Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dormeo
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   9 29.08.2007
Kolikokrat ste se vprašali, ali se TV izdelki tipa »dormeo« prodajajo?

Kako to, da TV prodaja deluje in kako dobro sploh deluje? In predvsem, kaj se lahko vsi skupaj na tem primeru naučimo …

Kdor želi biti uspešen v marketingu in prodaji, mora študirati. Učiti se moramo iz knjig, splača se obiskovati seminarje, splača pa se tudi proučevati uspešne primere.

Oglejmo si danes Studio Moderno in njihova ležišča Dormeo. Odličen primer, iz katerega se lahko vsi veliko naučimo.
Najprej ugotovitev, s katero se boste strinjali. Tudi če Dormea še nimate, ste zanj prav gotovo že slišali. Bi vašemu podjetju, vašim blagovnih znamkam koristilo, če bi jih poznali praktično vsi Slovenci?

Seveda bi. No, pa poglejmo, kako so v podjetju Studio Moderna iz nič naredili uspešno blagovno znamko in izdelek, ki se kljub veliki konkurenci zelo dobro prodaja.

Čisto na hitro, saj se naše novice imenujejo Lisac marketing ekspres:

• Ponavljanje deluje – če nek oglas vztrajno ponavljaš, ga slej ali prej opazijo vsi. Seveda je treba znati računati. Ponavljanje se mora izplačati – več o matematiki v ozadju tega primera kdaj drugič.
• Vztrajnost je pomembna. Večina podjetnikov se naveliča lastnih oglasov, preden se jih naveličajo kupci. V tem primeru ni tako, mar ne? :) Dokler prodaja, prodaja. Pa tudi če vam vsi rečejo, da imajo dosti.
• Znane osebnosti lahko povečajo prodajo, če jih uporabimo na pravi način. Dormeo oglašujejo znane osebnosti. Od Lorelle do Martina Strela in sedaj še Borut Veselko.
• Pričanja zadovoljnih strank. Orodje, ki ga vi, ki to berete, premalo uporabljate. Večina podjetij ima zadovoljne stranke in mnoge od teh strank, bi bile pripravljene pričati o dobri izkušnji z vašim podjetjem. Pričanja zadovoljnih strank garantirano dvigujejo prodajo, v vseh panogah! Če tega orodja ne uporabljate, izgubljate veliko evrov, vsak dan!
• Zapravite več kot konkurenca! Kdor lahko investira v marketing več kot konkurenca, bo zmagal. Kot sem že povedal, o tem, kako si to lahko privoščite, več na kakšnem mojem seminarju.
• Nove ponudbe, akcije. Nikoli ne smemo počivati, vedno moram stranke presenetiti z novimi ponudbami, akcijami, dodatki.
• Uporaba več medijev hkrati. Čeprav poznate Dormeo večinoma s TV prodaje, veliko uporabljajo tudi druge medije, predvsem internet. Usklajena uporaba več medijev povečuje prodajo, dominacija enega medija še bolj. Tam, kjer je Dormeo, konkurence praktično ni. To pa še kako povečuje prodajo.
• Garancija, obljuba vračila denarja nezadovoljnim strankam. Če prodajalec prevzame več tveganja nase, bo zaslužil več. Pika.
• Manj kot lahko stranka izdelek preizkusi pred nakupom, večje je tveganje zanjo. 30-dnevna garancija na 100% zadovoljstvo je ključna, kar se zavedajo tudi na Dormeu.
• Hitra dostava pomaga. Tudi dostava direktno na dom.
• Elektronske novičke, ki so zabavne za branje. Dormeo elektronske novice sicer tudi govorijo izdelkih podjetja, ampak še veliko več o drugih temah. Sex, medosebni odnosi, diete, šport, … Kot bi brali Cosmopolitan … Bolj zanimive so teme, več ljudi bo novice odprlo in prebralo. Kaj pa vi, pošiljate kaj podobnega, kot Dormeo pošilja svojim strankam?
• Brezplačna publiciteta. Vsaka reklama je dobra reklama. Zato se o tem ležišču govori tudi na vest.si.
• Konkurenčna cena pomaga. Cena še zdaleč ni vse, ampak dobra cena pomaga.
• Dober izdelek. Je ležišče Dormeo najboljše na svetu? Morda … nikoli ne bomo izvedeli. Tisoče strank meni, da je tako. Vsekakor tako uspešno izdelka ne bi prodajali leta in leta, če ne bi bil dober.

Za koliko od zgoraj naštetih točk bi lahko trdili, da jih uporabljate tudi vi? Bi mirneje spali, če bi se marketinga in prodaje lotili tako temeljito, kot so se ga v Studiu Moderna?

Bi bolje spali, če bi spali na Dormeu? :)

Nasvet. Naredite v svojem podjetju nekaj podobnega s kakšnim svojim izdelkom.

Za začetek se naročite na elektronske novice.

Če slučajno ne spite dobro, če razmišljate o novem ležišču, pa itak veste, kaj morate narediti. Saj veste, ne tvegate prav ničesar.

Ampak to še ni vse!

Ne, nič ne bom dodal, nič ne bom obljubil, ker ta nasvet ni reklama ali priporočilo za Dormeo. Želim vam samo pokazati, da se splača gledati tudi TV prodajo. Ker se lahko iz te prodaje zelo veliko naučimo. Saj veste, vsi imamo v rokah »daljinca« in če ti oglasi ne bi bili pripravljeni tako dobro, kot so, jih ne bi nihče gledal in nihče ne bi nič kupil. Tako pa ti oglasi zelo dobro prodajajo.

Jasno, da se med izdelki najde tudi kakšna pojoča riba … ampak imajo pa tudi zelo kakovostne izdelke za odlično ceno. Saj veste, dolgoročno ne moreš biti uspešen, če prodajaš slabo robo.

Imejte se in dobro spite.

Vaš mag. Aleš Lisac

p.s. resno in iskreno priporočam gledanje TV prodaje vsaj 30 minut tedensko. Najdete jih tudi na Top Shopu in Dormeu. Opazujte kamero, zapisujte si tekste, glejte mimiko nastopajočih. Opazujte, kako začnejo predstavitev in kaj povedo na koncu. Zapišite si, kolikokrat ponovijo glavne koristi izdelka, opazujte, kako poudarjajo garancijo … Skratka, učite se, gledanje TV prodaje je poceni. In veliko se boste naučili. Vsega vam seveda ni potrebno kupiti, ampak kakšno stvar si pa le privoščite. Tako bo vaša izkušnja še bolj popolna. Srečno.

Komentarji:

30.08.2007 @ 09:05 Aleš
Napake delamo vsi. V poslu in življenju je pomembno, kaj narediš po tem, ko narediš napako. Bo kdo napisal kakšen pozitiven primer - primer podjetja, ki je najprej naredilo napako, pa potem vse s pravimi dejanji popravilo?
30.08.2007 @ 10:48 Sašo
Jaz sem se zalotil, da sem zadnjič en večer skoraj celo uro bulil v "video strani" na eni lokalni TV postaji in analiziral oglase, CTA elemente itd :)

Glasbeniki pač poslušajo ogromno glasbe marketingarji morajo pa očitno gledati veliko reklam :)
30.08.2007 @ 12:53 Tina
Reklama gor ali dol, važna je vsebina. Nauk.
30.08.2007 @ 15:40 martin
V prodaji za podjetja (posameznike) ni bistveno, da so poštena, se pa vsi na vse pretege trudijo, da izgledajo pošteni, da svoje obljube držijo. Marketing se splača, ker prepriča več ljudi. Kdaj je/ni etično pa presodite sami.

P. S. Iskren ni tisti, ki zgleda iskren, temveč tisti, ki je iskren.
30.08.2007 @ 16:14 Aleš
Borut odlično opazujete. Jasno, da je vsak zapis tudi neke vrste reklama ... Ampak, če Dormeo ne bi bil, kar je, tudi mojega zapisa ne bi bilo.

Kot veste rad merim odzive in se učim. Zato je v linkih al.

Bi lahko prispevek objavil brez linkov? Jasno, ampak zakaj bi vam bralcem kompliciral življenje? Potem bi šli pa na najdi.si in naredili isto :)

Za svoj prispevek nisem dobil ničesar, čeprav bi verjetno lahko ... Pač moj način. Tako, da boste vedeli, da tisto o čemer pišem, pišem ker tako mislim, ne pa za kakšno provizijo.
30.08.2007 @ 22:00 Lidija
Dormeo je tipični primer dobrega, skoraj predobrega marketinga :) Pač, prodaja je tako uspela, da ne uspejo sproti dobavljati izdelkov...Da, tudi sama čakam že kar nekaj časa eno ležišče (darilo za očeta)...saj bomo vsi dočakali...:)
31.08.2007 @ 09:21 ervinator
Morda ležišče dormeo res ni slabo, če so jih že toliko prodali. Pomembna pri vsem tem pa je tudi cena. Kolikor vem, so ležišča iz lateksa sicer precej dražja. No, sam sem se odločil (za darilo) raje za klasično vzmetnico in pri podjetju Lagea naročil ležišče neptun. Z dostavo in komunikacijo je bil manjši problem (na naročilo preko spleta so se odzvali šele po dveh tednih). Ampak oče je z ležiščem zadovoljen. ;)
05.09.2007 @ 00:42 matjaz
"Kot veste rad merim odzive in se učim. Zato je v linkih al." Seveda. Samo v tem primeru bo odziv merila oz. videla le studio moderna, ne pa vi (tako pač deluje zapisovanje v loge). Razen če niste dogovorjeni, da vam sporočijo? Če želite spremljati klike na zunanje povezave vam priporočam, da zato raje izkoristite Google Analytics :-)
05.09.2007 @ 17:48 Aleš Lisac
Dogovorjeni, da mi javijo. Že malo vadimo za državno prvenstvo v direktnem marketingu. lp
na vrh