Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zaupanje?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 11.06.2007
Posel je v bistvu zelo enostavna zadeva. Vedno kadar ste v dvomih, ko gre za odnose z vašimi strankami, si postavite naslednje vprašanje: "Če bi na drugi strani (pulta) stal moj prijatelj, ali moja mama, bi ravnal enako, kot ravnam sedaj?"
Če je odgovor DA, ste na pravi poti. Zelo preprosto mar ne?
Če pa strankam ne zaupate, če jih nimate za vaše partnerje, prijatelje, sorodnike, potem pa ...
Saj ni res, boste rekli. No pa je res, tole sem včeraj posnel na poti po Češki republiki.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Je to posneto na kakšnem javnem mestu ali v kakšnem podjetju?
V podjetju bi mi res delovalo malo mimo.
Bolje drži ga, nego lovi ga :-).
Tako je objavljena slika s "ketnico" čisto logičen odgovor na obnašanje strank.
Sliko sem posnel na bencinski črpalki. Neurejeni črpalki. Na novih urejenih črpalkah, kjer je vse čisto, veriga ni potrebna. Okolje je pomembno.
Tisti, ki berete tole poizkusite uganiti, koliko % kupcev krofov, le te tudi plača. Sistem plačila je enostaven, vzameš krof in vržeš dolar v skrinjico, nikjer kontrole ... Resničen primer uspešnega podjetja iz ZDA, opisan v knjigi Freakonomics.
Mislim pa, da gre okolje z roko v roki z ljudmi. Mnogokrat je to začaran krog, iz katerega je zelo težko uiti.
Če bi se neurejena črpalka trudila postati urejena, bi verjetno to tudi postala. Vprašanje je, če bi se potem taisti ljudje, zaradi katerih je milo na ketni, vzdržali kraje mila.
Ne ve, da bo moral slej ko prej v neki obliki zadevo povrniti ali odplačati. Mogoče na način, o katerem se mu niti ne sanja.
Pravzaprav smo vsi ljudje veseli, če nam kdo ponudi karkoli "zastonj". V narekovajih zato, ker popolnoma nič ne more biti zastonj. Na nek način bomo morali plačati. Čeprav imamo občutek, da smo dobili zastonj.
Ko bo večina ljudi spoznala naravne zakonitosti, ko bomo skoraj vsi vedeli, kako funkcionira življenje, ne bo nikjer več potrebne verige.
In naš marketinški guru ve, kako se svet vrti. Pozna zakon dajanja. Dobro ve, da mu bo vesolje na nek način povrnilo, ko nam podarja svoje znanje in izkušnje. Še toliko prej, če plačila ne pričakuje.
Naredite si prijetne trenutke!
Glede krofov v ZDA - predvidevam, da nekje med 90% in 95% jedcev krofov te tudi plača (verjetno precej ljudi celo več plača kot dolar, saj je verjetnost da poznajo blagovno znamko, način in namene le te).
Če vzamemo za primer koliko robe vsako leto ukradejo trgovcem (in seveda če se ne motim v številkah), mora biti zgornji primer neverjetna uspešnica, saj nikogar ne sili ali kliče h kraji. 5% do 10% ljudi pa bo tako vedno nepoštenih, lopovov ali nezadovoljnih tako ali drugače - vedno in povsod - četudi jih tovrstni primeri/prilike lahko še lažje napravijo tatove.