Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Al Gore in mrežni marketing
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 23.08.2007

Tisti, ki me poznate malo bolje, veste, da sem napisal tri knjige o mrežnem marketingu. Seveda nobena od mojih treh knjig ni tako dobra, kot je legendarna knjiga mojega dobrega prijatelja Toma Velikega Ala Schreiterja. Knjigo Veliki Al pove vse bi moral znati na pamet vsak, ki se ukvarja z mrežnim marketingom. Vsi ostali pa bi jo morali prebrati, ker je zabavna, poučna in ker vsebuje modrosti praktika, ki so uporabne za vse, ki prodajate. Kar koli že.

Sedaj se je z mrežnim marketingom začel ukvarjati tudi Al Gore! Kot veste, Al Gore iz tolažbe, ker ni postal predsednik, sedaj po ZDA in svetu širi vedenje o globalnem segrevanju in posledicah le tega. Napisal je knjigo, posnel je film. Na roko mu gredo mediji, ki o njem veliko pišejo. Ampak vse to še ni dovolj. Al Gore se je vprašal, kako bi se zadeve lotili v mrežnem marketingu. Vprašal se je morda tudi, kako bi se zadeve lotila kakšna cerkev ali politična stranka.

Rešitev? Al Gore je izšolal 1000 prostovoljcev, opremil jih je s power point prezentacijo, jim podelil naziv »certificiranega predavatelja« in jih poslal v akcijo. 1000 prostovoljcev je v nekaj mesecih prezentacijo predstavilo več kot 250.000 poslušalcem. Šolajo pa nove certificirane prezentatorje.

Premeteno in učinkovito, ni kaj. Nauk? Prenašajte znanja in metode iz drugih panog in jih uporabite v vaši panogi. Več v članku iz US Today


Dodaj komentar


Komentarji:

23.08.2007 @ 10:07 ervinator
Vse je marketing! ;)

Finta mrežnega marketinga pri Al Goreu je naziv, ki ga dobijo prostovoljci: certificirani predavatelj Goreovih svaril ... Da je ta naziv kaj posebnega, je moralo kup pogojev postati izpolnjenih. Ključno je, seveda, da so idejo zagrabili mediji in da na ideji dejansko nekaj mora biti (temperature se že nekaj let opazno višajo). Ampak, Goreoev marketing zanj in njegove dobro deluje, za dejansko osveščanje pa bolj malo. Američani ostajajo ignoranti, azijski trgi postajajo energijsko nenasitni ... Le Evropska unija je kot širša skupnost nad ogrevanjem resnično zaskrbljena. Skratka, v ZDA si iz tega delajo biznis, v Evropi pa stroške.
na vrh