Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj All inclusive
Dnevnik guruja
Komentarji:   13 13.07.2007

V Portoružu sem v nekaj minutah, v otroško zabavo investiral 30 evrov. Vsak žeton je 5 evrov, imam dva sinova ... Priznajte, da sem jo še dobro odnesel.

igrala

V trgovskem centru na Poljskem, plačaš 20 zlotov za eno uro igranja. In skoraj vsa igrala so v to vključena. Fino, mar ne? 5 evrov za oba sina, za eno uro. In jasno, da bomo še velikokrat prišli. Portoroški pasti, pa se raje izognem. Oblikovanju cen, kot so ga izbrali lastniki igral v Porotorožu se strokovno reče "hostage price setting". Veš, da stranke tam so, veš da, ko otroci igrala zagledajo, poti nazaj ni in več. Veš, da se turisti morda vrnejo naslednje leto. Skratka navij cene.

Če imaš takšna igrala v trgovskem centru in če računaš na domačine, se bolj izplača prijaznejša cenovna politika. V ceno 20 zlotov je všeta garderoba, pa kar nekaj varušk, ki skrbijo za varnost ... Ampak stranke se vračajo in vračajo in vračajo ...


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
18.07.2007 @ 08:44 eva
Zvoni, predvsem sama zelo dobro preberi zadnji del stavka, ki si ga napisala ...
18.07.2007 @ 11:01 lolita
Zvoni, srček, meni si izgledala, kot da imaš abstinenčno krizo, ko sva se dobili tisti sedmi dan (ko sva hoteli iti v casino in potem nisva šli).
Postavi si meje, tako kot sem si jih jaz pri svoji razvadi (ki je tu ne bi omenjala), enkrat na teden and that's it!
:)
18.07.2007 @ 13:21 Aleš Lisac
Igre na srečo so davek na neznanje matematike. Zelo preprosto, kdor se ni dovolj učil, pač plača v igralnici. Sicer pa sam "gambling" biznis, vsaj v ZDA, že zdavnaj ne gradi toliko na odvisnikih, pač pa bolj na občasnih igralcih željnjih vse sorte zabave. Kot kaže grem konec avgusta službeno v Vegas in bom prav gotovo zapisal še več na to temo.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh