Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Predvojni marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 22.09.2007

Danes sem se peljal skozi Ribnico. Zaradi dela na cesti smo se morali za minuto ali dve ustaviti. In žena je opazila zanimivo tablo na eni od hiš. »Zavarovala Jugoslavija« piše na tabli. Očitno so v prejšnjem stoletju zavarovalnice znale poskrbeti za lep dodaten način oglaševanja svojih storitev.

zavarovala_jugoslavija

Zakaj zna biti takšno oglaševanje dobra ideja?


- ker takšno tablo nedvomno opazijo vsi v vasi in tudi kakšen mimoidoči;
- ker napis opazijo sosedje;
- ker napis poskrbi za to, da se sosedje pogovarjajo, kdo je kje zavarovan in zakaj se to splača. Jasno, da vsak zagovarja svojo pametno odločitev. V bistvu gre za prisilno priporočilno akcijo;
- ker napis poskrbi za to, da je zavarovanih več hiš, kot bi jih bilo zavarovanih sicer. Saj veste, kako je s tem v Sloveniji … Če ima zavarovano sosed, moramo imeti zavarovano tudi mi;
- ker je tabla neke vrste dokaz, da je v hiši dober gospodar;
- ker tabla odganja (hm … morda tudi pritegne) konkurenčne  zastopnike;
- ker …

Potem sem o tej tablici vprašal še očeta. In mi je rekel, da je bila tudi na hiši njegovega očeta podobna tabla. Predvojna tabla zavarovalnice Vzajemna. Očitno so to včasih počele vse zavarovalnice. Ideja seveda ni nič posebnega, nekaj podobnega ves čas delajo v neki drugi panogi.

Pomislite malo. Prav gotovo ste opazili, da ima praktično vsaka gostilna svoje ime zapisano na tabli, ki je hkrati oglas za eno ali drugo pivo. :)

Komentarji:

23.09.2007 @ 21:18 Jamez
Danes na hišah več niso table zavarovalnic, ampak nalepke družb za varovanje. V manjšem formatu seveda.
23.09.2007 @ 21:56 Maksi
Ja vse OK če gledamo na to z vidika marketinga. Kaj pa če npr.gasilci niso hoteli gasiti za določeno zavarovalnico...???
24.09.2007 @ 12:18 Lidija
Vzajemna je bila dejansko prva slovenska zavarovalnica (l. 1900 če se ne motim) in ljudje tega pojma do takrat skorajda niso poznali. Na nek način so se pač morali spromovirati...celo okoli 250 akviziterjev so takrat poslali na teren in svoj posel so uspešno širili. Druge zavarovalnice so jih kasneje kopirale. Še vedno se najde kar nekaj teh tabel po slovenskih hišah. - Dobra poteza, se strinjam.
24.09.2007 @ 22:06 Jernej
Ja, tud na naši stari bajti je bila taka tablica...
Maksi, se ti ne zdi, da zganjaš paranojo?
25.09.2007 @ 11:56 Marko Maher
No ja to vrstno oglaševanje smo izumili tudi izdelovalci spletnih strani. Se preverjeno dobro izplača, ROI je matematično neskončen:)
na vrh