Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Poiščite razliko!
Marketing
Komentarji:   5 28.06.2007

Na slikah v nadaljevanju zapisa, vidite avto vašega guruja. Nakup kabrioleta je seveda nemogoče racionalno pojasniti. Gre namreč za avto, ki je dražji, bolj hrupen, manj prostoren in zahtevnejši za vzdrževanje od enakega modela s klasično streho.

Ampak o tem kdaj drugič, jaz se namreč s platneno streho vozim že od konca prejšnjega stoletja in očitno moram imeti kakšen dober razlog za to. Poiščite razliko slikama v nadaljevanju novice. Avto na eni od slik je vreden 613 evrov več, kot na drugi.


saab1

saab2

Vam je uspelo? Sedaj, ko ste našli razliko, pa mi povejte, če bi guru za mrežo proti vetru plačal tudi 10% več. Kaj pa 30% več? Kaj pa dvakrat več?

Postavljanje cen, ko imate opravka s popolnoma neracionalnimi kupci, ki določen dodatek morajo imeti, je zapletena reč. Veste, da greste lahko zelo visoko, ampak kako visoko res lahko greste? Moje mnenje? Avto je predrag, zaščita proti vetru pa prav gotovo prepoceni. Ko daš enkrat toliko denarja za avto, se ti takšen dodatek zdi poceni.

In smo še pri eni skrivnosti prodaje. Ko stranka kupi nekaj, kar je zelo drago, potem ponudite še nekaj, kar je v primerjavi z začetno investicijo precej cenejše, a sodi zraven. In stranka bo kupila. Ker je že na poti v brezno brez rešitve.

Recimo prodajte moškemu obleko za 1.400 evrov. Potem mu boste z lahkoto prodali še nekaj srajc in kravat po 150 evrov. Če boste isti osebi prodali obleko za 299 evrov, ne bo nič z dodatno prodajo dragih srajc in kravat.

Ali če na primer prodajate avto, boste z lahkoto prodali satelitsko navigacijo za nekaj tisoč evrov, čeprav enako zmogljiv Garmin stane 299 evrov. Ja, ampak ne paše na armaturo, ni original …

Ali pa arhitekt, ki vam proda predrago stanovanje na ekskluzivni lokaciji. V paket vrže še svetila za dve sobi v vrednosti 12.000 evrov. In kupec niti ne trzne, samo reče, da je OK. Ker je pred tem porabil pol milijona evrov in ker je vse na leasing …

Če vas zanima, kako se, da saaba voziti po dveh kolesih, kliknite http://www.saabslo.com/.

Kaj ni prodaja zabavna zadeva? Imejte se in danes prodajte, ali pa vsaj kupite kaj zelo dragega. Boste videli, kakšen je občutek, boste videli, kako lahko boste prodali/kupili še kaj cenejšega – čeprav v svojem razredu predragega.


Dodaj komentar


Komentarji:

28.06.2007 @ 21:48 Saška
Sori, ampak po najboljši volji ne vidim nobene razlike. Tudi po omembi, da je razlika v neki mreži proti vetru. Ja, bo že vredno svojega denarja, ko je tako lepo implementirano, da se sploh ne opazi :)
28.06.2007 @ 22:02 Lidija
Hehe ravno pravi dan za tale nasvet :) Danes, sem namreč po dolgem času spet srečala pravo prodajalko "za šaltrom". Prava svetla točka prodajalne in po mojih opažanjih edina, ki dela trgovini promet.
Naj omenim, da znam biti kot kupka, v določenih trenutkih, kar naporna, a ona me je zelo dobro obvladovala :).
Pravzaprav je skoraj dobesedno izbrala vse namesto mene, sama sem le še potrjevala...točno je prebrala moj okus in na koncu storila še točno to, kar danes predlaga guru, ko mi je prodala že vse s seznama, je poskusila dodati še nekaj, kar sicer paše zraven, a je bil čisti "posladek". Zelo dobra tehnika skratka...za pogumne :). Pravi užitek mi je bil nakupovati in definitivno se bom k njej še vrnila...
28.06.2007 @ 22:04 Lidija
Saška, razliko je opazna za sedeži...zaščita proti vetru...temne barve. Na prvi sliki je ni, na drugi je.
28.06.2007 @ 22:27 Super Tine
Bo že res držalo, da iz počepa nastanejo najboljše slike, seveda pa je odvisno kaj slikamo..

Čeprav sem eno skrivnost prodaje, plačal z zarezo v vratu, (marsikomu jo NE privoščim), mi je frizerka po masaži glave in striženju ponudila šampon, in mi zaupala, da je priporočljivo, da ne uporabljamo vedno istega šampona, ampak ga po določenem času menjamo, da lasje ne postanejo imuni.. Na kaj jo nisem vprašal..

Dobil pa sem BREZPLAČEN "hansaplast"
=D
01.07.2007 @ 23:04 Matjaž
nakup vozila nad določeno vrednostnjo je čustvena odločitev, ki jo marsikdaj skrivamo pod "racionalnimi argumenti" zato je osnovna cena vozila brez težav previsoka.. to smo pač pripravljeni plačati

ironija cabrioleta je, da je navedeni detajl ključnega pomena za zadovoljstvo pri uporabi vozila in kot tak je ta dodatek pravzaprav "naravna odločitev vsakega kupca"..

zakaj to ni del serijske opreme je opisano v članku

nekaj več o mreži:
http://www.saabslo.com//index.php?option=com_simpleboard&Itemid=27&func=view&id=2776&catid=9
na vrh