Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Jelinčič ali Pahor?
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   2 06.07.2007
Kdo bi bili raje? Jelinčič, Pahor, Janša ali morda Katarina Kresal?

To je marketinški dnevnik, zato seveda ne bo govora o politiki. Vsaj ne na tak način, da bi se jaz opredeljeval do katere koli strani …

Torej, Jelinčič ali Pahor? V čem je glavna razlika med njima?

Jelinčič nagovarja manjšo skupino ljudi. Jelinčič s svojo ciljno skupino komunicira drugače kot Pahor s svojo. Ker si to tudi lahko privošči. Jelinčičev namen je 100% prepričati, recimo 5% volivcev. Pahor bi rad prepričal veliko večji odstotek državljanov. Ampak če prepričuješ zelo veliko ljudi, jih nikoli ne boš vseh 100% prepričal.

Tisti, ki prepričujejo vse ljudi, težko prepričajo večino. Ker so njihove obljube preveč splošne, ker so njihove obljube medle, ker se ne smejo zameriti nikomur. V marketingu je prepričevanje VSEH najtežja naloga. Zato sem – marketinško gledano – jaz veliko raje Jelinčič.

Bolje je 100% prepričati 5% strank kot pa 40% prepričati 60% strank. V drugem primeru se vam lahko zgodi, da kar naenkrat ostanete brez strank. V prvem primeru pa imate lojalno bazo strank, od katere lahko udobno živite.

Še en povsem marketinški primer, čisto nič povezan s politiko: Donat! Donat pomaga, no, saj veste zakaj … Odpira. S svojo obljubo so 100% prepričali tiste, ki želijo biti odprti, ki imajo težave s prebavo. Na ta način so se verjetno odrekli kakšnemu pivcu vode, ki ni zaprt. Ampak kot rečeno, bolje je trdno prepričati manjšo skupino ljudi, kot pa nagovarjati vse in biti zato manj prepričljiv.

Glede na to, da je 90% vseh podjetij na svetu majhnih, je moj nasvet za veliko večino tistih, ki to berete, 100% zanesljiv. Bodite Donati, bodite Jelinčiči. S svojimi obljubami 100% prepričajte manjšo skupino kupcev. Ker je lažje, ker se splača.

Komentarji:

06.07.2007 @ 12:05 Lidija
Spet bom povezala temo z ljudmi na splošno. Namreč zelo malo ljudi si upa biti "Jelinčič". Povedati kar misliš je pač naporno in nesigurno, je pa to Jelinčičeva prva propaganda, da nima dlake na jeziku.

Ponavadi vsak pomisli, ali bo všeč ljudem če bom rekel-la to in naredil-a tako? Šele potem ukrepajo, glede na predvidevanja. Prav tako podjetja. Oglašujejo kar mislijo, da bo ljudi prepričalo in ne tisto, kar je prepričalo njih.

Jelinčič je znak samozavesti, prepričanja vase, v svojo filozofijo in z željo po uspehu. Zraven pa seveda ob vsem tem uživa, resnično uživa. Zato je dobro prodajan. Obstaja kje kdo, ki ne bi poznal Jelinčiča? Res je...vsi ga poznamo (česar ne moremo trditi za vse druge politike). Pravzaprav je njegov uspeh po mojem mnenju kar nekje 95%. Saj njegov cilj niti ni prevzeti oblast, ampak le malce mešati štrene na vrhu. Po moje svoj pravi cilj kar dosega. Le slovensko zavest želi še vcepiti v naše "trde buče", a pri tem bomo morali tudi ostali malce sodelovati...

Sama sem vsekakor raje "Jelinčič" kot Pahor ali kak drug politik, še najraje pa sem seveda sama, ki sem spet nova zgodba :).

Vsaka stvar, storitev, filozofija, ki se prodaja z dušo in prepričanjem v izdelek, storitev, miselnost ima po moje kar zagarantiran uspeh.
lp
06.07.2007 @ 16:26 ervinator
Izbira ene ali druge strategije je po mojem mnenju odvisna najprej od ciljev, ne pa toliko od osebnih preferenc. Seveda je najbolje, če cilji sledijo osebnim preferencam ... Jelinčič želi udobno živeti, se ekstravagantno kazati in izogniti kazenskemu pregonu. Pahor je svetovljan, želi rešiti svet, hkrati pa ujetnik podpornikov, ki so ekstremisti. Noben od njiju ne gradi na zvestobi. Jelinčič gradi na trenutnih simpatijah tistih, ki grejo nekaj kupit, potem pa neuporanega pač nikoli ne uporabijo. Pahor gradi na všečnosti pri množici tihih, ki sicer kupijo, ker v trenutku nakupa v mislih prikličejo všečno podobo, blagovno znamko pa že takoj po nakupu pozabijo.
na vrh