Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Lokacija, lokacija, mačke
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 10.07.2007

Evo ena hitra in ne preveč resna. Še, ko sem že vžal avto, se mačka ni niti zbudila niti pokazala volje za umik.

macka1

Potem, ko sem speljal, se je le odločila za umik.

macka2

Marketinški nauk?

Hm ... ta bo pa težka. No recimo, postavite se tja, kjer so stranke. Mačka je tudi poiskala najbolj topel del avta - lepo segret motorni pokrov.


Dodaj komentar


Komentarji:

10.07.2007 @ 15:03 Enes
nauk:
Tako kot to mačko, je tudi stranke potrebno prepričati da kupijo, sicer se ne zmigajo.
10.07.2007 @ 21:10 evelina
ja naša mačka je včasih lezla pod motor. (oz. tam pri motorju je prav prijeten prostor za ležati), tako da se je večkrat potem zapeljala kamor ni ravno ona hotela. (da ne omenjam niti travm ki jih je povročil avto ;)

sem pa slišala že zgodbo ko je nekdo na tak način peljal mačko od mb do lj...

marketinški nauk tega?
10.07.2007 @ 22:04 nataša
ko mački (stranki) ponudiš varnost (kar ponazarja vožnja od mb do lj:)) in toplino (motorja:)), bo to občutila in ne bo želela stran. To je pa super za posel - čim več udomačenih mačk, pardon - strank :))))
10.07.2007 @ 23:25 Biokmetovalec
Ko smo že pri naključnih prevozih živali - za mačke ne vem...

Je pa v času takoj po samoosvojitvi Slovenije kuhar takratne TO (teritorialne obrambe) na zadnji osi tamiča (star tovornjak) zvečer v temi pripeljal kokoš iz Središča ob Dravi na naše dvorišče - 10 km daleč. Seveda ni vedel za slepega potnika.

Temu se reče trdno spanje.

In marketinški nauk?

Verjetno ga ni. Mogoče se pa kdo česa spomni?
11.07.2007 @ 09:30 eva
Ena rahla vzporednica z marketingom se mi je vendarle utrnila. Tale speča kokoš me je spomnila na pogovor s prijateljem zobozdravnikom izpred nekaj časa. Pogovarjali smo se o blogih, blogerjih ... pa je doktor sploh prvič slišal za kaj takega ... bolj v šali kot zares sem mu rekla, da bi z užitkom prebirala njegov blog in da bi se verjetno zdel zanimiv tudi drugim, pa še k njegovi poznanosti bi lahko veliko prispeval ... dokaj togotno je odvrnil, da ima strank dovolj; potem bi moral samo več delat ...
Zobozdravnik torej spančka kot kokoška ... Včasih mirno spimo in sploh ne vemo, kaj zamujamo.
11.07.2007 @ 17:45 ROBSON
Biokmetovalec;zadevo sem obrnil malo drugače-stranke imamo na dosegu roke,mi trdno spimo!
na vrh