Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj WC marketing
Seminarji
Komentarji:   6 20.09.2007
Kako ugotoviti kaj si stranke v resnici mislijo o vašem izdelku ali storitvi? Ena možnost je seveda ta, da stranko vprašamo. Osebno, po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti … Dobra ideja, vendar je vprašanje, če bomo izvedeli kaj si stranke v RESNICI mislijo. Ljudje smo vljudni, prijazni in mnogokrat ne povemo tistega, kar si v resnici mislimo.

Večina podjetij se niti ne potrudi, da bi izvedela, kaj si stranke mislijo. Če ne veš kaj si mislijo, se ti lahko zgodi, da lepega dne ostaneš brez strank. Ker se večina strank ne pritoži. Večina strank je lepo tiho. Glasujejo z nogami. Če jim kaj ni všeč, preprosto brez besed odidejo in se nikoli več ne vrnejo.

Kako lahko mag. Aleš Lisac, marketinški guru ugotovi, ali so udeleženci njegovih seminarjev s tem, kar dobijo za svoj denar zadovoljni?

Anketa po seminarju pomaga. To, da vljudno, takoj in brez vprašanj, vrne denar, če kdo s predavanjem ni zadovoljen, tudi pomaga (ampak se tako redko dogaja, da ni omembe vredno – konkretno na vsakih 5000 udeležencev, trije zahtevajo vračilo denarja). To, da vpraša udeležence za mnenje, tudi pomaga.

Obstaja pa še en način, ki sem ga odkril po naključju.

Med odmorom grem na WC.

In poslušam, kaj se udeleženci pogovarjajo. Večina ljudi itak pride na seminar skupaj s sodelavcem, ali prijateljem. In med pavzo na WCju padejo tiste prave, odkrite pripombe. Tisto, kar mi morda, če bi jih vprašal ne bi povedali.

Na ženski WC pa pošljem tajnico.

Just kidding. :)

Poizkušajte torej ugotoviti, kaj si ljudje v resnici mislijo. Metod je veliko. Danes sem opisal eno, ki je zelo učinkovita, ni pa uporabna čisto v vsakem poslu. Vam pade na pamet, kakšna, ki je tako enostavna kot opisana WC metoda in vsaj tako učinkovita?

Dodaj komentar


Komentarji:

21.09.2007 @ 09:57 ervinator
Pod "wc marketing" si nekaj drugega predstavljam. Zgornjemu triku bi bolj ustrezal izraz "wc feed-back". ;)

P.s.: Včasih je bilo najbolj enostavno iti na čik pavzo.

P.p.s.: Kaj pa nagrajevanje pozitivnih in negativnih mnenj, odloča pa žirija, sestavljena iz udeležencev?
21.09.2007 @ 15:09 Sašo
Ja tudi sam sem si predstavljal wc-marketing na drugačni način.. In sicer oglasi oz. bolje hecni in zanimivi oglasi nad pisoarju. Parkrat sem videl pa se odkritorečeno nasmejal do solz (oglas je bil za eno križanko, spodaj so bili pa slikovni vici).

Drugače pa pogovor na WCju res ni isti kot na seminarju bi ga pa lahko primerjal z "čikpavzo" ko ljudje pač povejo zares tisto kar mislijo. S tem da imaš na čikpavzi več časa ;)

LP
21.09.2007 @ 15:31 Saša Gerčar
In predvidevam, da na WC-ju sediš dolgo, dolgo? Mi smo pa vedno mislili, da imaš takšno tremo preden greš ponovno na oder. ;)
21.09.2007 @ 15:51 evelina
hja, ja Wc je zelo prikladen da zveš kaj si mislijo ljudje, poleg tega je fajn pred samim dogodkom poklepetati z ljudmi da vidiš kaj si mislijo. Sicer pa je dobro na vsaki priliki nabirati feed backe, da se imamo možnost izboljšat.
23.09.2007 @ 22:40 G
Aleš mogoče bi pa moral odpreti prvi lokal za kadilce, zraven seminarjev! :)
24.09.2007 @ 10:19 nataša
Hmmm. mislim, da bodo zdaj udeleženci seminarjev, ki tole berejo, trikrat premislili, kaj bodo rekli na WC-ju, ker ne bodo vedeli, če se mogoče kdo skriva in čaka na komentarje :)
na vrh