Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Na kolo za bolno telo!
Marketing
Komentarji:   25 05.09.2007
Kolesarstvo je škodljiv šport. Sploh kolesarjenje navkreber. Če vsaj malo skrbite za svoje zdravje, predvsem za srce, boste kolesarili manj, ali pa sploh ne. Sploh pa se boste izogibali kolesarjenju navkreber. Ker ni zdravo za vaše srce.

Namesto s kolesom se vozite raje z mopedom.

Hitreje boste prispeli na cilj pa še svojemu organizmu boste naredili uslugo.

Malce čudno se sliši, kar sem napisal zgoraj, mar ne?

No, sedaj pa preberite še oglas za moped Colibri, ki so ga objavili v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Besedilo je v srbohrvaščini (takrat je takšen jezik še obstajal), verjamem pa, da ga vseeno razumete.

Još koliko svega godina će moći ovako da savlađuje uspone? Koliko godina i po koju cenu zdravlja? A srce? Da li je jevtiniji motor »Colibri 50« ili motor našeg organizma? – Njen »Colibri« čuva joj zdravlje, štedi energiju, sa lakoćom savlađuje i kilometre i sve uspone, izdržljiv je i brz, ukusnog i estetskog izgleda, lak za rukovanje i izdržavanje – bez šoferske dozvole u džepu.

Zabavno. Pred nekaj desetletji so nam moped prodajali tako, da so nas prepričevali, da je vožnja s kolesom nezdrava. To je bilo v časih, ko je bilo kolo precej cenejše od mopeda. Danes je moped cenejši od kolesa. In kolesa gredo bolje v promet kot mopedi. In naprezanje s kolesom v klanec je postalo moderno in zdravo.

Seveda mopedov niti danes niti pred 40 leti ni prodajala korist – to, da je vožnja z mopedom menda zdrava za organizem. Pred 40 leti si kupil moped, da si bil frajer. Kupil si ga, ker si si ga lahko privoščil. Kdor je imel moped, je bil bolj pomemben, kot tisti, ki ga niso imeli.

Nakup mopeda ni bila racionalna, ampak čustvena odločitev. Seveda pa si kupci tudi najbolj neumne čustvene odločitve razložimo s kopico racionalnih razlogov …

Ej, stari, zakaj si kupil BMW? Ker odlično leži na cesti, ker je varen, ker ima … bla bla bla. Kupil si ga je, ker si je tak avto želel, ker je hotel slišati komentar prijateljev, ker mu bo tale nakup dvignil ugled pri (pleh) pripadnicah nasprotnega spola.

Kako je z nakupi koles danes? Danes si tudi kupiš najdražje kolo, ker je lahko, ker je kakovostno narejeno, ker lepo teče, ker ... V resnici pa si kupiš zelo drago kolo, ker se hočeš malo postaviti pred frendi in ker ti je všeč občutek, da voziš najboljše. Zdravo bi se vozil tudi na pol cenejšemu kolesu …

Današnja lekcija?

Kot vidite, isti izdelek v različnih časovnih obdobjih prodajajo različne koristi. Tudi ciljna skupina se skozi čas spreminja. Tisti, ki so včasih kupovali mopede, so potem kupovali fičote, danes pa kupujejo terenska vozila (s katerimi nikoli ne zapeljejo na makadam).

Danes kupujejo mopede ljubitelji, morda kakšen najstnik, ki še ni slišal za skuterje, vsekakor pa si mopeda ne kupi nihče zato, da bi naredil uslugo svojemu srcu …

Preučujte stare oglase in se učite iz njih. Ali pa še naprej berite blog marketinškega guruja. Naj on raziskuje in piše za vas. Vi pa samo preberete. :)

In morda tudi malo prekomentirate.

colibri

Scan oglasa iz članka, ki so ga o Colibriju prejšnji teden objavili v Delu.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
07.09.2007 @ 10:13 Aleš Lisac
Fanta, jaz sem v osnovni šoli dan začenjal z "Za domovino s Titom naprej".
08.09.2007 @ 16:51 Borut
@Lidija: proizvode ali izdelke? No, sicer pa, če ne poznaš razlike med Cockto in Cocto, potem bodo proizvodi kar v redu zate. Sploh, če so kvalitetni! (Ali se prav reče kakovostni?!?)

@Aleš: se še spomnim teh časov. Največja ironija je bila, da je Tito slabega pol leta pred tem umrl, nam otročekom pa ni ni bilo nič jasno ;-)
08.09.2007 @ 19:34 Marko
Kje pa bi se dalo videti še kakšne stare reklame, stare izdelke, stare običaje, obstaja morda kakšna stara stran.
08.09.2007 @ 23:13 Aleš Lisac
Borut, ko je Tito umrl jaz nisem bil otroček.Sem bil že v gimnaziji. In sem dobil ukor, ker smo šli sošolci raje na pivo, kot na "proslavo" ob njegovi smrti. Prioritete ... :)
09.09.2007 @ 20:06 Lidija
Borut celo življenje se učimo...saj se bom potrudila in se tudi sama še česa naučila...tudi kokta bom kdaj pravilno napisala...upam :)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh