Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Edinstvena prodajna prednost
Marketing
Komentarji:   3 03.09.2007

Termin USP (unique selling proposition) ali po slovensko EPP (edinstvena prodajna prednost) je prvi uporabil Rosser Reeves v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Tisti, ki znajo povedati, zakaj naj kupec kupi ravno pri njih in ne pri konkurenci, prodajo več.

Edinstvena prodajna prednost naj bi bila res edinstvena. Če vsa konkurenca trdi, da je pri njih vse najcenejše, potem seveda vaša trditev, da ste vi pa res najcenejši, ni edinstvena prodajna prednost. Kaj že trdi večina slovenskih trgovcev?

Poiskati morate nekaj, kar vi strankam nudite, konkurenca pa ne.

Poiskati morate nekaj, kar kupci cenijo in vi to imate, konkurenca pa ne.

papaband

Evo, en ulični primer iz Krakova. Konkurenca uličnih umetnikov vseh vrst je huda. In vsi se borijo za kovance mimoidočih. Samo tale glasbeni parček pa se pohvali, da je igral papežu. Kar seveda dokaže tudi s fotografijo. Edinstvena prodajna prednost, ki je konkurenca vsekakor nima.

Večina slovenskih podjetnikov bi si lahko vzela teden dni dopusta in razmislila, kaj je tisto, kar jih res loči od konkurence. In tak teden dni dopusta bi se jim še kako izplačal. V nadaljevanju pa si oglejte še nekaj utrinkov iz Krakova.


srebrni
Srebrn ulični umetnik

bronast
Bronast ulični umetnik

srebrn2
Še en srebrn ulični umetnik, z mečem

okno
Okno, s katerega je papež Janez Pavel II nagovarjal mlade

zidovski
Židovski del mesta

komunisti
Nekaj komunistov se še vozi po mestu

guru
Vaš guru nekam gleda

Dodaj komentar


Komentarji:

04.09.2007 @ 08:23 ficcanaso
Kaj pa EPP v političnem marketingu? Modre oči?
04.09.2007 @ 18:51 Super Tine
Modre oči na čelu politične stranke so lahko zelo privlačne, saj si državljani sigurno želijo novih obrazov, je pa res, da že siničke čivkajo o izkušnjah na več področjih?
05.09.2007 @ 08:28 ervinator
Obstaja tudi druga pot. Vemo, da vsi praški perejo bolj belo, zato gospodinje pogosto preskusijo tudi katero drugo blagovno znamko. Trik je pa v tem, da so praktično vsi praški na tržišču v lasti dveh multinacionalk (s tem otežijo vstop konkurence). Enkrat smo podobne ugotovitve tukaj prebrali glede prehrambenih izdelkov. Podobno pa velja tudi za vroče telefonske linije. (Da ne bo špekulacij: še nikoli nisem poklical!)

P.s.: Krakov mi je všeč. :)
na vrh