Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Napad na konkurenco
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 17.08.2007

Predstavljajte si, da ste direktor marketinga mobilnega operaterja. Jaz si to z lahkoto predstavljam, ker sem to slast že izkusil … In recimo, da morate pridobiti čim več novih strank. Ker mobilni telefon seveda že vsi imajo, je edini način, da pridobite novo stranko, ta, da jo ukradete konkurenci.

play1

Kako se je zadeve lotil moj poljski kolega, ki dela v mobilnem operaterju Play? Najel je lepa dekleta, jih posadil na ležalnike pred trgovine konkurenčnih operaterjev in jim naročil, naj mimoidočim delijo letake.


play2

Bi vi naredili kaj podobnega? Mislite, da bi znalo delovati? Sam sem v vlogi direktorja marketinga mobilnega operaterja poizkusil marsikaj. Ampak za kaj takšnega se vseeno nisem odločil. Tale akcija meji že malo na obup. Čeprav tole ni čisto redek pojav. Ko sem v ZDA plačeval račun za špecerijo, se je na hrbtni strani računa izpisal bon v vrednosti 5 dolarjev za pleničke Pampers. Ker je blagajna zaznala, da sem kupil Huggies …

Punce so se pa brez dvoma zabavale, mimoidoči tudi. Ali je delovalo ali ne, pa vedo le v mobilnem operaterju Play. In število novih strank je tudi edino merilo uspešnosti te akcije. Ne smemo pa pozabiti niti na takšne malenkosti, kot so zvestoba tako pridobljenih strank (kaj če naslednjič konkurenca na ležalnike posadi gola dekleta …), povprečna poraba tako pridobljenih strank itd.

Ko sem delal za mobilnega operaterja sem opazil, da je to panoga, kjer vsi mrzlično spremljajo konkurenco. Na svojih kolegijih se mobilni operaterji s konkurenco ukvarjajo več kot sami s sabo. Napaka. Vedno je bolje, da se brigaš zase, da imaš svoj načrt in strategijo. Kot je rekel moj stari prijatelj in bivši profesionalni nogometaš Rade: »Bistveno je, da igramo svojo igro.« Nerodno pa je, če ne veste, kaj je to »vaša igra«. Na enem od treningov je nogometaš vprašal trenerja, kaj misli z našo igro … in ta mi ni znal odgovoriti, raje ga je nadrl in ga poslal v slačilnico …

Pa še povezava za tiste, ki znate Poljsko :)

Dodaj komentar


Komentarji:

17.08.2007 @ 10:58 evelina
hmm, meni se tale marketinška poteza zdi obupna. zakaj?
Poleg tega da odbija potencialne kupce goji tudi zamero potencialnih (trenutno še strank od konkurence). vse deluje tako kot da ta mobilni operater ne najde drugje strank, zato mora "prosjačit" pred konkurenco....
17.08.2007 @ 10:59 evelina
temu se reče korak nazaj od konkrence ;)
17.08.2007 @ 15:25 Super Tine
ja, je pa lepo za pogledat
=D
17.08.2007 @ 21:39 ficcanaso
meni se kampanja zdi čisto duhovita ... je pa seveda vprašanje, ali je tudi učinkovita ...
18.08.2007 @ 02:19 Zvoni
Jaz že ne bi šla takole sedet in prodajat svoje noge...Tole zgleda prov ceneno.
18.08.2007 @ 23:02 ervinator
Mene bi zelo cudilo, ce to deluje, ker mora potencialna stranka sama pristopiti in se celo prikloniti, da prejme en beden letak. Bolj agresivne bi morale biti te frajle ... :)
20.08.2007 @ 22:37 Lado
O tem se potem piše in govori. Prepoznavnost blagovne znamke...

In dlje časa ostane v spominu.
24.08.2007 @ 15:13 Fenixica
Konkurenca je zdrava in je na trgu nujno potrebna. Kakšnih "akcijskih prijemov" za pridobitev strank se podjetja poslužujejo je pa zelo odvisno tudi od ciljne skupine potencialnih kupcev, katerim je izdelek ali storitev namenjena. Moje mnenje je, da bodi prodajalec z dušo in srcem in prodaj svoj izdelek pošteno, ne da bi zato moral črniti ali slabo govoriti o konkurenci ali izvajati dejanja proti konkurenci...iznajdljivost pa je vedno dobrodošla! uspešen vsak dan!
na vrh