Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Lokacija, lokacija, lokacija
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 04.07.2007
Kaj si mislite o delu prostovoljcev, ki trkajo na vrata stanovanj in zbirajo denar za razne dobrodelne organizacije? Težko delo. Pa še na precej kislih in predvsem neradodarnih obrazov naletijo.
Zakaj se ne bi zgledovali po tem vzhodnoevropskem primeru. Pri vsaki blagajni ena deklica v taborniški uniformi. Pomaga zlagat špecerijo v vrečko. Ob sebi pa ima seveda lonček za zbiranje kovancev. Skoraj vsak kupec prispeva kakšen kovanec. Lepo in učinkovito.
Marketinški nauk? Postavite se tja, kjer so vaše potencialne stranke!
Še en, ameriški primer na isto temo. Manj oseben, pa vseeno zelo učinkovit. Na stojalu pred blagajno v samopostrežni trgovini visijo trije listki. Pomoči potrebnim otrokom lahko podarite dolar, tri ali pet dolarjev.
Listek s črtno kodo morate položiti na trak, kamor ste zložili kupljeno špecerijo. In vaša donacija bo prišteta vašemu računu.
Enostavno in učinkovito. Za hrano in druge potrebščine tako ali tako zapravite veliko. Zakaj torej ne bi nekaj dolarjev podarili pomoči potrebnim otrokom? "Ujeli" so vas na pravem mestu, pa še tako enostavno je!
Če želite prodati več, mora biti poslovanje strank z vami enostavno! Pri nas pa še vedno vsi zbirajo donacije s pomočjo SMS-ov ... Tudi dokaj enostavno, vsaj za mladino. Moja mama, preko SMS-a ne bo nikoli darovala, ne zna ...Tabornici v trgovini pred blagajo, pa bi dala kakšen evro. Ker je enostavno!
Ma kaj pomoč - sploh se dela ne pritakneš. Tam so ljudje zaposleni točno za ta namen.
Trgovina zato kaj več proda? Ajej - pa še koliko. Že samo na podlagi tega, da ni dolgih vrst pri blagajnah (dodatno pritegne kupce + hitrejše obratovanje).
Zanimivo še to - da te blagajničar/ka precej pogosto vpraša, če bi po nakupu morda še kaj denarja želel - zato namreč da ni potrebno dodatno na bankomat + plačevati visokih provizij.
Prej bom verjetno svet'ga Petra srečal, kot bodo pri nas končno razumeli, da nas vse več obiskuje trgovine samo v sili ravno zaradi tega razloga.
Popravljam...dokler je tolikšno število kupcev manj ali ne-zahtevnih, se jim res ni bati. A'ne trgovci?