Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ženine bikinke 2007
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   8 30.06.2007

Če vas zanima, kako je junija 2005 kopalke kupovala moja žena, potem kliknite tukaj. Zanimiva in poučna zgodba.

Kako je kupovala kopalke letos? Popolnoma drugače, kot pred dvema letoma. Prodajalka prijazna, izbira velika, lahko je kobinirala različne številke hlačk in modrčkov. Na koncu je dobila še brezplačno torbo. In o izkušnji povedala vsem prijateljicam - dve sta po njenem priporočilu kupili. Skratka zelo, zelo dobro. Oddelek za preprečevanje prodaje, vsaj v eni panogi ukinjen. Bravo. Bi objavil tudi sliko kopalk, ampak ne smem. :)


Komentarji:

01.07.2007 @ 07:35 Borut
Mene osebno bolj zanima kako kopalke zgledajo na ženi in ne same kopalke. Je možna vsaj ta slika? ;))
01.07.2007 @ 09:40 Aleš
Slika kopalk na ženi ni možna. :)
01.07.2007 @ 11:50 Borut
Kaj pa slika žene brez kopalk?? ;)))

Ah, dolgcajt mi je. :)
02.07.2007 @ 05:56 Lovro
Kot pravim, ovcke komaj cakajo, da Lisac pokaže smer, potem pa... Res sem parkrat tudi v trgovinah na Obali opazil vabilo v tej smeri, celo tako poudarjeno, kot je: "kopalke, možno tudi vsak del posebej...". Nasvet: vcasih kar stranko direktno vprašajte ali po ovinkih, "kaj si želi", velikokrat nam stranke to tudi v obraz povejo, pa ne želimo slišati ali se naredimo gluhe... Postavite se v njihovo vlogo in postanite "svoja" stranka... Upajte si razmišljati drugace!
02.07.2007 @ 10:08 Mitja
Zdaj, ko je obisk pri 'dr. Fabjanu' postal modna muha, se bo tudi povpraševanje po ženski kopalni opravi vedno bolj nagibalo v smeri 'malo več zgoraj'.... ;)))
03.07.2007 @ 01:25 Lovro
Mimogrede, ste opazili, da že vsak drugi v Sloveniji v zadnjem casu podarja avtomobile (radijske postaje, nagradna igra poznane kavne blagovne znamke, casino-ji,...), poznam kar nekaj primerov, ko so mogoce isti ljudje "v poslu" trdili, da se nic ne sme kar tako dajat in da stranke kaj takega niso vredne, moj bivsi sef je rekel, da niti ene coca-cole ne bo dajal zastonj...
03.07.2007 @ 12:50 petra
Ja, slovenski prodajalci, žal, daleč zaostajajo...
Nikoli ne bom pozabila kako sem v L.A.-ju pred 4-5 leti v eni trgovini kupila 4 pare čevljev.
Iz radovednosti sem zavila v eno od prodajaln na znamenitem Melrose Blv... Ker je bil maj, sem sandalov imela dovolj (s stališča povprečnega moškega), novih posledično nisem potrebovala (moj inner voice: nikoli jih ni preveč). Čevljev spoloh ne, bilo je prevroče. Škornji za naslednjo zimo? Se šališ?!
Ampak - trgovino sem po dveh urah zapustila s tremi novimi pari + sestra je dobila darilo...
V dveh urah sem pomerila več kot 15 parov, več kot 20 jih je prodajalec prinesel iz skladišča. Z vsakega je skrbno odstanil vsa možna varovala - papirje, plastiko... Ja, vsaj dvajsetkrat.
Kdo bo vse te škatle pospravil, sem si mislila.
Vsak par ki ga je prinesel je bil nekaj posebnega - ni ga bilo možno videti v izložbi, ampak: "Ker imate tako lepo stopalo, dovolite, da vam pokazem en poseben par..." in je spet izginil v ozadje...
Jasno, nazaj je vsakič prišel z novim in boljšim...
Ker posebnih sandalov ni v izložbi. V izložbi so "povprečni - za povprečne", mi je dal vedeti...
Po dveh urah pomerjanja (kar seveda ni nič za normalno žensko - nobene žeje, ne lakote:)), sredi maja - (pri nas bi mislili, samo norc ti jih lahko ponudi) ŠKORNJI: "Ta par bi vam pa izjemno pristajal..." . "Je popolnoma nov model, za prihodnjo sezono". In, jasno... Ni lepšega kot imeti najlepše - "the latest model"...
In sem kupila... 3+1.
Stari je zmagal!
Verjetno večkrat... mogoče tudi na kakem USA DMC...
Bil je zares odličen prodajalec... Tudi zato ker sem kupila tisto kar nisem potrebovala.
No, takrat bi trdila da sem :)))
03.07.2007 @ 14:32 petra
No, ja. Tudi v drugih panogah je podobno. Nič bat' da ste sami, trgovci...
Ker vem kako pomembno je zdravje si vsako leto preventivno porivoščim nekaj specialističnih preiskav. Seveda - hitro in samoplačniško :))

Če, nič drugega, so pri nas še vedno nizke cene tovrstnih storitev. Čeprav, vem, zdravje nima cene... Lahko pa pride enako draga konkurenca:

Prejšnji mesec, sem bila na preiskavo trikrat prenaročena. Razlog: POZABILA SEM zaradi drugih obveznosti (kar zares priča o solidnem zdravju, predvsem pa o slabem osebju - med. sestrah, oz. karkoli že so). Nihče me ni poklical, ne spomnil...
Ta mesec si bom privoščila še dve preiskavi. Med naročanjem sem še vprašala:
"Ali mogoče, pri vas obstaja možnost, da bi me dan pred pregledom spomnili - recimo poklicali, zato, da ne bom "slučajno" pozabila na pregled?"
Odgovor je, seveda, bil: "Ne, to ni možno."
Vljudno sem odvrnila: "Vredu, bom prišla. Bom vnesla v pomnilnik."


...če bo še kaj prostora :)))
na vrh