Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Villa Cipriani
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 29.08.2007
Pred kratkim sem imel služben opravek v Asolu, kjer sem se srečal s starim prijateljem Alom Riglebom (http://www.cimba.it) in sošolko Cristino. Naslednji dan pa sestanek z Draytonom Birdom v Veroni. Drayton je ravno takrat praznoval svoj rojstni dan.

Kje prespati?

Cristina je predlagala več hotelov, omenila pa je tudi Villo Cipriani. »Aleš, ta hotel je bil izbran za najboljšega v Italiji in enega od treh najboljših hotelov v Evropi. Glede na to, da prideta z ženo, to ne bi bila slaba izbira.« Sam sem potem našel zapis, po katerem se je Villa Cipriani uvrstila na 4 mesto v Evropi in 29 na svetu - glasovi bralcev ameriške revije Travel and Leisure.

Ej, če ima človek možnost porabiti 50 evrov več – za identično storitev … Zakaj pa ne?. :) 

Je Villa Cipriani res najboljši italijanski hotel? Ne morem soditi, nisem spal v vseh.

V tem hotelu sem prespal, ker sem bil radoveden, ker me je res zanimalo, kaj prinaša najboljši. Gre za majhen hotel, s samo 31 sobami. Stara zgradba v središču mesta, čudovit razgled iz sobe, lep vrt, odlična hrana. Cena sploh ni bila pretirano visoka, sploh glede na titulo najboljšega.

In sem se odločil. Drugo leto peljem sem za tri dni 20 izbrancev. Marketinška delavnica v prijetnem okolju. V odmorih pa kava v Caffé Centrale (tu je kavo pil jasno že Hemingway). Hrana pa v Italiji nikoli ni bila problem. Se že veselim. Predavanja bodo v prostorih Cimbe.

Pred kratkim sem preizkusil tudi madžarske terme, ki se hvalijo z nazivom »najboljše terme Maržarske 2006«. Podobna zgodba. Vse ok, naziv sam pa je dodal tisto piko na i, da sem teden preživel ravno pri njih.
Skratka, izplača se potruditi za kakšen naziv najboljšega. Lahko vam namreč prinese kakšno novo stranko. Ljudi, ki bodo pripravljeni plačati več, za izdelke in storitve, ki so najboljše, bo vsak dan več! Če boste sposobni izpolniti njihova pričakovanja, bodo ostali pri vas.

Aja, pa še nekaj, kar je zelo pomembno. Več kot nekdo plača za določeno storitev ali izdelek, večja je verjetnost, da bo sam sebe prepričeval in prepričal, da je dobro kupil …

Mimogrede, Villa Cipriani je naprodaj. Vas zanima?

cipriani1

Villa Cipriani v centru mesteca Asolo

cipriani2

Pogled na vrt

cipriani3

Za titulo najboljšega kakšen plazma TV ni potreben :)

Dodaj komentar


Komentarji:

29.08.2007 @ 16:41 ervinator
"Vse ok", daje občutek ne previsoke odličnosti. Ampak da so bili izbrani za najboljše, verjetno pomeni, da je vsakič in za vse "vse ok". Če pa kdaj ni, je opravičilo/kompenzacija zadovoljivo. Temu se dejansko reče kakovost - ne da ti enkrat uspe zvariti dobro pivo, ampak vsakič mora biti enako dobro. :)
30.08.2007 @ 10:47 Zenus
Ja, v Italiji marsikje poskrbijo za odličnost. To imajo Italijani v krvi.
31.08.2007 @ 15:59 Ziga
Naprodaj? Cena?
31.08.2007 @ 18:31 Aleš
Ups ... pozabil vprašati za ceno. :)
01.09.2007 @ 11:36 Zenus
Vprašanje:

Zakaj se vila prodaja, če je to tako ugleden hotel, celo eden od naj naj?

To bi bilo res zanimivo vedeti :)
03.09.2007 @ 08:52 Lidija
Zenus, objekti v delovanju dosegajo najvišjo ceno ravno takrat, ko so najuspešnejši... Če lastniki nimajo namena res dolgoročno ukvarjati se s hoteljerstvom, je to dejansko pravi čas za prodajo, saj bodo tako dosegli najvišjo ceno.
na vrh