Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Golota & prodaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 19.06.2007

Poglejte naslovno stran revije O Osebnosti.

nagci

O tem imam mešane občutke. Ustvarjalci revije O Osebnosti pravijo, da so se fotografirali goli, "ker želijo sebi in nam povedati, da je naše telo, kakršno je, da ga kljub vsem pomanjkljivostim in težavam, ki jih imamo, sprejemamo, in zato malce lažje živimo".


Dejstvo je, da golota v oglaševanju deluje. Pritegne pozornost. Ni nujno, da prodaja, vsekakor pa zaenkrat še vedno pritegne pozornost.

Revije ne bi tako podrobno prebral, kot sem jo, če ne bi bilo nagcev na naslovnici in tudi v notranjosti. Vsekakor pogumno dejanje. Dejanje, ki kaže, da ustvarjalci revije verjamejo v tisto kar delajo. Imam občutek, da so dober tim, da so malo odštekani in da so nekaj posebnega. Zdi se mi, da so to naredili bolj zaradi sebe in zaradi poslanstva revije, kot zato, da bi povečali prodajo. Ali pa tudi ne ...

Skratka ne vem še kaj naj natančno rečem na vse skupaj. Več informacij o reviji na www.osebnost.si.

 

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
24.06.2007 @ 11:16 Biokmetovalec
Hvala.

Veselim se dejstva, da z vsakim dnem več ljudi razmišlja enako kot vi, Lidija.

Zato sem vam hvaležen. In tudi vsem, ki vam sledijo.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh