Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Turbo razprodaja, vse - 70%
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 05.07.2007

Če še ne veste, moški kupimo vse izdelke ali storitve, na katerih piše Turbo. Ženske se ne morejo upreti nobeni ponudbi, na kateri piše Razprodaja. To je splošno znano dejstvo. Praktično marketinški aksiom.
Ali to pomeni tudi, da bo kombinacija »turbo razprodaja« delovala?

Niti ne. Pred kratkim sem v avtu slišal oglas s približno takšno vsebino: »Slovenija hiti, senzacionalno, akcija, razprodaja …« ali nekaj podobnega. Nisem niti ujel za kakšno vrsto izdelkov ali storitev je šlo.

lesnina

Nekaj podobnega lahko vidite vsakih nekaj dni na Rutarjevih in Lesnininih letakih. Mimogrede – ste opazili, da je Lesnina iz manj udarnih, dokaj normalnih letakov v celoti prešla na Rutarjev format?

Današnja marketinška lekcija? Določene besede v prodaji res dobro delujejo. Recimo: novo, akcija, razprodaja, -50%, itd. Ampak, če v enem oglasu uporabite VSE te besede, dobite zmazek, ki povrhu vsega tudi ne bo povečal prodaje!

Totalna, turbo, revolucionarna, dokončna, ekstra, super, akcijska razprodaja, bo v večini primerov prodala manj, kot recimo samo -50%. Ne pretiravajte torej!


Dodaj komentar


Komentarji:

05.07.2007 @ 18:35 Sabina
Turbo/razprodaja... za moške sicer ne vem, ampak pri ženskah bi se bolj omejila na starost. Mene ne prepriča napis razprodaja, moja mami in mati mojega fanta pa pograbita ponavadi vse na katerem piše AKCIJA! Že nekajkrat se mi je zgodilo (mislim, da v Sparu), ko sem šla z mami v shoping, da sem ji izpulila iz rok AKCIJO! in ji pokazala cenejši a skoraj identični izdelek. Zadovoljni tako ali drugače... pa pojdimo v AKCIJO!
06.07.2007 @ 12:10 Lidija
Lesnina je naredila pri meni že velik minus, ko je začela uporabljati na podlagi črno barvo popisano z velikimu "akcija" napisi...kot bi brala parte. Katastrofa.
No ja, tudi Rutar ne zaostaja prav dosti.
07.07.2007 @ 12:06 evelina
ja se tudi jaz strinjam da je manj več. Vse to pompozno napihovanje o akcijah, mene dobesedno odbije, ker se mi ne da brat za kaj se gre...
poleg tega pa je vse videti ceneno... morda bi se zamislili, ti trgovci, da bi povdarjali kvaliteto?? potem pa še omeniš nizko ceno... škoda se se ne spomijo, na to lastnost, ki tudi deluje pri kupcih...
07.07.2007 @ 14:59 Zenus
Tako eden kot drugi ciljata na tisti segment ljudi, ki jim je taka oblika reklame potegne. In očitno je takšnih ljudi ogromno.

Zagotovo bi se oblika reklamiranja spremenila, če bi videli, da ne zažge več.
na vrh