Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prijejte si znanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 101 07.06.2007
Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.
Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.
Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.
Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers". Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.
Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si
Razlog se ne skriva toliko v tem, da je Aleš strokovnjak, kot v tem, da je močno prilagodljiv in iskren strokovnjak - kar mu daje pečat pristnosti.
Tale blog je posledica nasveta nekoga, na katerega je Aleš odreagiral zaradi izboljšanja komunikacije in enostavnosti - vsak zapis na blogu je namreč večen - oziroma toliko časa, kolikor bodo spletne strani na voljo.
In ker redno poudarja kako pomembno se je poslužiti strokovnjakov na področjih, kjer si šibak, ga to postavlja med redke pristne strokovnjake, ki so se pripravljeni v Sloveniji obenem še vseskozi postavljati v ospredje.
Vidim, da se tudi marketinški nasveti vse bolj nagibajo k visoki stopnji etičnega marketinga, ki bo v naslednjih desetletjih pravzaprav edini dolgoročno produktiven, funkcionalen in sprejemljiv način.
Veliko uspehov želim tudi v bodoče
Bom čisto kratek... :)
Tvoj blog je na mojem seznamu, ker se s prodajo prek spleta ukvarjam zelo aktivno in kot sam veš, znanje je treba nonstop nadgrajevat in tvoj blog je dobra točka za to, daješ zelo veliko in to zelo cenim, hvala!
Glede želja o tem kaj bi rad bral v prihodnje... mislim, da je to kar pišeš dobra tematika, zato ne bi šel v neke specifike... psihologija prodaje no, če že moram nekaj predlagat, to me vedno navdušuje.
Hvala za tako lepo gesto, to le potrjuje vse prej našteto zgoraj!
Hvala!
LP
Sašo
Glede na to, da si uspešen na vodstvenih položajih, bi lahko več pisal tudi o učinkovitem vodenju ljudi.
Najlepša hvala za darilo.
LP
Tudi jaz poskušam čim bolj redno prebirati Vaš blog, saj me marketing na splošno zelo zanima...najbolj me pritegnejo posti, v katerih analizirate kakšno marketinško potezo tako iz tujine kot tudi iz Slovenije. Takrat se vedno znova zamislim nad sabo in svojim "potrošniškim vedenjem" ;)
Zaenkrat nimam pripomb na Vaše pisanje, le tako nadaljujte. Bi si pa želela, da v prihodnje spregovorite tudi kaj o promociji nas samih. S tem mislim na kakšen nasvet, kako se na lep in preprost način pohvaliti zanimivemu delodajalcu, ki ponuja službo, v kateri se vidimo.
Morda kakšna resnična izkušnja...kaj na splošno najbolj vžge?
pa lep pozdrav!
blog berem zaradi sprostitve med delovnim casom. Uporabno v primeru, ko mi zmanka idej med programiranjem.
Vsem je jasno, da je prodaja nastarejsa obrt na svetu (vse ostalo izhaja iz tega:-)) in zato se lahko znanja pridobljena na tem blogu uporabijo na vseh podrocjih zivljenja...
Posebaj sem navdusem na odlicnim okusom Alesa za knjige in zato bi bil zelo vesel se za kaksno knjizno priporocilo.
lp,
Damjan
zdajle sem brala malce vse te komentarje. In res jih je veliko.
taKo bom usmiljena do Vas Aleš in bom kratka in čim bolj pregledna;
KAKO ME JE NANESLO NA VAŠO STRAN;
- po vašem predavanju, in zdaj ga mam na flavorites, in je več kot zlata vreden
-ČUDOVIT BLOG, KER:
- ima NASVETE in zanimivosti ki jih redko kje zasledim
- ker informacije se delijo NESEBIČNO
- naloge za bralce
- da ne pozabim nasvetov za knjige ki jih je vredno predelati- 1000x hvala
ČESA BI SI ŽELELA VEČ
- več nalog
- več kiksov s strani marketinga
- ... hm malce težko se spomniti kaj novega po 46 komentarjih....
-mogoče podjetje prebije na začetku
.... in keep on the WONDERFUL blog!!
....smo brali mali tisk ane ;)
Tvoj blog sem zacela brat, ko sem razmisljala, da bi tud sama zacela s pisanjem...bil mi je full zanimiv in ga berem every day!
Drugace pa ravno koncujem faks in me vlece v marketinske vode, tako da se veliko naucim ... mogoce lahk poves mal o svojem zacetku, kaj svetujes glede tega, zacetniske napake in podobno...
drugac pa vse OK!!:)
lep pozdrav!
Se vec bi rad izvedel o "cutting edge" kampanjah in rešitvah, ki jih "proizvedejo" nasi in tuji marketingarji. Sploh pa - kapo dol resitvam, ki ne stanejo nic.
Uzitkov polno,
Peter
Vsi zapisi dejansko ''padejo'' na plodna tla, na ene imamo več, in na druge manj komentarjev :-)
Predvsem pa me veseli, da se je tudi v tem dnevniku pričelo pisati in govoriti o moči misli. Misli postanejo stvar... Ja zakon privlačnosti, o katerem je govora v Secret-u, velja za vse...
In teh pozitivno naravnanih misli naj bo čimveč.... naj prevladujejo... Še nekaj primernih afirmacij pa si lahko preberete še na www.klub-srecnih.si/public/Roy_Diamantna_zrna.pdf
Lp, Miran
PS svojo knjigo odstopim stoprvemu ;-)