Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zaupanje?
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 11.06.2007

Posel je v bistvu zelo enostavna zadeva. Vedno kadar ste v dvomih, ko gre za odnose z vašimi strankami, si postavite naslednje vprašanje: "Če bi na drugi strani (pulta) stal moj prijatelj, ali moja mama, bi ravnal enako, kot ravnam sedaj?"

Če je odgovor DA, ste na pravi poti. Zelo preprosto mar ne?

milo

Če pa strankam ne zaupate, če jih nimate za vaše partnerje, prijatelje, sorodnike, potem pa ...

Saj ni res, boste rekli. No pa je res, tole sem včeraj posnel na poti po Češki republiki.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
11.06.2007 @ 12:26 Marjan
Takšni ukrepi so običajno dobronamerni in posledica nekih izkustev.
Je to posneto na kakšnem javnem mestu ali v kakšnem podjetju?
V podjetju bi mi res delovalo malo mimo.

Bolje drži ga, nego lovi ga :-).
11.06.2007 @ 13:27 Zenus
Pred 15 leti sem imel priliko delat na enem izmed mejnih prehodov, kjer sem na lastne oči videl, kako so "turisti" ukradli veliko, staro in umazano kanto za smeti. Obenem so po wc-jih kradli tudi mila, pipe, ..... skratka vse, kar se je dalo "odšraufat".
Tako je objavljena slika s "ketnico" čisto logičen odgovor na obnašanje strank.
11.06.2007 @ 16:17 evelina
joj, ta ukrep je čisti primer pregovora; "kogar kača piči, se boji zvite vrvi" sicer pa se mi ne zdi napačno, ker ljudje smo ljudje včasih kot kobilice.. vse poberemo dokler je zastonj.
11.06.2007 @ 16:38 Simon
Jaz pa še vedno upam in čakam na malo bolj natančno in obširno razlago kaj točno počnete na Češkem na Poljskem in v tistih koncih, če ni skrivnost seveda... Mogoče ideja za naslednji post :)
11.06.2007 @ 16:43 Aleš Lisac
Guru seveda vztraja pri svojem. :) Veriga ni rešitev. Nezaupanje je seme za še več nezaupanja. Kolikokrat ste se spraševali zakaj državljani določenih držav, ko so v svojih mestih, mirno mečejo smeti skozi avtomobilska okna, ko pa pridejo, v "civilizacijo", jim še na misel ne pride. Pa ne zaradi kazni!

Sliko sem posnel na bencinski črpalki. Neurejeni črpalki. Na novih urejenih črpalkah, kjer je vse čisto, veriga ni potrebna. Okolje je pomembno.

Tisti, ki berete tole poizkusite uganiti, koliko % kupcev krofov, le te tudi plača. Sistem plačila je enostaven, vzameš krof in vržeš dolar v skrinjico, nikjer kontrole ... Resničen primer uspešnega podjetja iz ZDA, opisan v knjigi Freakonomics.
11.06.2007 @ 16:44 Zvoni
Meni se zdi ukrep popolnoma smotrn. Marsikdo na takšen način privarčuje :-) mesečne, letne stroške toaletnega papirja in mila. Koliko pa znašajo pa ugotovite sami.:-)
11.06.2007 @ 16:56 Franci
Se popolnoma strinjam z g. Alešem, da je tale ketnica totalno ne okusna. Vendar pa zelo dobro razumem lastnika saj kupovanje vedno novega mila zna stati kar nekaj denarja. Zato verjetno v večini javnih WC- jov uporabljajo tiste škatlice ki so privite na steno ;)
11.06.2007 @ 18:09 Zenus
Če bi krofe postavil tja nekam blizu tistega mila na ketni, bi bil procent tistih, ki plačajo, občutno nižji.

Mislim pa, da gre okolje z roko v roki z ljudmi. Mnogokrat je to začaran krog, iz katerega je zelo težko uiti.

Če bi se neurejena črpalka trudila postati urejena, bi verjetno to tudi postala. Vprašanje je, če bi se potem taisti ljudje, zaradi katerih je milo na ketni, vzdržali kraje mila.
11.06.2007 @ 21:33 Biokmetovalec
Kdorkoli nekaj vzame ali ukrade, ali kakorkoli že rečemo temu, stori to zato, ker ne pozna zakonov narave.

Ne ve, da bo moral slej ko prej v neki obliki zadevo povrniti ali odplačati. Mogoče na način, o katerem se mu niti ne sanja.

Pravzaprav smo vsi ljudje veseli, če nam kdo ponudi karkoli "zastonj". V narekovajih zato, ker popolnoma nič ne more biti zastonj. Na nek način bomo morali plačati. Čeprav imamo občutek, da smo dobili zastonj.

Ko bo večina ljudi spoznala naravne zakonitosti, ko bomo skoraj vsi vedeli, kako funkcionira življenje, ne bo nikjer več potrebne verige.

In naš marketinški guru ve, kako se svet vrti. Pozna zakon dajanja. Dobro ve, da mu bo vesolje na nek način povrnilo, ko nam podarja svoje znanje in izkušnje. Še toliko prej, če plačila ne pričakuje.

Naredite si prijetne trenutke!
12.06.2007 @ 15:20 Igor
Ketna sedaj še bolj kliče h kraji. Sploh omenjati ni potrebno da je črpalka neugledna (beri: neuspešna) in zakaj je bilo povečano število tatov.

Glede krofov v ZDA - predvidevam, da nekje med 90% in 95% jedcev krofov te tudi plača (verjetno precej ljudi celo več plača kot dolar, saj je verjetnost da poznajo blagovno znamko, način in namene le te).

Če vzamemo za primer koliko robe vsako leto ukradejo trgovcem (in seveda če se ne motim v številkah), mora biti zgornji primer neverjetna uspešnica, saj nikogar ne sili ali kliče h kraji. 5% do 10% ljudi pa bo tako vedno nepoštenih, lopovov ali nezadovoljnih tako ali drugače - vedno in povsod - četudi jih tovrstni primeri/prilike lahko še lažje napravijo tatove.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh