Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Mičo Mrkaić – guru direktnega marketinga?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 04.09.2007
Nekaj marketinških lekcij, ki jih lahko opazimo med prebiranjem kolumn Miča Mrkaića:
• Mrkaić ve, da je dober naslov tisti, ki prepriča bralca, da se ob njegovi kolumni ustavi. Očitno dobro ve, da je glavna in praktično edina naloga naslova kolumne prepričati bralca, da nadaljuje branje.
• Mrkaić ve, da je naloga prvega stavka prepričati bralca, da bere naprej. Naloga drugega stavka je prepričati bralca, da prebere tretji stavek itn. Skratka, Mičo zna pisati tako, da bralcu ne dovoli, da bi mu iz članka pobegnil.
Danes se bomo ustavili ob zelo zanimivi zadevi, ki jo Mičo od časa do časa izvede v svojih zapisih. Danes je v Financah objavil kolumno z naslovom: »Profesor Mramor, naučite se ekonomije«. Dober naslov, mar ne? Če ste vsaj malo radovedni, boste brali naprej – koga pa ne zanima, kako bo Mrkaić dokazal, da profesor Mramor ne obvlada ekonomije?
Ampak ne bomo govorili o naslovu članka, čeprav je vreden pozornosti.
Govorili bomo o precej zapletenem delu članka - o formuli, ki jo je v članku zapisal Mrkaić (copy paste iz Financ):
“Stopnja inflacije je relativna sprememba CPI v odstotkih med dvema obdobjema. Če upoštevamo, da je v obdobju t+1 relativna sprememba cene dobrine i enaka pii , za stopnjo inflacije sledi
πt+1 = (p1 (1+π1) w1 + p2 (1+π2) w2 +...+ pN (1+πN) wN) / (p1 w1 + p2 w2 +...+ pN wN) - 1.
Po običajni normalizaciji cen v obdobju t na enoto za stopnjo inflacije sledi
πt+1 = π1 w1 + π2 w2 +...+ πN wN.”Zakaj piše tako zapleteno? Te formule ne razume 99% bralcev njegove kolumne. Še tisti, ki bi bili zadevo sposobni razumeti (recimo jaz, ki sem eno leto študiral matematiko, potem pa študij pustil …), se s formulo ne ukvarjajo.
Ampak preprosto berejo dalje. Zakaj je torej Mičo Mrkaić v članek vstavil tako »nezanimiv« del, ki ga večina bralcev ne bo prebrala?
Ker ve, da morajo dobri besedilopisci – dobri prodajalci – pri bralcu ustvariti vtis, da se na zadevo, o kateri pišejo, spoznajo. In takšna dobra formula naredi vtis, mar ne?
Poglejte, kaj je v oglasu za digitalno uro zapisal marketinški genij Joe Sugarman:
»A pin points to the new decoder/driver integrated circuit which takes the input form the oscillator countdown integrated circuit and computes the time while driving the display. This single space-age device replaces thousandths of solid-state circuits and provides the utmost reliability – all unique to Sensor. «
Joe Sugarman ve, da so Američani še bolj funkcionalno nepismeni kot Slovenci. Zgornji odstavek je v oglas vstavil zato, da bi ustvaril vtis, da ve, kaj prodaja. Da se na zadevo spozna.
Mičo Mrkaić je formule v današnji članek vstavil zato, da bi bralcem dodatno dokazal utemeljenost svojih trditev. Formule so v članku zato, da dokažejo kredibilnost avtorja članka. Formul ne bo preverjal nihče, niti bral jih ne bo nihče (no, morda kakšna tečnoba) – naredijo pa vtis, da avtor članka ve, kaj govori, mar ne?
Če hočete pisati besedila, ki prodajajo, morate pisati zanimivo. In enostavno. In paziti morate, da bralca niti za trenutek ne izpustite. Včasih pa vključite tudi kakšen strokoven, nezanimiv odstavek, ki dokazuje, da se na temo spoznate.
Poznate še koga, ki bralca vedno pripelje do konca zapisov? Poznate še koga, ki bralca prisili, da prebere zapis od začetka do konca?Ja, ja, vem … Skromnost ni ravno moja vrlina. :)
In basploh ne maram ekonomije kot znanosti. Zdi se mi, da "razčloveči človeka".
Mogoče se motim, ampak po moji "kmečki pameti" se mi zdijo vsaj kmetijski ekonomisti zelo površni, ker pri svojih izračunih in kaklkulacijah glede rentabilnosti klasične pridelave hrane ne upoštevajo zelo pomembnega faktorja - uničevanja rodovitne prsti, ki je osnova življenja in je nastajala milijone let, onesnaženja pitne vode in sanacije bolezenskega stanja ljudi, ki tako pridelano hrano uživajo.
Katastrofalno dolg stavek. To mi pa že lep čas ni uspelo.
Pa vse dobro.