Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Drugi svet
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 07.08.2007
Ustvarjalci spletnega časopisa Drugi svet, ki je namenjen blogerjem, so me zaprosili za komentar oziroma recenzijo. Čisto na kratko. Jasno je bilo, da se bo prej ali slej kaj takšnega pojavilo. Povsod, kjer se pojavi neka malo večja skupina ljudi s skupnim hobijem ali interesi, se bo prej ali slej pojavilo tudi vse, kar te ljudi podpira.


Recimo, da se sredi puščave zbere skupina ljubiteljev puščavskega cvetja. Če je ta skupina dovolj velika, se bodo v kratkem v njihovi bližini pojavili:

• stojnice s hrano in pijačo za ljubitelje puščavskega cvetja
• poseben časopis za ljubitelje puščavskega cvetja
• imenik vseh udeležencev zbora ljubiteljev puščavskega cvetja
• kamere, fotoaparati, mikroskopi in drugi prirejeni aparati za boljše opazovanje puščavskega cvetja
• posebna oblačila za ljubitelje puščavskega cvetja
• gora strokovne literature za ljubitelje puščavskega cvetja
• seminarji, kongresi in poseben coaching program za ljubitelje puščavskega cvetja
• izpitna komisija, kjer dobite izpit in certifikat ljubitelja puščavskega cvetja
• tekmovanje za miss puščavskega cvetja
• radijska oddaja – cvetje v puščavi je najlepše cvetje
• lestvica top 10 ljubiteljev puščavskega cvetja
• itd.

Podobno kot s puščavskim cvetjem je seveda z vsem ostalim. Tudi z blogi. In prav je tako. Časopis o blogih se je moral pojaviti. Obdržal se bo, če bo vsebina dobra in če bo, oprostite izrazu - lezel v rit - dovolj velikemu številu blogerjev, ki ga bodo zato, ker se bodo v njem pojavljali, priporočali naprej.

Če se torej časopis želi obdržati, mora imeti lestvico top 100 (top 10 bi bila napaka, premalo …), dovolj pogosto mora omenjati večino blogerjev, od katerih kaj pričakuje. Blogerji smo egocentrična bitja. Pišemo seveda tudi zase, ampak hudo nam godi, če nas kdo bere.

Drugi svet je lep časopis, korektno narejen, v njem je celo povzetek enega od mojih zapisov – škoda, da niso poudarili, da gre za zapis tedna :)

Če bodo vztrajni, jim bo uspelo. Sicer pa zakaj bi poslušali mene – kliknite, poglejte in presodite sami. Vi ste tisti, ki najbolje veste!


Komentarji:

07.08.2007 @ 07:18 Peter
Fina reklama za DS, ali? :-) So se "znašli". :-)
07.08.2007 @ 09:49 Rok, Drugi svet
Hvala za tvoje zanimivo mnenje. Vendar bi te zgolj obvestil, da Drugi svet deluje že javno na spletu na naslovu www.drugisvet.com. Link na testno stran z uporabniškim imenom in geslom tako ni več potreben :)
07.08.2007 @ 10:58 erviantor
Pravkar sem v svojem dnevniku temu "časopisu" namenil nekaj mislil. Aleš, kar si napisal, je super in vse res, ampak jaz bi pričakoval - če bi te prosil za mnenje - tudi tvojo osebno izkušnjo z novotarijo: kaj ti je/ni všeč, ali boš ali ne uporabljal to storitev, kaj bi si poleg ponujenega še želel. No, mogoče pa so od tebe pričakovali tudi kak marketinški nasvet ... ;)
07.08.2007 @ 13:39 eva
ervinator, bo treba malo brat med vrsticami ...
07.08.2007 @ 13:52 ervinator
Saj res! ;)
08.08.2007 @ 13:48 Vesna
Grr... Namesto da se piše o uporabnih stvareh, se piše o sponzorskih straneh. Če smo že pri teh novih straneh, ki združujejo "novice" in "bloge", je potrebno izpostaviti tudi malo bolj uporabne zadeve. Recimo preberi.si, razgledi.net, 7minut.com! Meni najljubši je 7minut.com, ker je preprost, pregleden in zelo funkcionalen. Poleg tega bodo kmalu, začeli vključevati bloge. Jaz sem že dobila povabili. Drugače so vsi našteti samostojni projekti, in ne projekti kapitala. Moje izhodišče je definitivno 7minut.com
na vrh