Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marlboro direktni marketing
-
MarketingKomentarji: 3 14.09.2007
Direktni marketing je v marketingu isto kot je lev med živalmi. Kralj pač. Ker prinaša najvišje donose. Škoda, da se nekatera podjetja direktnega marketigna oprimejo šele takrat, kot nimajo druge možnosti.
Tobačna industrija bo kmalu s kupci lahko komunicirala le telepatsko. Vse druge načine jim bomo prepovedali. V ZDA že nekaj let, sedaj pa tudi v recimo na Poljskem, Marlboro s svojimi kupci komunicira direktno. V vsakem zavojčku cigaret je vprašalnik. Včlanite se lahko v njihov kljub. Če znate poljsko in če imate številko poljske osebne izkaznice, lahko preverite http://www.przygoda2007.pl
Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?
Ta način zbiranja podatkov in komuniciranja s strankami, bi lahko uporabilo še marsikatero podjetje. Tudi tista, ki prodajajo malo bolj zdrave izdelke. Vsekakor z vprašalnikom, ki ga vložiš v embalažo izdelka, komuniciraš s pravo ciljno skupino, mar ne?
sej tak način komunikacije s strankami se že kr neki časa uporablja.
No čisto resno, seveda imaš prav. Vseeno pa velika večina tega tako preprostega in učinkovitega orodja ne uporablja. Nekateri pa so po drugi strani že nadležni - recimo zadnjič sem se skoraj zadavil s kupončkom za nagradno igro, ki so ga pametno vstavili kar v vrečko čipsa.