Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Z blogi služi 8% blogerjev ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   20 22.08.2007

Mar res? Danes bomo govorili o raziskavah. Preden komentiram zapis v Financah (http://www.finance.si/189031), kjer povzemajo rezultate raziskave (http://www.iprom.si/press.html?id=126), v kateri je sodelovalo kar 5883 anketirancev, še rezultati neke druge raziskave.


Rezultate te »raziskave« sem danes našel med nezaželeno pošto. Povzetek raziskave zelo na kratko: 3500 women shows shocking results... 77% admitted that they are unhappy with their partner's penis size. This proves that size really does matter!

Je kakšna podobnost med obema raziskavama? Jaz mislim, da je. Če razmišljamo z zdravo pametjo, hitro ugotovimo, da je z obema raziskavama nekaj narobe. Ne trdim, da so rezultati raziskav potvorjeni. Če vprašaš pravih 3500 žensk, ali pa anketiraš pravih 5883 uporabnikov interneta, dobiš točno to, kar so v obeh raziskavah dobili.

Če se postavite na travnik letališča v Ajdovščini in anketirate naključno prisotne, boste prišli do naslednjih rezultatov: 37% Slovencev je športnih pilotov, od tega jih kar 22% leti na motornih in jadralnih letalih.

Nekaj podatkov, ki jih lahko potegnemo iz ipromove raziskave:

9% blogerjev piše dnevnik že več kot 4 leta. Glede na to, da je po taisti raziskavi blogerjev v Sloveniji vsaj 30.000 tisoč (6% uporabnikov interneta piše blog – 6% od 500.000 = 30.000), to pomeni, da jih vsaj 2700 piše blog že več kot 4 leta. Se vam zdi to verjetno? Znamo vsi skupaj našteti 10 slovenskih blogerjev starejših od 4 let?

11% blogerjev, se pravi več kot 3000, naj bi imelo dnevno večji obisk od 1000 (unique visitors). Jaz te številke ne dosegam, pa se mi zdi, da me kar veliko ljudi pozna in bere …Se vam zdi ta podatek torej verjeten?

19% blogerjev objavi nov zapis vsak dan ali še pogosteje. To pomeni, da vsaj 6000 blogerjev vsak dan zapiše en zapis ali več. Se vam zdi, da je to res? Jaz dvomim.

8% blogerjev je imelo od pisanja bloga finančno korist. Torej vsaj 2500 blogerjev služi s pisanjem bloga? Ste med njimi?

Še ena zlobna na temo raziskav. Če anonimno ugotavljate, s koliko partnerji je seksala povprečna ženska in s koliko povprečni moški, boste ugotovili, da moški zamenjamo trikrat več partnerjev kot ženske. Ker moški lažemo navzgor, ženske pa navzdol. :)

Matematično se da dokazati, da mora biti v povprečju številka enaka – toliko, kot smo imeli moški partnerk, so imele ženske partnerjev. Ja, dragi moški, cifra je enaka. Ne, niste bili drugi pri svoji dragi … :)

Marketinški nauk vsega skupaj? Pri branju raziskav uporabljate zdravo pamet. Ne zaupajte raziskavam. Ker včasih ljudje ne govorimo resnice, ker so mnogokrat vzorci napačno izbrani, ker se mnogokrat tisti, ki želijo odgovarjati, statistično razlikujejo od tistih, ki ne odgovarjajo.

Prav zato recimo niso zanesljive ankete, ki ugotavljajo, kdo bo zmagal na volitvah. Ker se tisti, ki nočejo odgovarjati na ankete, razlikujejo od tistih, ki želijo povedati svoje mnenje. Sploh pa dobimo popolnoma nezanesljive rezultate, če ljudi sprašujemo o prihodnosti!

Boste pili vodo iz plastenk, so spraševali ljudi v slovenski raziskavi pred 15 leti. 98% jih je odgovorilo, da ne. In če bi upoštevali rezultate te raziskave, vode v plastenkah ne bi nikoli poslali na tržišče. Raziskave so brez veze – prave rezultate dobite z opazovanjem in testiranjem. Dokler vode v plastenkah ne začneš prodajat, ne veš, ali jo bodo kupovali ali ne. Dokler ne odpreš vrata kopališča, ne veš, ali bodo ljudje res hodili na to kopališče ali pa so se v raziskavi samo malo izmišljevali.

Zdrava kmečka pamet, dragi moji. Peace!

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
22.08.2007 @ 13:50 nataša
haha, smeha ob tem zapisu ni manjkalo :)
res je, da premalo ljudi resno premisli o tem, kaj "naj bi rezulati pomenili" Sama - če ne zasledim vsaj na kratko opisane uporabljene metodologije - zelo malo verjamem kredibilnosti rezultatov. Razlika je, če preberemo:
- "99% Slovencev kupuje sadje in zelenjavo na tržnici" ali
- taisti zapis z drobnim tiskom: "anketirance smo naključno izbrali ... na tržnici :):)"

Podobna zadeva je z objavo najbogatejših ljudi na svetu. Kakšno metodologijo uporabljajo, kakšno vrednost premoženja so upoštevali (tudi kulturni kapital? ta je danes namreč veliko vreden), kdo je sploh vključen ipd.
22.08.2007 @ 14:09 ficcanaso
Kljub temu pa v večini marketinških knjig lahko zasledimo podatek, da v marketingu zelo pomaga, če svoje trditve podpremo s stavkom: Raziskave kažejo, da ... in seveda pomaga še bolj, če zraven navedemo še odstotke ...
Ljudje imamo radi raziskave - še posebej, če njihovi izsledki govorijo nam v prid ...
22.08.2007 @ 14:17 mojca
No, dejstvo pa je, da se še vedno veliko ljudi odloča za različne raziskave in nekaj koristi od tega ima tudi Aleš;-))).
Je pa prav gotovo učinkoviteje, če se testira. To nas je naučil en guru;-)))
Ne vem pa kako bi reagirale ženske, če bi jih postavili pred dejstvo, da testirajo;-)). No, ja saj vem kaj boste rekli, odvisno kaj testirati in katero skupino žensk boste to vprašali;-))))
22.08.2007 @ 14:19 Jamez
Mislim, da si se pri enem podatku zmotil oz. napačno odčital graf. Tam, kjer govoriš, da naj bi imelo 11% blogerjev vsaj 1000 obiskovalcev dnevno - ni mišljeno dnevno ampak mesečno.

Jaz sem včeraj pisal o isti stvari na svojem blogu. Mene je pri obisku bolj presenetil podatek, da jih kar 38% ne ve, kakšen obisk ima.
22.08.2007 @ 14:23 vasko
Hojla.. Strinjam se z tvojimi izjavami o raziskavah, ki so po mojem mnenju tudi ena velika krinka, popacenka ali pa bodisi iluzija.. Sam se tudi nikoli ne bi zanasal na raziskave pred pomebno odlocitvijo.. Vedno je vazen tisti obcutek, ki ga imas za stvar...Ce pa raziskave podkrepis z mocjo, ki jo nudijo mediji pa itak vemo kam pridemo...Lp vasko
22.08.2007 @ 15:00 Zvoni
Na temo varanja: v praksi, moški ste še vedno tisti, ki več varate. Sej ste konec koncev lovci po naravi... Tko da, ste v prednosti. Ste vsaj nekje prvi;-)
22.08.2007 @ 15:39 Peter
Strinjam se, size does matter. Ženska MORA imeti velike joške. :-))

Glede moških in žensk. NI zlobna pripomba. In seveda je številka ista, saj verjetno in upam, da seksajo eden z drugim, ali??? Zelo majhen je odstotek/odklon (zanemarljiv) ko človek za seks uporablja vse drugo kot človeka. :-)

Zvoni, ne vem iz katerega planeta si ti padla ali pa si zdaj prilezla iz votline. Ja vem, ti se tolažiš da moški več varajo/mo. Samo, jaz se vprašam s KOM potem varamo, če VEČ varamo??? :-))

Kot je že guru omenil moški lažemo gor, ženske dol. :-))
22.08.2007 @ 15:51 HerrC
Se močno strinjam z zapisanim tekstom. Ravno o tem sem razmišljal zadnja dva dni in vidim, da ne bo treba veliko pisati, se lahko kar tule podpišem.

ps: mimogrede, sem med 8%, ki so kadarkoli kaj zaslužili zaradi bloga, ampak tega me ni nihče vprašal. Kaj pa če je številka celo še višja :)
22.08.2007 @ 17:17 ervinator
Z zapisanim se strinjam od začetka pa skoraj do konca. S koncem pa se ne strinjam (zaključek niti ni logični sklep). Najprej glede "zdrave kmečke pameti" in zdravorazumskosti: to sta pojma z dokaj praznim pomenom, saj lahko vsakemu kaj drugega pomenita, v najboljšem primeru pa je njun pomen kulturno (časovno in geografsko) odvisen in se spreminja. V teoriji raziskovanja bi se zgornjim pomislekom glede veljavnosti raziskave reklo ocenjevanje veljavnosti na pogled (face validity). Ta raziskava očitno pade že po tem najbolj preprostem testu. Naslednje moje nestrinjanje se tiče zavračanje raziskav nasploh, namesto njih pa napotek k opazovanju in testiranju: namreč, tudi opazovanje in testiranje sta raziskovanje. Če so določene raziskave slabo načrtovane in/ali slabo izvedene, še ne pomeni, da je nasploh anketno raziskovanje (ali pa fokuske, na primer) odveč ali napačno. Pač pa to pomeni, da je treba metodologijo izboljšati. Najbolje je seveda izvesti kombinacijo različnih metod raziskovanja, a tega se seveda ne da v željenem obsegu (zaradi časa in denarja).

Raziskave niso brezveze! ;)
22.08.2007 @ 21:13 dietil
glih to js hočem dopovedat folku..
JAVNOMNENJSKE RAZISKAVE USTVARJAJO JAVNO MNENJE.
:D
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh