Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Zdrava zgodba
Marketing
Komentarji:   2 07.06.2007

Kupci želimo več. Želimo vedeti od kod prihaja hrana, ki jo kupujemo. Želimo poznati zgodbo izdelka, ki smo ga pravkar kupili. 

Sedaj je možno tudi to. Kupite izdelek, na izdelku je koda, ki jo vtipkate in prikaže se vam zgodba o izdelku. Odlična ideja. Utrjuje zaupanje kupcev. Tisti, ki prebere zgodbo, bo izdelek kupoval tudi v prihodje, sploh, če zgodbe o drugih izdelkih ne pozna.  http://www.doleorganic.com/


Dodaj komentar


Komentarji:

08.06.2007 @ 10:01 Karmen Slabe Pavlič
V vaših člankih in knjigah najdem ogromno strateških informacij za uspešno prodajo, s katero se poslovno ukvarjam. Prosim vas, da nas tudi v naprej izobražujete o praktičnih in sodobnih prijemih oz. argumentih, s katerimi uspešno prepričaš stranko o nakupu tvojega konkretnega produkta, ki ji bo dejansko koristil.
Hvala vam in veliko uspeha v prihodnje.
09.06.2007 @ 06:16 Mitja
Strategija, ki deluje...
Kdo bi ne kupoval pridelkov, ki rastejo na najlepših področjih, jih pridelujejo presrečni domačini (a res?)...itd.
V bistvu je tisti nasmeh na fotkah s plantaž, dodana vrednost našega nakupa. Nismo zgolj kupili pridelka (v našem primeru banana), ampak tudi prispevek k blaginji ljudi, ki so neposredno povezani s pridelavo...

(Our) Bananas make you feel good!! :)
na vrh