Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Marlboro direktni marketing
Marketing
Komentarji:   3 14.09.2007

Direktni marketing je v marketingu isto kot je lev med živalmi. Kralj pač. Ker prinaša najvišje donose. Škoda, da se nekatera podjetja direktnega marketigna oprimejo šele takrat, kot nimajo druge možnosti.

Tobačna industrija bo kmalu s kupci lahko komunicirala le telepatsko. Vse druge načine jim bomo prepovedali. V ZDA že nekaj let, sedaj pa tudi v recimo na Poljskem, Marlboro s svojimi kupci komunicira direktno. V vsakem zavojčku cigaret je vprašalnik. Včlanite se lahko v njihov kljub. Če znate poljsko in če imate številko poljske osebne izkaznice, lahko preverite http://www.przygoda2007.pl

marlboro

Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?


Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?

Dodaj komentar


Komentarji:

14.09.2007 @ 20:08 Andrei
Brihtno, na to niti pomislil nisem.
15.09.2007 @ 23:08 dietil
to je že diesel devu v škatle svojih čevljev, adidas tud. pa esprit se mi zdi da tud, mobitel, sony ericsson,...
sej tak način komunikacije s strankami se že kr neki časa uporablja.
16.09.2007 @ 16:53 Aleš Lisac
Dietil, bravo za opažanje. V Alanu Fordu bi se reklo: "Divim se oštrini tvog zapažanja." :)

No čisto resno, seveda imaš prav. Vseeno pa velika večina tega tako preprostega in učinkovitega orodja ne uporablja. Nekateri pa so po drugi strani že nadležni - recimo zadnjič sem se skoraj zadavil s kupončkom za nagradno igro, ki so ga pametno vstavili kar v vrečko čipsa.
na vrh