Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Harry Potter
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 21.07.2007

Zakaj so ljudje sredi noči, praktično po celem svetu, čakali na zadnjo, sedmo izdajo Harrya Potterja?

• Ker so kupili že 6 knjig in zbirka brez zadnje – sedme – ne bi bila popolna. Ljudje radi zbiramo vse živo, nedokončana zbirka boli …
• Ker se želijo pohvaliti pred prijatelji, da knjigo že imajo, in da vedo, kaj se je zgodilo z glavnim junakom. Skratka, tisti, ki v svoji družbi prvi pride do pomembne informacije, je večji frajer kot drugi.
• Ker, kdor trikrat kupi Renault, tisti ga bo zelo verjetno kupil tudi četrtič. Gre za konsistenco. Sedmega Harryja Potterja torej kupiš, ker pač kupuješ Harryje …
• Ker želijo med prvimi odkriti skrivnost. Vedeti nekaj, kar drugi ne vedo, pokukati skozi ključavnico – to je vedno zanimivo.
• Ker želijo pokazati, da so del posebne družbe, da pripadajo klanu bralcev, posebni skupini ljudi – združbi, ki ljubi Harryja Potterja. Ljudi, ki so čakali sredi noči v vrsti za knjigo, druži nekaj skupnega – pripadajo istemu plemenu in na to so ponosni.
• Ker sta za histerijo poskrbela odlična PR in marketinška mašinerija …Novica o vrstah pred knjigarnami je obšla svet. O tem so poročale vse TV postaje. Si predstavljate, koliko denarja bi šlo za oglaševanje, če bi ga založniki plačali? Ljudje, ki vodijo PR in marketing projekta Harry Potter, so mojstri. Nobenega oglaševanja do izida – dajmo medijem novico o gneči in oglaševanje ne bo potrebno. No, oglaševanje pride na vrsto po tem, ko mediji o 7 in zadnji knjigi ne bodo več pisali …

Verjetno bi se našel še kakšen razlog, da se sedma in zadnja knjiga dobro prodaja, ampak večino jih sem naštel zgoraj.

Zakaj pa so ljudje pokupili prvo knjigo? To je pa že težje vprašanje. Seveda je bila prva knjiga dobra. No, prebral sem jo tudi sam, vendar me ni navdušila dovolj, da bi nadaljeval z drugo, tretjo … Je pa zato navdušila dovolj drugih …

Izdelek je vsekakor dober, bralcem je všeč. Vendar to še ne pojasni uspeha knjige. Dobrih knjig je še veliko, pa jih nikoli ne bo prebralo toliko ljudi.

Verjetno je šlo za pravi izdelek ob pravem času. Knjiga je bila nekaj posebnega, neki nov žanr. In prebralo jo je dovolj mnenjskih voditeljev. Jaz mislim, da je avtorica vsebino že od vsega začetka marketinško zastavila. Vprašala se je, kaj bi ljudje brali, kaj imajo radi, pa še ni na trgu. In je napisala, kar je napisala. Napisala je nekaj posebnega, nekaj drugačnega. S to drugačnostjo je veliko tvegala. In zadela glavni dobitek! V pravem trenutku je bila na pravem mestu. Kot tisti gospod z Madžarske, kako se je že pisal? Aja, Rubik. :)


 

Dodaj komentar


Komentarji:

22.07.2007 @ 10:22 Ziga
Ok, a pa kdo ve, a Harry umre? Jaz sem tudi prebral samo prvo in me potem niso potegnile, me pa zanima, če Harry sedaj umre. Zdi se mi zanimivo, da je to kao zadnja knjiga in če bi pisateljica Harrya ubila, je to tako, kot če ubiješ kuro, ki nese zlata jajca. No, mogoče pa je dejstvo tudi to, da je ta kura znesla že dovolj jajc.
22.07.2007 @ 11:22 Zaga
Ja, saj. In dodana vrednost te objave je? Katera že?
22.07.2007 @ 11:30 Lidija
Saj ni nujno, da je zadnja :) Zaradi (takoimenovanih) posebnih pritiskov množic, zna avtorica zapisati še kakšno serijo Harry-jev :) Tudi če Harry umre, v svetu pravljic, se lahko najde še njegov brat dvojček ipd. Zgodbe se ne da končati, saj domišljija sega v neskončnost. :)

No ja, moja prva osnovnošolska leta je zaznamovala zbirka 5 prijateljev, še prej, za prejšnje generacije, je bilo obvezno branje Karl May, pa še kaka zbirka se najde, ki je "zasvojila bralce"...to je dejstvo.
V današnjem času, ko je pač marketing močnejše zastavljen, se je razbohotil še v knjižnem svetu in iz knjižne uspešnice ustvaril mega uspešnico, ki sega preko knjižnega sveta.

Sama sicer teh knjig nisem prebrala, a pohvalim to, da je zaradi dobrega marketinga to knjigo prebral tudi kakšen otrok, ki drugače ni maral brati - da se je lahko postavil sicer, a vseeno...prebral je knjige...in branje je vedno pozitivno :)
23.07.2007 @ 10:50 Aleš Lisac
Zaga, dodana vrednost te objave? Recimo, opazujmo uspešne projekte in se kaj naučimo. Pa PR mojstrstvo - kako uspejo pripraviti medije do tega, da jim delajo zastonj reklamo, čeprav gre za najbolje prodajan in dobičkonosen izdelek. Mnogokrat podjetniki še sami ne vedo, zakaj stranke kupujejo pri njih, snovalci Harry Potter projekta vedo in to zelo dobro.
24.07.2007 @ 00:38 Zvoni
Sama sem prebrala prve tri knjige z navdušenjem, potem se je ustavilo, ne vem zakaj, morda bom kdaj še kakšno prebrala. Menim, da lahko marketinško načrtuješ samo vsebino; vse ostalo je pa umetniške narave, talent podajanja vsebine, nizanja dogodkov, ustvarjanja napetosti, da bralce posrka vase. Te stvari pa nimajo nič opraviti z marketinškim načrtovanjem dokler se ne pokaže prvi fitback.
24.07.2007 @ 00:38 Zvoni
Sama sem prebrala prve tri knjige z navdušenjem, potem se je ustavilo, ne vem zakaj, morda bom kdaj še kakšno prebrala. Menim, da lahko marketinško načrtuješ samo vsebino; vse ostalo je pa umetniške narave, talent podajanja vsebine, nizanja dogodkov, ustvarjanja napetosti, da bralce posrka vase. Te stvari pa nimajo nič opraviti z marketinškim načrtovanjem dokler se ne pokaže prvi fitback.
24.07.2007 @ 14:35 dare
Naj povem, zakaj sumim, da imata za uspeh te knjige več zaslug marketing in PR kot pa knjiga sama ...
Pred leti sem prebral prvo knjigo v slovenščini, bila mi je všeč, kljub temu da ne spadam med otroške bralce. Zelo sem bil navdušen tudi nad enkratnim delom, ki ga je opravil prevajalec (J. Kenda). Čez nekaj časa pa sem isto knjigo začel brati še v italijanščini - dolgčas. Kljub temu je bil Harry Potter uspešnica tudi v Italiji ...
Kdor misli, da tu ne gre za zelo premišljen marketing, ki ga je zasnovala že sama pisateljica, je navaden bunkelj ...
01.04.2010 @ 17:22 mr
harry ne umre
na vrh