Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dnevnik ali Finance?
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 02.08.2007
Kolikokrat ste se vprašali, kako nastajajo dnevne novice, o katerih pišejo dnevniki, poročajo televizije? V vsakem časopisu je veliko člankov. Ko sem nazadnje štel članke v enem od slovenskih dnevnikov, sem jih naštel okoli 200. Kdo napiše vse te članke, kako preverijo vse, kar napišejo, koliko ljudi vse to dela?

Resnica je zelo kruta. Velika večina napisanega je prepis poročanja agencij. Vse, kar v časopisih naredijo, je, da premečejo nekaj stavkov in dodajo bolj ali manj udaren naslov. Potem je tu še velik del člankov, ki jih v medije spravijo podjetja oziroma njihove PR agencije. Potem pa so tu še oglasi.

Kaj sploh še ostane?

Ostane manjši del novic, morda 10%, v nekaterih medijih malenkost več, v drugih še precej manj. To so novice, ki jih novinarji res preverijo. To so članki, za katere se potrudijo. Obiščejo akterje, naredijo kakšen intervju, pošljejo svojega fotografa. Skratka, poročilo z mesta dogodka, preverjene informacije.

Seveda pa vsak novinar in njegov urednik lahko isti dogodek vidita čisto drugače. Bom malo poslovenil primer, ki ga sicer v eni od svojih knjig opisuje Tom Veliki Al Schreiter.

Recimo, da se dogaja v Ljubljani. V času nogometne tekme med Mariborom in Olimpijo. Skupina mariborskih navijačev popiva v parku. V bližini se igra deklica v peskovniku. Kar naenkrat se deklici približa velik pes in jo napade. Navijači stečejo k peskovniku in psa z udarcem s steklenico ubijejo. Vse to vidi in poslika mimoidoči, slike pa pošlje na Večer in na Dnevnik.

Naslednji dan oba časopisa v črni kroniki objavita poročilo o dogodku. Naslov v Večeru:

»Skupina Mariborčanov rešila deklico pred podivjanim psom«.

Naslov v Dnevniku: »Skupina mariborskih navijačev brutalno ubila psa v parku«.

Mislite, da bi se kaj takšnega res lahko zgodilo? Na to zgodbo sem se spomnil ob branju Financ in Dnevnika. Oba medija zadnjih nekaj dni podrobno poročata o dogodkih v zvezi s Termami Čatež. Čeprav poznam nekaj akterjev v zgodbi, sem za ugotovitev, da gre pravzaprav za poročanje o isti zgodbi, potreboval kar nekaj časa. Preverite še sami, kako so o vsem poročale Finance in kako Dnevnik. Drug zorni kot, drugačni naslovi, oseba, ki se v enem mediju pojavi celo v naslovu, v drugem sploh ni omenjena …

Ja, resnic je vedno več.

liars

V marketingu in prodaji moramo vedeti, da tudi zgodbo o našem izdelku in storitvi lahko povemo na različne načine. Preberite knjigo Setha Godina – All Marketers are Liars. Priporočam.


Komentarji:

02.08.2007 @ 13:42 eva
Bojim se, da se temu, da je resnic vedno več, v novinarstvu v resnici reče pristranskost ...
Ima lahko vsak časopis svojo resnico? Seveda ...
02.08.2007 @ 20:11 Peter
Vsak novinar (človek) je pristranski. A lepše se reče subjektiven. :-)

Ljudje ne pišemo ne vem kakšnih mnenje v člankih/postih itd., ampak, če se zavedamo ali ne, pišemo/opisujemo svoj pogled na zadevo.
02.08.2007 @ 21:30 Boštjan
Pristranskost, subjektivnost, prodajno oblikovanje sporočil, ... vse to je in bo obstajalo. Pomembno je, da se bralci, potrošniki oziroma družba nasploh začnemo zavedati, da je resnič več. Od prvega, ki pride mimo, se res ni potrebno pustiti prepričati. :)
02.08.2007 @ 22:05 Lidija
Novinarji bodo v veliki večini pisali tisto, kar jim naročijo uredniki, njim pa lastniki. Le redki časopisi so, če sploh so, ki ne bi bili vodeni bodisi od neke stranke ali kakšne druge vplivne osebe - skupine. Biti neodvisen novinar v današnjem času je praktično nemogoče - razen če si sam lastnik časopisa...

To sem preverila na lastni koži, ko sem za enega od svojih člankov dobila navodilo urednika, da je nujno potrebno vsebino članka popačiti, ker bo drugačna smer razmišljanja pač bolj po godu določenim osebkom...hvala za takšno novinarstvo pravim sama. Ni potrebno omenjati, da je bil tisto moj zadnji članek (ostal je neobjavljen seveda:) ).

Ampak koliko je novinarjev, ki se temu ne morejo upreti, saj jim to delo prinaša denar za preživetje! In pač pišejo kot ukazujejo, dostikrat tudi proti svojim načelom. A vse za ljubi kruhek...
03.08.2007 @ 10:54 vasko
Dejstvo je, da nam mediji lahko prodajajo tisto kar zelijo. S tega vidika so v veliki prednosti pri " prodaji", ce jih primerjamo z ostalimi podjetji oz oglasevalci. Novic po vecini ne moremo preveriti ali stestirati. Pri izdelku ali storitvi pa nas lahko "nategnejo" samo 1x..No ja, kaksnega modela tudi veckrat...Pri medijih pa smo lahko veckrat "nategnjeni "ne da bi sploh vedeli
03.08.2007 @ 13:42 Biokmetovalec
Ja, res zanimiva reč ta resnica. Ljudje isti dogodek doživljamo različno in ga tudi različno komentiramo.

Ampak to še ni najhuje. Mediji nas "nategnejo", mine dan, mine teden, leto... od tega ni neke posebne škode, razen da mogoče koga po krivem obsojamo, ali pa koga po krivem pohvalimo:)

Sami smo si krivi. Zakaj pa spremljamo medije? Kdo nas sili?

Veliko huje se mi zdi, ko nekdo prikriva resnico, da bi nekaj prodal. Takšno "nategovanje" je lahko za nas bistveno bolj boleče.

Pred dobrim tednom sem po e-pošti prejel Kmetijske novice, ki jih občasno pošljejo kmetijski svetovalci. Nasveti za gnojenje, za škropljenje... Ista pesem že več let. Zame, ki strupov pri pridelavi živil več ne uporabljam pa sploh brez vrednosti.

Ampak pozor! na koncu tokratnih novic - dodatek. Seznam škodljivih aditivov oz. dodatkov živilom.
Zanimivo branje. Če koga zanima, sem spodaj prilepil.

Pomislite zdaj. Na škatlici cigaret napis "KAJENJE UBIJA". V nekaterih industrijsko predelanih živilih pa dodani aditivi s spodaj naštetimi slabostmi, ki so dokazane, pa na živilu nobenega opozorila.

V tem primeru je prava resnica za nas še kako pomembna. Zaradi prikrivanja resnice mamice svojim otrokom dnevno ponujajo živila z vsebnostjo npr. dokazano rakotvornih nitratov ali nitritov. Hecno, ne?

Ne, ni hecno! Žalostno! Žalostno, da toliko ljudi po svetu trpi samo zaradi slepega zaupanja in pomanjkanja informacij.

Res hecna reč, ta resnica!


Seznam škodljivih aditivov:

E102 tartazin Povzroča alergije, astmatične napade, migrene, zamegljen vid, srbečico, vnetje nosne sluznice, škrlatne kožne madeže. Povezujejo ga z tumorji ščitnice in poškodbami kromosomov. Še posebej je nevaren za osebe, preobčutljivih na aspirin ter za astmatike. V kombinaciji z E210 povzroča hiperaktivnost pri otrocih.
E110 oranžno FCF Povzroča želodčne težave, slabost, bruhanje, kožne izpuščaje, podobne koprivnici, otekanje kože, alergije, ledvične tumorje, poškodbe kromosomov, bolečine v trebuhu, poslabšanje prebave, zavračanje hrane. Povezujejo ga s tumorji pri poskusnih živalih. Še posebej nepriporočljiv za osebe, preobčutljivih na aspirin. Povzroča hiperaktivnost pri otrocih.
E131 modro V Povzroča kožne izpuščaje, podobne koprivnici, srbečico, slabost, bruhanje, motnje v krvnem pritisku, drhtavico, ter težave pri dihanju in druge alergijske reakcije. Povzroča hiperaktivnost pri otrocih.
E132 indigotin Isto kot E131. Povezujejo ga tudi z možganskimi tumorji.
E173 aluminij Povzroča številne alergijske reakcije, povezujejo ga z Alzheimerjevo boleznijo, povzroča osteoporozo.
E249 K nitrit Rakotvoren. Povzroča težave pri dihanju, omotico in glavobol.
E250 Na nitrit Dokazano rakotvoren. Povzroča hiperaktivnost.
E310,
E310,
E310 propil galat,
oktil galat,
dodecil galat Povzroča vzdraženje želodca ali kože, ter krvne motnje (metemoglobinemija). Potencialno rakotvoren.
E621, E622,
E620
mononatrijev glutaminat, monokalijev glutaminat,
glutaminska kislina Povzroča glavobol, pekoč in ščemeč občutek v vratu in na podlakteh, napetost obraza, žejo, hladen znoj, omotico, slabost, diarejo, trebušne krče, motnje v srčnem ritmu. Povzroča možganske poškodbe pri laboratorijskih živalih.
03.08.2007 @ 15:21 Biokmetovalec
Upsi, malo me je zaneslo...

A obstajajo kakšna pravila za komentiranje bloga, kakšen bonton"?

Da ne dobim "brco v rit"...:)
na vrh