Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako zmanjšati branost?
Marketing
Komentarji:   3 22.08.2007

Izbira pisave je pomembna. Če želite prodati več, potem seveda ni vseeno, ali tisto, kar napišete, bralci preberejo ali ne. Revije v člankih ne prodajajo, vendar je vseeno v interesu revije, da čim več bralcev prebere večino člankov. Revije naj bi prodajale vsebino in če bralci člankov ne preberejo, potem dolgoročno ne bodo zadovoljni.

reverse

Če članek postavite tako, kot je postavljen tale na sliki, boste garantirano zmanjšali branost. Isti članek bi, če bi bile črne črke na beli podlagi, prebralo dvakrat več ljudi. Dokazano in v direktnem marketingu neštetokrat preverjeno. Že David Ogilvy je v svoji knjigi Ogilvy on Advertising! na strani 21 zapisal:

»I recently counted 49 advertisements set in reverse (white type on black background) in one issue of a magazine, long years after research demonstrated reverse is difficult to read«. Enako trdi Drayton Bird, enako trdijo vsi, ki se na direktni marketing spoznajo …

Saj veste, da o direktnem marketingu kar nekaj vem tudi sam, prebral sem kar nekaj knjig in člankov na to temo. In samo lani opravil več kot 150 različnih testov s področja direktnega marketinga. Na največjem svetovnem založniškem dogodku Folio: Show (http://www.folioshow.com kjer se vsako leto zberejo vsi svetovni založniki revij, sem poslušal vrsto predavanj, v katerih je bila omenjena ista reč. Reverse zmanjšuje branost. In pika. Brez izjeme. Mimogrede, na Folio bi se moral prijaviti vsak, ki se ukvarja z izdajanjem revije, vsaj enkrat na 5 let.

Vsi se strinjamo – reverse zmanjšuje branje. Ta oblika poudarka je dobra za krajše odstavke, morda za naslov, nikakor pa ne za celotno besedilo. Vi, ki berete dnevnik marketinškega guruja, veste več. In če boste imeli kdaj priložnost odločati o postavitvi teksta, si zapomnite ta zapis. Tega, kar sem vam povedal sedaj, oblikovalcev v šolah očitno ne učijo. Učijo pa to marketinški guruji, takšno znanje se da dobiti na dragih seminarjih in v veliko cenejših knjigah. Samo malo se je potrebno potruditi.

Aja, zakaj se takšne zadeve vseeno dogajajo. Ker tisti, ki oblikujejo, ne berejo, ker ne hodijo na seminarje, ker posnemajo kolege, ki tudi ne berejo, ker improvizirajo, ker založniki revij vseeno niso tako odvisni od branosti, kot so recimo tisti, ki prodajajo kataloško. Če odprete Neckermanov katalog, takšne postavitve ne boste našli. Ker jim pri Neckermanu ni vseeno, koliko prodajo. Ker vedo, da če bralcu otežiš delo – in svetle črke ne temni podlagi so težko berljive – bralec zadeve ne bo prebral in ne bo kupil izdelka. V končni fazi pa manjša prodaja pomeni manj dobička in dolgoročno lačne otroke.


Komentarji:

22.08.2007 @ 09:17 ervinator
Opazil sem že nekaj dobrih spletnih dnevnikov na temni podlagi, pa jih prav zaradi tega ne berem (ok, lahko bi jih preko google readerja). V tem smislu so včasih napadi ekologov prav bedasti, na primer zadnji, ki Google-u očita energetsko potratnost, kajti temno ozadje porabi manj energije kot belo ... In glede oblikovalcev sem tudi sam že dolgo časa prepričan, da zaradi dolgočasja delajo stvari, katerih namen sploh ni prodaja oglaševanega izdelka. To sem opisal tukaj (ervinator.wordpress.com/2007/06/06/ucinkovit-marketing-kreativnost-in-stevilke/), všeč pa mi je tudi poanta v zapisu Cuzaka (cuzak.itivi.si/2007/08/13/tv-oglasa-za-itivi/).
22.08.2007 @ 10:16 Aleš
Uf, nisem vedel da Gregor Cuzak piše blog ... Pa kolega sva, poznava se ... Že berem!
22.08.2007 @ 16:15 Peter
Mogoče zato obstaja reklo: "Kristalno jasno, kot črno na belem!" :-) Ali nekako takole. :-)
na vrh