Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Odhod iz hotela
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 30.08.2007
Malce nenavadna ura za »check out« iz hotela, mar ne?
Tako nam je pač ustrezalo. Ker sem imel danes dopoldne pomembno obveznost v Ljubljani. Namesto da bi šli zgodaj zjutraj, smo šli domov lepo po večerji. Ja, plačali smo dodatno nočitev, ki je tehnično gledano, nismo izkoristili …
Ste se kdaj vprašali, zakaj v hotelih po vsem svetu zahtevajo, da zapustite sobo do desete ali dvanajste ure dopoldne? Bi morda kakšen hotel, ki bi spremenil to politiko in ponudil fleksibilen »check in« in »check out«, to novo ponudbo lahko spremenil v dodatni zaslužek? Bi takšna edinstvena prodajna prednost lahko vžgala? Bi bilo to za stranke zanimivo?
Preizkusiti bi bilo treba. Prepričan sem, da bi bilo kaj takšnega mogoče narediti. Morda bi celo delovalo.
Se moramo vedno prilagajati strankam?
Seveda ne. Če prodajamo nekaj, kar si stranke zelo želijo, potem se bodo tudi uklonile našim pravilom, kakršna pač že so (recimo na ferrarije se kar dolgo čaka…). Če pa prodajamo nekaj, kar je možno kupiti povsod, moramo bolj prisluhniti strankam. Pomembno je, da vemo, kaj prodajamo, kdo so naši kupci in kaj si želijo.
Predvsem pa, če nekaj delajo vsi v panogi, to še ne pomeni, da delajo prav.
Če bi bili doma v Pragi, Torinu, Hamburgu etc.bi verjetno bolj težko odpotovali po večerji o otroci v pižamicah. Mogoče je pa zato možno še prenočiti in šele potem odpotovati.
Mogoče, ne vem. Vem pa, da Torinčani ali pa Pražani ne zahajajo v Portorož.
Lep večer Vam želim. Neva Luštek
pa še Nevi: ni bila poanta v Ljubljani! Kaj pa če imaš npr. večerni let v Hamburg (lahko napišeš tudi kako drugo, tebi povšeči mesto) in se moraš odjaviti že zjutraj, nato pa cel dan vlačiti prtljago s seboj.
Aleš, morda bi poskusil kempiranje. Tam je noč noč in če odideš ob 22.17 ti vseeno ne zaračunajo še dodatne nočitve. Glede fleksibilnega check-outa v hotelih pa ne verjamem, da bi kaj dodatnega prinesel. Vem pa ne! Na srečo nimam hotela :-)