Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bi leteli?
Marketing
Komentarji:   8 28.05.2007

Bi leteli s to letalsko družbo? Fantje oglejte si slike na naslednji strani in povejte. :)


lynx1

Za vas bo poskrbela lepa posadka.

lynx2

Udobni sedeži, lepe sanje.

lynx3

Storitve, ki jih druge letalske družbe ne nudijo.

Lepo, mar ne? No takšna letalska družba (žal) ne obstaja. Šlo je za duhovito marketinško akcijo s katero so povečevali prodajo deodoranta.

Akcija je bila večkrat nagrajena na raznih festivalih, menda pa je Lynx deodorant dosegel 84% tržni delež (v Avstraliji mislim). Skratka zadeva je delovala odlično, čeprav morda tisti, ki so akcijo pripravili malo pretiravajo pri prikazanih rezultatih.

Zakaj pišem o vsem tem? Ker gre za prodajo "koncepta". Ne prodajaš značilnosti izdelka, v bistvu tudi koristi izdelka niso tisto, kar prodajaš.

Prodajaš čisto nekaj drugega, idejo, ki je tvoji ciljni skupini všeč, idejo, ki pripravi ciljno skupino da kupijo izdelek, čeprav je o izdelku samem malo govora.

Ko je recimo Joe Sugarman v 80-ih letih prejšnjega stoletja prodajal madžarsko elektronsko igrico, ni prodajal koristi igrice, pač pa koncept. Zadevo je dobro povezal z g. Rubikom, ki je v tistih časih zaslovel s svojo kocko. Joe je "prodajal madžarsko zaroto" in svoj oglas zaključil s tem stavkom:  "Anybody who buys this thing is a real idiot."

In vseeno, oziroma prav zaradi tega, prodal veliko! :)

rubik

V kratkem še več primerov uspešne prodaje koncepta!

Dodaj komentar


Komentarji:

28.05.2007 @ 10:44 Aleš Lisac
http://www.mojvideo.com/video-s-to-letalsko-druzbo-bi-pa-se-jaz-letel/0c182f1afdab7cae0240
28.05.2007 @ 12:47 silvestre
A ni podobna zadeva z dezodorantom Axe?
28.05.2007 @ 12:51 Danilo
Sem že mislil, da se je neka letalska družba odločila prevažati le moške potnike. Čeprav tudi tovrsta zoožitev potencialnih strank ni nujno slaba.
28.05.2007 @ 15:48 Blaz
Odlično so zapakirali svojo zgodbo. Pa še prijetno je za oči.
28.05.2007 @ 16:05 Super Tine
Kaj pa Český sen (češke sanje) - največja potrošniška potegavščina?

Čeprav ni bilo hipermarketa - za boljše življenje, je dokumentarec vseeno sprejet na najprestižnejše mednarodne filmske festivale in osvojil DOSTI nagrad, in pa kakšno brco v tazadnjo od nezadovoljnih strank...

trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=cKFUuMr63EM&mode=related&search=

=D
29.05.2007 @ 14:50 ervinator
Niso mi všeč reklame, v katere bi namesto oglaševanega izdelka postavili kateregakoli drugega.

P.s.: Češke sanje se mi zdijo dober film le kot seminarska naloga (na primer za AGRFT), sicer pa brez udarnega sporočila. Zgodba opisuje, kako sta režiserja k sodelovanju privabila agencijo, ki je zanju zastonj pripravila marketinško akcijo. Bolj kot potegavščina navadnih ljudi se mi uspeh ravno to, da je agencija zastonj delala. Ljudi pa so naplahtali z oglaševanjem glede občutno nižjih cen kot pri konkurenci: pri razposlanih letakih ni bilo pomembno oblikovanje, besedilo ali domiselnost - pač pa zgolj nizke cene. Edini delujoči koncept so bile nizke cene.
23.06.2007 @ 18:55 Valintino
Hello, Your site is great. Regards, Valintino Guxxi
23.07.2007 @ 04:57 Valintino
Hello, Your site is great. Regards, Valintino Guxxi
na vrh