Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

08.06.2007 @ 23:47 Zvoni
Meni je blog všeč predvsem zato, ker je pisan v preprostem jeziku. Nasplošno se mi zdi, da ljudje preveč komplicirajo, pa malokrat povedo bistvo. V prihodnosti si želim še več praktičnih primerov; se mi zdi da se moramo učiti iz napak drugih, kajti ni časa da bi se učili samo iz svojih. l.p. :-)
09.06.2007 @ 00:17 Igor
Prebiram vrsto blogov - predvsem tujih, tako je ta eden redkih domačih, katerega sicer iskreno povedano ne prebiram (in komentiram) redno, a vedno prelistam in nato preberem vse pomembno, kadar ga obiščem.

Razlog se ne skriva toliko v tem, da je Aleš strokovnjak, kot v tem, da je močno prilagodljiv in iskren strokovnjak - kar mu daje pečat pristnosti.

Tale blog je posledica nasveta nekoga, na katerega je Aleš odreagiral zaradi izboljšanja komunikacije in enostavnosti - vsak zapis na blogu je namreč večen - oziroma toliko časa, kolikor bodo spletne strani na voljo.
In ker redno poudarja kako pomembno se je poslužiti strokovnjakov na področjih, kjer si šibak, ga to postavlja med redke pristne strokovnjake, ki so se pripravljeni v Sloveniji obenem še vseskozi postavljati v ospredje.

Vidim, da se tudi marketinški nasveti vse bolj nagibajo k visoki stopnji etičnega marketinga, ki bo v naslednjih desetletjih pravzaprav edini dolgoročno produktiven, funkcionalen in sprejemljiv način.

Veliko uspehov želim tudi v bodoče
09.06.2007 @ 02:58 Sašo
Aleš,

Bom čisto kratek... :)

Tvoj blog je na mojem seznamu, ker se s prodajo prek spleta ukvarjam zelo aktivno in kot sam veš, znanje je treba nonstop nadgrajevat in tvoj blog je dobra točka za to, daješ zelo veliko in to zelo cenim, hvala!

Glede želja o tem kaj bi rad bral v prihodnje... mislim, da je to kar pišeš dobra tematika, zato ne bi šel v neke specifike... psihologija prodaje no, če že moram nekaj predlagat, to me vedno navdušuje.

Hvala za tako lepo gesto, to le potrjuje vse prej našteto zgoraj!

Hvala!

LP

Sašo
09.06.2007 @ 09:14 martin
Aleš, seveda tudi jaz prebiram tvoj blog, kjer lahko izvem marsikaj uporabnega. Vse pohvale tudi pri vodenju seminarjev.
Glede na to, da si uspešen na vodstvenih položajih, bi lahko več pisal tudi o učinkovitem vodenju ljudi.

Najlepša hvala za darilo.
LP
09.06.2007 @ 15:51 Saša
Pozdravljeni!
Tudi jaz poskušam čim bolj redno prebirati Vaš blog, saj me marketing na splošno zelo zanima...najbolj me pritegnejo posti, v katerih analizirate kakšno marketinško potezo tako iz tujine kot tudi iz Slovenije. Takrat se vedno znova zamislim nad sabo in svojim "potrošniškim vedenjem" ;)

Zaenkrat nimam pripomb na Vaše pisanje, le tako nadaljujte. Bi si pa želela, da v prihodnje spregovorite tudi kaj o promociji nas samih. S tem mislim na kakšen nasvet, kako se na lep in preprost način pohvaliti zanimivemu delodajalcu, ki ponuja službo, v kateri se vidimo.
Morda kakšna resnična izkušnja...kaj na splošno najbolj vžge?

pa lep pozdrav!
09.06.2007 @ 15:55 Damjan
Pozdravljen,

blog berem zaradi sprostitve med delovnim casom. Uporabno v primeru, ko mi zmanka idej med programiranjem.
Vsem je jasno, da je prodaja nastarejsa obrt na svetu (vse ostalo izhaja iz tega:-)) in zato se lahko znanja pridobljena na tem blogu uporabijo na vseh podrocjih zivljenja...

Posebaj sem navdusem na odlicnim okusom Alesa za knjige in zato bi bil zelo vesel se za kaksno knjizno priporocilo.

lp,
Damjan
09.06.2007 @ 20:40 evelina
En dan me ni na vaši strani, pa se zgodi cela revolucija....
zdajle sem brala malce vse te komentarje. In res jih je veliko.
taKo bom usmiljena do Vas Aleš in bom kratka in čim bolj pregledna;
KAKO ME JE NANESLO NA VAŠO STRAN;
- po vašem predavanju, in zdaj ga mam na flavorites, in je več kot zlata vreden
-ČUDOVIT BLOG, KER:
- ima NASVETE in zanimivosti ki jih redko kje zasledim
- ker informacije se delijo NESEBIČNO
- naloge za bralce
- da ne pozabim nasvetov za knjige ki jih je vredno predelati- 1000x hvala

ČESA BI SI ŽELELA VEČ
- več nalog
- več kiksov s strani marketinga
- ... hm malce težko se spomniti kaj novega po 46 komentarjih....
-mogoče podjetje prebije na začetku

.... in keep on the WONDERFUL blog!!


....smo brali mali tisk ane ;)
09.06.2007 @ 21:26 Ursa
Zivjo!
Tvoj blog sem zacela brat, ko sem razmisljala, da bi tud sama zacela s pisanjem...bil mi je full zanimiv in ga berem every day!
Drugace pa ravno koncujem faks in me vlece v marketinske vode, tako da se veliko naucim ... mogoce lahk poves mal o svojem zacetku, kaj svetujes glede tega, zacetniske napake in podobno...
drugac pa vse OK!!:)
lep pozdrav!
09.06.2007 @ 21:57 Peter
Rad berem tvoj blog, ker ste zame zelo pomembni s prevodi tujih del v slovenski jezik in eden redkih, ki sploh kaj "proizvajate" konkretnega na podrocju marketinga.
Se vec bi rad izvedel o "cutting edge" kampanjah in rešitvah, ki jih "proizvedejo" nasi in tuji marketingarji. Sploh pa - kapo dol resitvam, ki ne stanejo nic.
Uzitkov polno,
Peter
09.06.2007 @ 22:22 miran
Hmmmm.... kot kaže, najbolj od vsega deluje podkupnina, in še kakšen od Sprožilcev... Kot kaže so Alešu že zlezli pod kožo....
Vsi zapisi dejansko ''padejo'' na plodna tla, na ene imamo več, in na druge manj komentarjev :-)

Predvsem pa me veseli, da se je tudi v tem dnevniku pričelo pisati in govoriti o moči misli. Misli postanejo stvar... Ja zakon privlačnosti, o katerem je govora v Secret-u, velja za vse...

In teh pozitivno naravnanih misli naj bo čimveč.... naj prevladujejo... Še nekaj primernih afirmacij pa si lahko preberete še na www.klub-srecnih.si/public/Roy_Diamantna_zrna.pdf

Lp, Miran

PS svojo knjigo odstopim stoprvemu ;-)
na vrh