Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Berlin in Charlie Check Point
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 09.08.2007
Kaj je bilo ljudem, ki so dali postaviti berlinski zid? Človeška neumnost res nima meja. Trenutno živimo v obdobju, ko zdrava pamet prevladuje. Vsaj v naših krajih. Upam, da bo še dolgo tako. Si predstavljate, kako bi bilo, če bi po Dunajski v Ljubljani postavili zid in preprečili vsak prehod za več desetletij? Na eni strani zidu bi bilo vse kar v redu, na drugi pa nič svobode in zelo malo južnega sadja … in nobenega krofa …
Človeška neumnost res nima meja. Hm, morda pa ne gre za neumnost. Med sprehodom po Berlinu sem se spraševal, zakaj se ljudje niso takšni neumnosti uprli. Zakaj se tudi Slovenci nismo komunizmu, samoupravljanju in podobnim neumnostim uprli že prej?
Odgovor je pomemben za vse, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo. Ljudje so zato, da ne izgubijo tistega, kar imajo, pripravljeni narediti marsikaj. Vsekakor pa smo ljudje bolj motivirani, da preprečimo izgubo nečesa, kot da bi se potrudili za kaj boljšega, kaj novega.
Kupci ne maramo negotovosti. Strah pred izgubo je večji motivator kot želja po boljšem. Zato se ljudje niso (množično in takoj) uprli komunistični vladavini, ker so se bali, da bodo izgubili. Izgubili slabo službo, izgubili tisto malo svobode, izgubili morda celo življenja. Željo po boljšem, željo po svobodi je pregnal strah pred izgubo.
Še en primer, ki ga rad povem na svojih predavanjih. Mnogi pari so skupaj samo zato, ker se bojijo izgubiti. Drug drugega ne marata, naveličana sta, praktično ne govorita. Ampak strah pred negotovostjo je tako močan, da par ostane skupaj. Če pa slučajno eden naredi pogumen korak in odide, drugi naredi vse, da bi ta odhod preprečil. Pošiljanje rožic, telefonski klici, prijaznost, ki je prej ni bilo, zasledovanje … :)
V prodaji in marketingu moramo vedno upoštevati, da je strah pred izgubo močnejši od želje po dobičku. Ljudje ne maramo sprememb.
Namreč ko spremembe le doživimo, smo ponavadi zadovoljni, če ne celo ponosni sami na sebe, ker smo jih sprejeli. Je pa res, da je potrebno za to zbrati pogum - in tu nastane ponavadi problem.
Ko smo nečesa navajeni, ali še ena hujša fraza (vsaj zame osebno), ker pač tako je, se avtomatsko upiramo morebitnim spremembam, ker....so nas tako naučili. Naučila nas je družba, naši starši, naučilo nas je množično razmišljanje, ker pač tako je in tako mora biti.
A sreča je na naši strani, saj postajajo spremembe kljub vsemu vedno pogostejši faktor v naših življenjih. Včasih prisilno sicer, a rezultat je in počasi bodo spremembe vedno bolj dobrodošle.
Ljudje zaupamo vodjem. Sposobnih ljudi za liderje naj bi bilo med ljudmi 5%. Oblasti so najprej "opravile" s tistimi, ki so ali bi imeli vpliv na druge ljudi.
Vsi ostali pa niso sposobni za individualno odločitev - če začneš delovati kot lider, te taka oblast onesposobi - vnaprej - komunisti so imeli znana sredstva, ki so temen madež v zgodovini.
Na poletu z letalom z ugrabitelji se potniki niso uprli, kljub pozivu pilota: "Reagirajte na ugrabitelje." Leta 1986 (oddaja National Geographic).
Eden je pozival k uporu, novinar, ki je bil izkušen upornik na vojnih področjih. Vseeno se niso uprli. Preživelo je zasilni pristanek komaj 25% potnikov... Zakaj niso tvegali? Kljub temu, da so imeli vanprej znane možnosti za preživetje manj kot 100%.