Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Paprike
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 28.06.2007

Poglejte si tole trgovino. Ni dvoma, da prodajajo paprike, mar ne?

paprike1

Opazoval sem, kam turisti zahajajo in katera trgovina na ulici ima največ prometa. Brez dvoma ravno ta, ki prodaja paprike. Seveda imajo v tej trgovini tudi vse ostalo, kar turisti kupujejo. Recimo jaz sem kupil, dve steklenici Tokaja, dve pločevinki zmlete paprike, žena pa je dodala še eno vazo.

paprike2


Nauk? V prodaji se vedno izplača poudariti eno samo lastnost, prednost, korist. Čeprav vsi prodajajo prav enako robo, iste spominke, največ proda ta, ki poudarja paprike. Že iz radovednosti greš pogledat, trgovino objeto s paprikami pa itak vsak opazi.

Poudarjajte eno samo stvar, ne glede na to, kaj prodajate. Če želite strankam povedati, da imate vse, vas ne bodo opazile, si ne bodo zapomnile ničesar. Če boste poudarjali eno samo korist, imate nekaj možnosti. Recimo Donat, WD40 ali pa Actimel … vsi poudarjajo eno samo korist.


Dodaj komentar


Komentarji:

28.06.2007 @ 22:11 Lidija
Takšen pristop je sigurno primeren v turizmu. Kaj pa v prodajalnah za domačine? Kako bi recimo uspela takšna trgovina na slovenskem ozemlju? Se strinjam, da recimo poudarjamo eno področje, kozmetika na primer, a da bi poudarjali recimo le izdelke iz limone? Težko verjamem, da bi slovenceljni brzeli v takšno prodajalno...mogoče enkrat - iz radovednosti :).
Poudarek ene stvari na izdelku in storitvah pa definitivno deluje ja, se strinjam.
na vrh