročilih na radiu ali tvju vsak dan slišimo koliko vojakov in islamskih skrajnežev in ne vem kdo še vse, je umrlo na daljnem vzhodu. Mene to dejansko ne zanima, pa tudi ne verjamem da Slovence. Je pa žalostno to, da se že nekaj časa mediji osredotočajo najbolj na katastrofe (poplave, orkane, tajfune in kar je še podobnega), na vojne, na izginotja nekih ljudi... Saj ne, da sem brezsrčen, ampak s tem samo morijo ljudi, prikazujejo kot da je svet slab, nevaren, da so ljudje zlobni, itd. Če pa prižgeš CNN je pa tako konec.. Hočem povedat, da je svet lep in ne preveč gledat poročil :)
27.09.2007 @ 13:45 ficcanaso
Mediji lekcijo "Prodajajte tisto, kar gre v prodajo" nedvomno dobro obvladajo. S tem tudi ni nič narobe. Narobe je, kadar v ozadju ni več morale in občutka za to, kaj je prav.
Gnusi se mi Španka, ki je sedaj prišla do svojega trenutka slave, čeprav je že takrat, ko je fotografirala domnevno Madeline, dobro vedela, da to ni ona.
27.09.2007 @ 20:43 Zvoni
Ja, Ficcanaso, je že tako. Sedaj bodo prišli na svoj račun vsi željni slave...
na vrh