Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Pohlep
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 27.05.2007

Danes so za zajtrk piškoti. Sprehajal sem se po Emporiumu in zagledal ponudbo za piškote, ki me je prepričala.

Da, dragi moji, tudi marketinški guru ni imun na močan psihološki sprožilec - pohlep. Ljudje kupujemo neumnosti, ki jih zanesljivo ne potrebujemo, samo zato, "ker je bilo tako ugodno".

akcija

A da vi ne bi kupilil piškotov, če bi bili iz 7.92 evrov znižani na 2.99 evrov? Opozarjam tudi na zmagovito marketinško besedo AKCIJA. Še nekaj ... Veste zakaj ima prejšnji zapis več komentarjev, kot večina drugih zapisov?

Ker sem vas izval, ker ste se morali potruditi, ker je bil na delu še en močan psihološki sprožilec - vključenost. Če še nimate Sugarmanove knjige Sprožilci, potem ne vem kaj čakate. :)


Dodaj komentar


Komentarji:

27.05.2007 @ 16:27 evelina
ja se čisto strinjam, da kjer so izzivi, tam je vedno zanimivo. Ljudje vedno naravnani na detektive in iščemo nove rešitve, oz žeimo biti tisti ki reši uganko.
Kar se pa tiče bedede AKCIJA, vedno deluje to vem še iz mojih "degustatorskih časov ". Zanimivo je da ta beseda učinkuje na večino ljudi, oz potrošnikov. (vse je samo odvisno kašno blago kupujejo) .
ps. če pogledate v SSKJ boste odkrili da kjer je beseda akcija (npr abstr-akcija) je vedno povezano z delovanjem, gibanjem... sama bededa akcija pa pomeni - prizadevanje, organizirana dejavnost z določenim ciljem.
27.05.2007 @ 21:31 lidija
zanimivo je, da "pohlep" deluje pri vseh družbenih skupinah, čeprav si morda ne bi mislili
vprašanje je, če tisti, ki se ukvarjajo z marketingom to dejstvo res zadosti izkoriščajo, mislim namreč, da se na to struno da zaigrati prav vedno - in pri vseh ljudeh
28.05.2007 @ 13:57 opica
Tele kekse so pa že za božič prodajali. Gre za posebno 'božično' pakiranje. Ni čudno, da so tako ugodni - sredi maja. Upam, da si pogledal rok trajanja.
28.05.2007 @ 13:58 Aleš Lisac
Rok trajanja do 15.6. Saj zato sem jih hitro pojedel. Glavno da je bilo ugodno ... :)
28.05.2007 @ 15:50 Blaz
Vsi kdaj pa kdaj kupimo kaj na pohlep, le da se največkrat sploh ne zavedam le da gre zgolj za pohlep.
28.05.2007 @ 17:15 opica
A, potem je to res ugodno. Do 15.6. bi tudi jaz to že 10x pohrustala.
28.05.2007 @ 17:56 Super Tine
@opica,
pa kaj si šla na lepotno operacijo?
=D
28.05.2007 @ 23:26 dudica
Opica, kje ti vidiš božično pakiranje? Raje jej banane.
04.06.2007 @ 23:32 Lidija
Bolje je prodati izdelek za polovično ceno, kot pa ga zavreči, nič zaslužiti in še dodatno plačati za odvoz smeti...AKCIJA je pa itak magična beseda v prodaji...priznam - tudi mene dostikrat prepriča. ;)
na vrh