Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Predvojni marketing
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 22.09.2007
Danes sem se peljal skozi Ribnico. Zaradi dela na cesti smo se morali za minuto ali dve ustaviti. In žena je opazila zanimivo tablo na eni od hiš. »Zavarovala Jugoslavija« piše na tabli. Očitno so v prejšnjem stoletju zavarovalnice znale poskrbeti za lep dodaten način oglaševanja svojih storitev.
Zakaj zna biti takšno oglaševanje dobra ideja?
- ker takšno tablo nedvomno opazijo vsi v vasi in tudi kakšen mimoidoči;
- ker napis opazijo sosedje;
- ker napis poskrbi za to, da se sosedje pogovarjajo, kdo je kje zavarovan in zakaj se to splača. Jasno, da vsak zagovarja svojo pametno odločitev. V bistvu gre za prisilno priporočilno akcijo;
- ker napis poskrbi za to, da je zavarovanih več hiš, kot bi jih bilo zavarovanih sicer. Saj veste, kako je s tem v Sloveniji … Če ima zavarovano sosed, moramo imeti zavarovano tudi mi;
- ker je tabla neke vrste dokaz, da je v hiši dober gospodar;
- ker tabla odganja (hm … morda tudi pritegne) konkurenčne zastopnike;
- ker …
Potem sem o tej tablici vprašal še očeta. In mi je rekel, da je bila tudi na hiši njegovega očeta podobna tabla. Predvojna tabla zavarovalnice Vzajemna. Očitno so to včasih počele vse zavarovalnice. Ideja seveda ni nič posebnega, nekaj podobnega ves čas delajo v neki drugi panogi.
Pomislite malo. Prav gotovo ste opazili, da ima praktično vsaka gostilna svoje ime zapisano na tabli, ki je hkrati oglas za eno ali drugo pivo. :)
Maksi, se ti ne zdi, da zganjaš paranojo?