Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako zmanjšati branost?
-
MarketingKomentarji: 3 22.08.2007
Izbira pisave je pomembna. Če želite prodati več, potem seveda ni vseeno, ali tisto, kar napišete, bralci preberejo ali ne. Revije v člankih ne prodajajo, vendar je vseeno v interesu revije, da čim več bralcev prebere večino člankov. Revije naj bi prodajale vsebino in če bralci člankov ne preberejo, potem dolgoročno ne bodo zadovoljni.
Če članek postavite tako, kot je postavljen tale na sliki, boste garantirano zmanjšali branost. Isti članek bi, če bi bile črne črke na beli podlagi, prebralo dvakrat več ljudi. Dokazano in v direktnem marketingu neštetokrat preverjeno. Že David Ogilvy je v svoji knjigi Ogilvy on Advertising! na strani 21 zapisal:
»I recently counted 49 advertisements set in reverse (white type on black background) in one issue of a magazine, long years after research demonstrated reverse is difficult to read«. Enako trdi Drayton Bird, enako trdijo vsi, ki se na direktni marketing spoznajo …
Saj veste, da o direktnem marketingu kar nekaj vem tudi sam, prebral sem kar nekaj knjig in člankov na to temo. In samo lani opravil več kot 150 različnih testov s področja direktnega marketinga. Na največjem svetovnem založniškem dogodku Folio: Show (http://www.folioshow.com kjer se vsako leto zberejo vsi svetovni založniki revij, sem poslušal vrsto predavanj, v katerih je bila omenjena ista reč. Reverse zmanjšuje branost. In pika. Brez izjeme. Mimogrede, na Folio bi se moral prijaviti vsak, ki se ukvarja z izdajanjem revije, vsaj enkrat na 5 let.
Vsi se strinjamo – reverse zmanjšuje branje. Ta oblika poudarka je dobra za krajše odstavke, morda za naslov, nikakor pa ne za celotno besedilo. Vi, ki berete dnevnik marketinškega guruja, veste več. In če boste imeli kdaj priložnost odločati o postavitvi teksta, si zapomnite ta zapis. Tega, kar sem vam povedal sedaj, oblikovalcev v šolah očitno ne učijo. Učijo pa to marketinški guruji, takšno znanje se da dobiti na dragih seminarjih in v veliko cenejših knjigah. Samo malo se je potrebno potruditi.
Aja, zakaj se takšne zadeve vseeno dogajajo. Ker tisti, ki oblikujejo, ne berejo, ker ne hodijo na seminarje, ker posnemajo kolege, ki tudi ne berejo, ker improvizirajo, ker založniki revij vseeno niso tako odvisni od branosti, kot so recimo tisti, ki prodajajo kataloško. Če odprete Neckermanov katalog, takšne postavitve ne boste našli. Ker jim pri Neckermanu ni vseeno, koliko prodajo. Ker vedo, da če bralcu otežiš delo – in svetle črke ne temni podlagi so težko berljive – bralec zadeve ne bo prebral in ne bo kupil izdelka. V končni fazi pa manjša prodaja pomeni manj dobička in dolgoročno lačne otroke.
Komentarji:
- 22.08.2007 @ 09:17 ervinator
- Opazil sem že nekaj dobrih spletnih dnevnikov na temni podlagi, pa jih prav zaradi tega ne berem (ok, lahko bi jih preko google readerja). V tem smislu so včasih napadi ekologov prav bedasti, na primer zadnji, ki Google-u očita energetsko potratnost, kajti temno ozadje porabi manj energije kot belo ... In glede oblikovalcev sem tudi sam že dolgo časa prepričan, da zaradi dolgočasja delajo stvari, katerih namen sploh ni prodaja oglaševanega izdelka. To sem opisal tukaj (ervinator.wordpress.com/2007/06/06/ucinkovit-marketing-kreativnost-in-stevilke/), všeč pa mi je tudi poanta v zapisu Cuzaka (cuzak.itivi.si/2007/08/13/tv-oglasa-za-itivi/).
- 22.08.2007 @ 10:16 Aleš
- Uf, nisem vedel da Gregor Cuzak piše blog ... Pa kolega sva, poznava se ... Že berem!
- 22.08.2007 @ 16:15 Peter
- Mogoče zato obstaja reklo: "Kristalno jasno, kot črno na belem!" :-) Ali nekako takole. :-)