Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Komu postavljamo spomenike?
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 18.09.2007

konjenik

Tegale konjenika sem sicer poslikal v Budimpešti, imajo pa podobnega praktično v vsakem mestu. V svetu je zelo veliko spomenikov. Do spomenika pridejo veliki voditelji. In sem pa tja kakšen pesnik.

Ste se kdaj vprašali zakaj ne postavljamo spomenikov raznim komisijam, žirijam, takšnim ali drugačnim ekipam? Zakaj je vedno en konj in en jahač in skoraj nikoli cela četa jahačev?

Razlog je preprost. Ker se brez pravega vodje ne zgodi nič. Velja za šport, politiko, posel, skratka za vse. Za vsakim podvigom, za vsakim napredkom, stoji človek. Nikoli ekipa. Seveda pa vodje znajo motivirati in organizirati ekipe. Zato so vodje. Da vodijo, da pokažejo pot, da motivirajo, da iz posameznikov naredijo močno ekipo.

Tudi v marketingu in prodaji je podobno. En sam človek mora voditi celotno zadevo. En sam mora biti odgovoren za projekt. Povsod, kjer se s sprejemanjem odločitev ukvarja množica, je na koncu odločitev sprejeta prepozno in še napačna je.


Veliko babic, kilavo dete …

Dodaj komentar


Komentarji:

18.09.2007 @ 23:06 Lovro
Se strinjam!
19.09.2007 @ 00:26 Ljubo
Sveta resnica :)
19.09.2007 @ 10:43 Andrei
Žal pogosta izkušnja :(
19.09.2007 @ 16:31 denis
Res je!
na vrh