Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lokacija, lokacija, lokacija
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 04.07.2007

Kaj si mislite o delu prostovoljcev, ki trkajo na vrata stanovanj in zbirajo denar za razne dobrodelne organizacije? Težko delo. Pa še na precej kislih in predvsem neradodarnih obrazov naletijo.

tabornica

Zakaj se ne bi zgledovali po tem vzhodnoevropskem primeru. Pri vsaki blagajni ena deklica v taborniški uniformi. Pomaga zlagat špecerijo v vrečko. Ob sebi pa ima seveda lonček za zbiranje kovancev. Skoraj vsak kupec prispeva kakšen kovanec. Lepo in učinkovito.

Marketinški nauk? Postavite se tja, kjer so vaše potencialne stranke!

Še en, ameriški primer na isto temo. Manj oseben, pa vseeno zelo učinkovit. Na stojalu pred blagajno v samopostrežni trgovini visijo trije listki. Pomoči potrebnim otrokom lahko podarite dolar, tri ali pet dolarjev.
listek

Listek s črtno kodo morate položiti na trak, kamor ste zložili kupljeno špecerijo. In vaša donacija bo prišteta vašemu računu.

Enostavno in učinkovito. Za hrano in druge potrebščine tako ali tako zapravite veliko. Zakaj torej ne bi nekaj dolarjev podarili pomoči potrebnim otrokom? "Ujeli" so vas na pravem mestu, pa še tako enostavno je!

Če želite prodati več, mora biti poslovanje strank z vami enostavno! Pri nas pa še vedno vsi zbirajo donacije s pomočjo SMS-ov ... Tudi dokaj enostavno, vsaj za mladino. Moja mama, preko SMS-a ne bo nikoli darovala, ne zna ...

Tabornici v trgovini pred blagajo, pa bi dala kakšen evro. Ker je enostavno!


Komentarji:

04.07.2007 @ 15:28 Igor
Spomin na Melbourne izpred nekaj let...tabornice (in donacije) sploh niso bile potrebne za pomoč pri zlaganju špecerije v vrečke.
Ma kaj pomoč - sploh se dela ne pritakneš. Tam so ljudje zaposleni točno za ta namen.

Trgovina zato kaj več proda? Ajej - pa še koliko. Že samo na podlagi tega, da ni dolgih vrst pri blagajnah (dodatno pritegne kupce + hitrejše obratovanje).

Zanimivo še to - da te blagajničar/ka precej pogosto vpraša, če bi po nakupu morda še kaj denarja želel - zato namreč da ni potrebno dodatno na bankomat + plačevati visokih provizij.

Prej bom verjetno svet'ga Petra srečal, kot bodo pri nas končno razumeli, da nas vse več obiskuje trgovine samo v sili ravno zaradi tega razloga.
Popravljam...dokler je tolikšno število kupcev manj ali ne-zahtevnih, se jim res ni bati. A'ne trgovci?
05.07.2007 @ 09:12 ervinator
Mimogrede, tudi na Švedskem imajo pogosto prakso, da blagajničar(ka) po želji na kartici več zaračuna, razliko pa ti vrne v gotovini. Vrečk ti pa običajno ne pakirajo sami. ;)
na vrh