Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nova Coca Cola?
Marketing
Komentarji:   3 12.07.2007

Coca Cola je z uvedbo nove formule v osemdesetih letih prejšnjega stoletja dokazala, da marketinškim raziskavam ni za zaupati.

Raziskave so dokazovale, da imajo ljudje nov okus raje in da bodo nov okus kupovali v še večjih količinah. Ko so novo formulo začeli prodajati, se je zgodilo, kar se je zgodilo. Polom. O tem lahko več preberemo v praktično vsakem (Ameriškem) marketinškem učbeniku.

cola

Zadnjič, pa sem v enem lokalu v Ljubljani na mizi poslikal tole. A kdo kaj ve o novi, NOVI formuli?

Danajšnji marketinški nauk? Nikoli ne sprašujte ljudi o prihodnosti, ne sprašujte jih o tem, kaj oni bodo, ali kaj bi počeli. Rezultati bodo zelo nezanesljivi. Ker včasih ljudje lažemo, ker se včasih delamo pametne, predvsem pa, ker si prihodnosti ne znamo predstavljati.

Leto 1989. Vprašanje anketarja: "Gospod Novak, bi vi pili in kupovali vodo iz plastičnih steklenic?" 

Odgovor vprašanega: "Ni govora. Brez veze, kaj mi bo voda v plastičnih steklenicah."


Dodaj komentar


Komentarji:

12.07.2007 @ 10:31 ervinator
Če samo pomislim, koliko denarja so podjetja stran zmetala za posijene marketinške raziskave o prihodnosti ...

Kar se pa tiče <a href="http://ervinator.wordpress.com/2007/02/28/lahka-pepsi/">Coca Cole in Pepsija</a>, sta me že oba (verjetno) dokončno izgubila.
12.07.2007 @ 13:48 Biokmetovalec
Pojma nimam - ne o stari, ne o novi formuli, čeprav sem slišal za omenjeno prodajno polomijo.

Je pa coca cola eden od mnogih dokazov, da so besede našega guruja "S pravim pristopom se lahko proda vse!" še kako resnične.

Od te pijače namreč nimamo nobene koristi - prej nasprotno. Pa se kljub temu prodaja v mega količinah.

Pa še nekaj. Pred časom je po meilih krožila informacija o smrtonosni kombinaciji COCA COLA LEIGHT + bombončki MENTOS!

Ne vem, koliko je na tem resnice. Nikakor pa ne želim, da bi to preverjali otroci.
14.07.2007 @ 20:38 M
Coca-Cola + Menthos je samo zanimiv efekt za poskus pri informativnem dnevu na fiziki, škodi pa ne. V Light zadevah je edino mogoče škodljivo umetno sladilo - o tem se še krešejo mnenja. Nova formula pa pri Light Coca-Coli pomeni ravno spremembo pri kombinaciji umetnih sladil - v nekaterih tujih državah namreč tej naši (in Avstrijski) novi formuli rečejo Coca-Cola Zero.
na vrh