Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Besede so pomembne!
Marketing
Komentarji:   5 07.06.2007

Besede so pomembne. Besede prodajajo. Poglejte ta zelo star primer in ugibajte, kako z eno samo mini spremembo dramatično povečati odziv.

Put music in your home.

Spremenite zgornji stavek. Eno čisto majhna spremeba poveča odziv. Šlo je za headline, ki je prodajal šolo igranja klavirja.

Pa še ena brezvezna uganka za povečevanje kreativnosti. Z eno potezo, ki je kot po naključju enaka, kot pri zgornjem primeru, iz tele številke naredite šestico:

IX

Razumete? Zgornjemu headlineju nekaj dodajte/odvzemite in povečajte odziv in iz IX z eno potezo naredite številko šest. V komentarjih na prejšnji zapis ste želeli več kvizov. :)


Dodaj komentar


Komentarji:

07.06.2007 @ 21:06 Alen
SIX?
07.06.2007 @ 21:25 Saška
Torej, če je S tista magična sprememba, potem je množina pri domovih (homeS) povečala odziv v prejšnjem primeru????
07.06.2007 @ 22:08 Aleš Lisac
Puts music in your home, je prinesel precej višji (pozabil odstotek) odziv. Ker put nekako sugerira več dela, izgleda kot da se bo težko naučiti igrati ta klavir. Če pa rečeš puts, izgleda kot da bo glasba sama prišla v naš dom. Put pomeni delo, puts je bolj osredotočen na končni rezultat - lepo glasbo v vašem domu. In SIX seveda je tudi pravilen rezultat, kot je takoj uganil Alen.
08.06.2007 @ 01:06 Zdravko
a ni bolj prav Puts music INTO your home?
08.06.2007 @ 13:11 ervinator
Še vsakič se začudim nekaterim današnjim oglasom, ki so narejene podobno kot pred petdesetimi leti (tole nasprotuje eni tvojih tez, da so takrat že skoraj vse odkrili), v osnovi pa narekujejo: uporabljajte to ščetko, kupujte več našega blaga, pridite k nam po živila, več se pogovarjajte po telefonu, itd. Imam tudi knjigo z nemškimi oglasi izpred desetletij, ki so bili natanko takšni. :)
na vrh