Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Poslikani tovornjaki
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 29.10.2006

Moj prijatelj Art Jonak, mi je pravkar poslal tole. Zanimivo, kreativno ...

http://get.thefunlist.com/truckart.htm

 


Dodaj komentar


Komentarji:

29.10.2006 @ 17:00 Dejan
Tole je računalniško obdelano - bi blo zanimiv vidt, če bi tko dobr zgledal tud v realnosti. Drugače pa odlične ideje!
30.10.2006 @ 11:56 luka
Ja točno tko. Gre v bistvu za en in isti tovornjak, zadeva pa deluje izključno iz enega samega vidnega polja, sicer je zelo popačena, ampak ideja je OK.
02.11.2006 @ 15:49 Gjera
Vsekakor. Ampak marketinški efekt bi bil pa fenomenalen. Pomislite koliko ljudi bi se sukalo okrog, na prvi pogled, čudno poslikanega tovornjaka. Ko bi na koncu le našli pravi zorni kot s katerega bi se vse skupaj videlo kot 3D slika, bi si pa reklamiran produkt definitivno zapomnili. Lifetime guaranteed. :)
Da ne govorim da bi to povedali vsem ki jih poznajo.

Za več takšnih slik in princip njih risanja si poglejte recimo:
http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm
03.11.2006 @ 07:25 borut
Ja, ideja je res čudovita. Tudi sam efekt oglaševanja je kr izkuriščen. Bi pa se pri teh poslikavah morali verjetno vprašati, kako to vpliva na varnost v cestnem prometu? Namreč tudi sam sem veliko na poti in srečam kr nekaj t.i. 3d efektov na kamionih ali ob cesti, ki kr precej motijo vidljivost na cesti. Potrebno je tudi o tem razmiščjat, predvsem oglaševalci, ali?
04.11.2006 @ 19:22 Sašo
Tistega, kjer piše "Auf dem falschen Weg?", narisan pa je narobe obrnjeni tovornjak, sem videl v Nemčiji in v živo izpade prav noro - sprva mi ni bilo nič jasno.
na vrh