Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Jagode 2.0
Dobre knjige
Komentarji:   1 05.06.2007

Po pogovoru z več tisoč slovenskimi podjetniki in po tem, ko sem predaval vsaj 15.000 slovenskim podjetnikom, lahko rečem, da večina misli, da je njihova panoga nekaj posebnega. Večina podjetnkov pravi: "Veste Aleš. mi smo pa nekaj specifičnega, pri nas to kar deluje drugje, večinoma ne deluje ..."

Ni res. Osnovni marketinški principi veljajo v vseh panogah za vsa podjetja. Kupci so v vseh panogah in na  vsem svetu enaki. Jasno, da je potrebno kakšno zadevo malo prilagoditi. Recimo, če ameriške banke novim varčevalcem podarijo puško, slovenska banka pač podari skuter.

Tudi kmetijstvo ni nič posebnega, nič specifičnega. Maks Vrečko odlično, na konkretnih primerih v svoji knjigi govori kako lahko z uporabo marketinških principov uspe tudi nekdo, ki se ukvarja s tako specifično dejavnostjo, kot je kmetijstvo.

Prvih 13 strani knjige lahko preberete brezplačno. www.jagode.si


Dodaj komentar


Komentarji:

05.06.2007 @ 19:59 Biokmetovalec
Kdo pravi, da so samo jagode rdeče.

Zanimivo, na temo kmetijstva nobenega komentarja.

Kljub temu, da vsi vsak dan potrebujemo hrano, ki je rezultat dela na kmetijah.

Mogoče pa vsi mislijo, da živila zrastejo v supermarketu?

No, res smo kupci povsod enaki, hočemo imeti najvišjo kakovost po najnižji ceni. Vendar to enostavno ni mogoče. Če vam kdo to zagotavlja, mu mirno povejte, da laže...

Kakovost je res pomembna, še posebej pri naših živilih, saj je od naše hrane odvisno naše zdravje.
na vrh