Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Golota & prodaja 2.0
Marketing
Komentarji:   6 05.07.2007

Moje zapise berejo tudi na Poljskem. Robert iz Poljske mi je poslal tale link http://www.nothing-to-hide.co.uk/ . Rekel mi je, da je tole zelo podobno akciji, ki so jo naredili v reviji O osebnosti. Saj se spomnite, nekaj zapisov nazaj. Kakšen komentar? V spotu podjetja nastopa tudi lastnica podjeta Joanna Gardnier. Upam, da ste starejši od 18. :) 


Komentarji:

05.07.2007 @ 13:48 Aleš Lisac
Tole zadevo si je v dveh mesecih ogledalo 340.000 ljudi.
05.07.2007 @ 16:10 Igor
Okusno napravljeno, suverena lastnica (ne glede na to da sedi za laptopom v ozadju).

Rezultat - od splavitve reklamne kampanije 500% porast prodaje (online in offline), pridobivanje dodatnih interesnih skupin iz ZDA, Kanade...kjer drugace nimajo trgovin.

Najbolj mi je vsec slogan 'Nothing to hide', ki sovpada s tem kar so hoteli povedati - da so njihovi proizvodi naravni in organski.

Popravek - 340.000 ogledov je bilo le preko Youtube.com, verjetno vsaj se dva do trikrat toliko neposredno na spletni strani podjetja.
05.07.2007 @ 17:30 Super Tine
Uf, ta spot ima le 1 majhen - (minus)

Namreč, ne morem se skoncentrirat na izdelek, =D
se pa hitro spremeni v + saj sem mnenja, da se morajo vsi moji prijatelji seznaniti z " nego za telo in dušo" = povem naprej ..
=D
05.07.2007 @ 21:02 Igor
Glede na impresivne prodajne rezultate, pa se Aleš še kar 'upira', da bi pokazal ženine bikinke :-)

Seveda se hecam, da ne bo nesporazumov.
07.07.2007 @ 12:16 evelina
hja, kr udarna reklama, edino kar je mene motilo je da ne morem pogledati sestavin izdelka, torej če imajo "nothing to hide" bi moralo biti tudi to omogočeno.
12.07.2007 @ 20:20 eva
"nothing to hide" se mi zdi že višek arogance; poglejte, mi smo se slekli, res nam lahko verjamete ... Tak slogan in tak pristop sta dovolj samo za bedake.
na vrh