Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

08.06.2007 @ 13:23 Tanja
Sama bi rada ustanovila svoje podjetje in v zvezi s tem sem začela prebirat in nato še kupovat različne knjige, ki pa so - neverjetno - ponavadi izdane prav pri Založbi Lisac&Lisac. Prav zato me je tudi zaneslo na tole spletno stran, kjer pa sem našla toliko dobrih informacij, da se mi včasih zdi dan kar prekratek, da bi lahko prebrala vse kar se najde na tej strani.
In sedaj komaj čakam na nove ideje, domislice ter nasvete, ki jih Aleš objavlja v svojem blogu! Kratko rečeno, uživam ob branju tega bloga.
08.06.2007 @ 15:00 Gregor
Zakaj berem vaš blog?
Prvič sem za vas slišal od starejše sestre, ki je kar "požrla" nekaj vaših knjig. :-) Nato sem vas opazil na seminarju Smiljana Morija, last but not least, pa nam je asistentka pri Osnovah marketinga toplo priporočala ogled in branje vašega bloga.

Čemu berem vaš blog?
Berem ga, ker se zavedam preprostega dejstva: vse v življenju je marketing. Kot pravi Tracy: "whater you are selling or being sold to". Raje bi tisto prvo, zato sem tu vsak dan in preverim, če je kaj novega gradiva, ki bi me obogatilo.

Kaj bi rad bral v prihodnje?
Žal se moram ponoviti za nekaterimi drugimi, ki so že poslali svoje komentarje, pa vendar ... Mislim, da je moja najšibkejša točka direktno pogajanje, vse prevečkrat sem preveč "prijazno-uslužen" in popustim do te mere, da ne gre več za win-win situacijo, pač pa je win bolj na strani stranke. Tako da bi bil zelo hvaležen, če bi bil še kakšen zapis več na to temo.
Vem, da ima dan samo 24 ur in da se v tem današnjem hitro razvijajočem se svetu moraš čimbolj specializirati, a "žal" me zanima tudi "vse" ostalo: direktni marketing, triki iz trgovin (plenice k pivu etc.), SEO in ostali spletni marketing. Prav neverjetno, a resnično - marketing nas obdaja prav na vsakem koraku: od pogajanja (in trženja) s starši iz mladosti, do pogajanja v službi in s strankami.

Hvala, da svoje znanje delite z nami!
08.06.2007 @ 15:37 ALJA Z.
Pozdravljeni ! Priznam, da z navdušenjem preberem kar napišete. Pomaga mi, da si širim obzorje na področju marketinga. Najbolj sem pa vesela, da sem uspela navdušiti fanta, ki sedaj komaj čaka, da se udeleživa delavnice v živo. Vse dobro še v napre ter veliko novih idej!
08.06.2007 @ 16:41 Borut
Nekoč sem zasledil precej zabaven, a še prepogosto resničen citat "Marketing is what you do when your product is no good". In dejansko me zanima čim več nasvetov, kako ljudi navdušiti za določeno stvar, ki jih dejansko sploh ne zanima ali pa jih pred prvim stikom celo odvrača. Prav tako je dobrodošlih čim več primerov aktualnega - dobrega ali pa popolnoma zanič - oglaševanja/prodajanja. Po mojem mnenju je tale blog trenutno najboljši slovenski blog v povezavi z marketingom (a še vedno se ga da izboljšati ;) ) Bi me pa zanimalo, katere bloge pa ti bereš (oziroma bloge katerih marketinških gurujev v svetu bi priporočil v branje).
Lp

P.S.: Pa seveda še več takšnih "nagradnih iger" ;)
08.06.2007 @ 17:29 ANDRE
Lepo pozdravljeni, vaš blog se mi zdi zanimiv zaradi raznolikosti, vašega pozornega opazovanja okolice in predvsem ker je poučen. Imam pa eno željo tehnične narave in sicer, ko brskam po starejših prispevkih in če se hočem vrniti nazaj na spisek vaših prispevkov me vedno vrže na prvi ( najnovejši) prispevek želel pa bi da bi me vrglo na mesto kjer pač brskam (starejši prispevki). Želel bi tudi več pisanja o ekologiji (ste že pisali - CO2 marketing) in morali prodajanja raznih stvari ki jih ljudje ne potrebujemo in kako vi gledate na to vedno večjo problematiko s stališča varovanja okolja. Želim si prebrati kaj o prihodnosti marketinga, je 22 VEČNIH zakonov marketinga res večnih? Glede na to da veljate za strokovnjaka v prepričevanju ljudi vam predlagam zanimiv izziv: Prepričajte čimveč ljudi k vožnji s kolesom v službo, shoping... ne teoretično ampak praktično, recimo v Ljubljani, za uspešno opravljeno nalogo vam bom osebno čestital :) Srečno.
08.06.2007 @ 18:24 denis
lahko bi pisal več o tem, katere napake so usodne v direktnem marketingu in kako jih preprečiti. Drugače je pa tvoj blog ZAKON!!!!!!!!!
08.06.2007 @ 18:25 jurij
Vsak dan želim izvedeti kaj novega iz področja, ki ga Aleš tako dobro obvlada.
Ker pa sem(smo) bili povprašani o čem bi želel, da pišete. Moj predlog je, da se malo večkrat pomudite na kakšni spletni strani in da pokomentirate kaj je dobro, kaj manj dobro in kaj je ...zanič. Nič ne bom jezen, če se najprej lotite naše strani www.alura.si.
Lep viken želim vsem, Jurij
08.06.2007 @ 19:09 NicholasMora
Pred nekako tremi tedni sem šele odkril bloge. Bil sem mnenja, da bloge pišejo predvsem ljudje, ki nimajo kaj za početi in so tako popolnoma neuporabni, saj me res ne zanima kaj je kdo danes imel za kosilo oz. kaj se mu je zgodilo.
Tako pa sem po naključju naletel na ta blog, prebral nekaj tem in ugotovil, da blogi še zdaleč niso opisovanje vsakdanjika pisca ampak so lahko pomemben vir informacij :)
No, to je tudi moj prvi post, ki ga nikoli ne bi bilo, če ne bi zanj dobil knjige :)

Za vnaprej pa samo keep up the good work ;)
08.06.2007 @ 21:05 Mare G.
Ravno danes smo se med malico s sodelavci pogovarjali o vas, o vaših seminarjih, knjigah in o blogu, kjer se vedno najde nekaj pametnega za prebrat. Delam v telefonski prodaji, kjer se vsak mesec srečujem z vzponi in padci in ko sem v fazi "padanja" ponavadi sežem po kakšni knjigi, člankih na temo marketinga, katere potem vključim v svojo prodajo.
Vaš blog mi je všeč tak kot je. Želim si čim več hudomušnih zgodb, ki ti ostanejo v spominu, kot so bile naprimer zadnjič slike nemških cestarjev ali pa reklama za deodorant, ker ko gremo recimo med službo na kavo se na podlagi tvoje zgodbice razvije debata in se s tem se še kaj novega naučim, ko izvem mnenje, idejo drugega.
08.06.2007 @ 22:51 Franci
Jest se bom kar pridružil že ene parim ko so rekli da je blog enostavno zakon!!!
Bi pa rad povdaril, da mi je branje posebno zanimivo kadar so stvari tesno povezave z prakso (kakšna prodajna pisma in komentarji le teh, kakšne zabavne slikce po Nemčiji ipd...)
Sam tako naprej! ;)
na vrh