Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Laskanje
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 26.10.2006
Laskanje

Laskanje deluje. V zasebnem življenju in seveda tudi v poslovnem svetu. Če boste pohvalili svojo stranko, ne boste nikoli naredili napake. Še posebej, če bo pohvala iskrena.

Berem vaše komentarje mojih zapisov. Kar veliko pohval na svoj račun sem prebral. Hvala lepa. Jasno, da mi pohvale godijo. Komu pa ne? Kar tako naprej, tisti, ki me hvalite, že veste, kaj delate.

Moja žena ve, da od mene lahko dobi, kar si zaželi, samo hvaliti me mora. Pri meni recimo grajanje ne deluje. Pravzaprav ima obraten učinek. Še manj se potrudim, če me nekdo kritizira. Itak pa ni kaj kritizirati (kot vidite, sem tudi skromen in samokritičen).

Nisem edini. Ljudje imamo radi, če nas drugi hvalijo. Ljudje obožujemo, če kdo opazi, da smo kaj dobro naredili.

Pohvalite svoje stranke.
Več boste prodali in pri svojem delu boste bolj uživali.

Komentarji:

27.10.2006 @ 00:31 Ljubo
Jah kaj ko nekateri ne znajo razlikovat od laskanja in lezenja v rit ?
27.10.2006 @ 08:52 Laura
Ja, recimo, da je to res. Kaj pa narediti v primeru, ko določeno osebo v danem trenutku resnično ne moremo pohvaliti - ker počne same bedarije - ne naredi, kar bi po opisu del in nalog moral, kadi med službenim časom - kar je seveda dandanes prepovedano - ima nikakav odnos do sodelavcev ... in še bi lahko naštevali
27.10.2006 @ 08:52 Helena
Gospod Aleš, morda sva si pa podobna glede kritike? Vidim namreč, da pri meni veliko bolj deluje posredna kritika - če mi npr. stranka omeni, kako slabo je bila postrežena pri nekom drugem, se bom zagotovo potrudila, da jaz opravim to veliko bolje. Ob tem tudi spoznavam, kaj stranke želijo, na kaj so pozorne... Se pravi, mi je ljubše kritiziranje konkurence.
Pozdrav!
p.s. Odkar imate blog, veliko več odpiram vašo stran.
27.10.2006 @ 09:00 Marjeta Vide Lutman
Laskanje tako v poslovnem okolju, kot tudi med prijatelji funkcionira, če ga izreče oseba, ki je že sama po sebi preudarna in zaupanja vredna. Nekakšna avtoriteta (vedno v pozitivnem smislu) na področju za katero sogovorniku laskanje tudi izreče.
na vrh